Gå til innhold

Magekramper natten etter innsetting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet første natt etter innsetting med noen kramper nederst i magen. Begynte å tenke overstimulering med en gang, men har ingen av de andre tegnene.Fikk bare ut 5 egg. Etter en halvtime ga det seg og jeg klarte å sovne igjen.

Noen andre som har opplevd det samme eller har teorier på hva dette kan være?

Anonymous poster hash: 7b50b...88d
Skrevet

Akkurat blitt sendt fra legevakta til sykehuset på grunn av det samme. Hadde det slik i går natt. På dagtid i går gikk det greit igjen og i dag tidlig var det helt ulidelig. Venter på ultralyd nå. Mulig det er cyster eller slikt som sprekker....?

Skrevet

Akkurat blitt sendt fra legevakta til sykehuset på grunn av det samme. Hadde det slik i går natt. På dagtid i går gikk det greit igjen og i dag tidlig var det helt ulidelig. Venter på ultralyd nå. Mulig det er cyster eller slikt som sprekker....?

Oj, det høres ut som det samme. Hold meg oppdatert her på hva det er. Smertene var nesten som rier i intensitet. 

Skrevet

Jeg har hatt 2 uttak, og begge gangene har jeg fått kramper 2. natta etter uttakene! 2. gangen spydde jeg og kunne ikke gå oppreist dagen etter! Men var aldri snakk om overstimulering! Aner ikke hva det var, men gikk jo over, så jeg eg forberett på smerter denne gangen også...:-S

Skrevet

Hmm, jeg har hatt ti uttak og har aldri opplevd magekramper etter uttak. Selv ikke da jeg var overstimulert og gravid har jeg kjent noe til kramper etter uttak.

Hvordan har du det nå? Har det fortsatt? Har du fått andre ubehag?

Skrevet

Hmm, jeg har hatt ti uttak og har aldri opplevd magekramper etter uttak. Selv ikke da jeg var overstimulert og gravid har jeg kjent noe til kramper etter uttak.

Hvordan har du det nå? Har det fortsatt? Har du fått andre ubehag?

Har ikke hatt noen kramper i dag, men kjente nå for en halv time siden noe som minnet mer om luftsmerter. Men det er vel Crinonen. 

Sunfly - krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg hadde sammentrekninger i livmor etterinnsetting på ferskforsøk för 3 år siden. Det var ikke smertefullt, men jeg våknet av det. Jeg ble gravid den gangen så antok det var festesmerter.

Skrevet

Jeg hadde sammentrekninger i livmor etterinnsetting på ferskforsøk för 3 år siden. Det var ikke smertefullt, men jeg våknet av det. Jeg ble gravid den gangen så antok det var festesmerter.

Skrevet

Hvilken rugedag var dette?

Skrevet

Trur det var natta etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...