Gå til innhold

IKM UKE 42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La inn aksjer i kveld vi;-) tar en ny tur innom aksjemarkedet på onsdag tenkte jeg;-) spekulerer på om jeg skal ha el på fredag, men da skal vi i begravelsen til bestemor, så er ikke sikkert vi orker etter det. Krysser fingrene for at det blir nok hopping i høyet selv om antatt el er på fredag.. kanskje det blir en ekstra runde på lørdag, men så langt frem gidder ikke jeg å tenke:-p har nok med alt annet som foregår:-)

Dag 7 nå, tar EL tester, synes det er greiest. Ifløge cb skal jeg begynne med tester på dag 6 når jeg har 23 dg syklus. Den var negativ idag da, selvsagt. :)

El nærmere helgen vil jeg tro.

Har rotbetennelse i ei tann. Knasker paracet og apocillin....skal til spesialist for å ordne tanna. Tannlegen fikk det ikke til, var så rare røtter.

Huff. Føler virkelig med deg Bella. Her sovnet mannen før han la hode på puta, vi reiser bort i morgen og blir borte til søndag.. mulig el i helga..

ser ikke for meg hopping i høyet med 13 familiemedlemmer rundt meg og løvtynne papirvegger.. vet ikke om jeg tørr å teste etter el engang med så mye folk rundt meg!:-p

Annonse

Jeg håper at jeg passer inn her,hadde SA den 16.sept. Var hos gyn som sa at jeg ikke trengte å vente hvis jeg følte meg vel.  Syklusen er helt ut av kontroll, trodde skulle ha EL igår men ingen symptomer til EL. Skulle til gynokolog for infertilitets utredning men det trenger jeg visst ikke nå som vi klarte å bli gravid på egenhånd. 

Jeg er 34 og har ingen barn fra før.

10 PP

18 okt IKT

Lykke til alle sammen

Blir med her,har eggløsning i dag, mensen skal komme uke 42 rundt den 17 .

Håper den ikke kommer:)

Når tester dere etter en eggløsning?

Får ikke endret navnet mitt så det får bare være sånn:)

Hvis du klikker på navnet ditt over forumet og velger kontrollpanel, kan du endre visningsnavnet ditt.

Trodde jeg skulle ha eggløsning i dag men testene sier nei... hmm. begynte å teste i går. Tror ikke det har vært for tidlig for jeg pleier å ha noen symptomer som har kommet snikende nå så den er vel litt forsinket.. vi har hatt sex i 4 dager i strekk og tenker å fortsette i en uke... da må det vel gå på et vis.. prøver å ikke stresse med det denne måneden men det er ikke så lett... litl lettere nå fordi jeg har andre ting å tenke på...

Siden alle er i aksjemarkedet nå(hehe) så har jeg og begynt :) La inn noen igår og skal legge inn i dag + mange dager fremover. Ifølge babyverden sin duppeditt så er mine fruktbare dager idag og 3 dager fremover.

Syns jeg begynner å merke EL tegnene mine nå. Stikker i puppene, trøtt og sliten, litt oppblåst(nei nå lyger jeg, veldig oppblåst) og økt "væskeutslipp" der nede. Liker ikke ordet utflod så jeg vridde det til noe bedre  ;)

Annonse

Så bra mannen kviknet til Bella =D

Min eggløsning er visst litt forsinket denne måneden.. Skulle vært i går men fikk negativ test. I dag var vel testen egentlig fortsatt negativ men det var en svak strek så da er den vel på vei... får vel bare holde det gående med "aksjene". Har holdt på hver dag siden søndag så vi er litt sliten, men tenkte vi skulle klare en uke i strekk da. En "perfect week" hehe =P Så vi får vel fortsette gjennom helgen også så må vi vel treffe.

Håper dette er måneden!!!!

Fikk bare lagt inn aksjer en gang denne el. Så sjangsen for å være gravid er jo liten, men i dag

Våknet jeg pottetett i nesa, små stikk følelse neders i magen. Er jo altfor tidlig å føle noe.

Vi hadde sex på torsdag.

Men er det noen med dyr som forandrer seg når matmor bli gravid, hadde vært litt gøy og følge med på hundene sin oppførsel fremover. Når starter dere testingen?

Nå har vi hatt sex i en uke i strekk... nå begynner vi å bli sliten og først nå kommer eggløsningen (håper og tror jeg i hvert fall) men vi står på og prøver litt til.

Håper veldig det skal skje denne måneden for etter denne pp så har vi prøvd i et halvt år. Føles som et veldig nederlag at det tar så lang tid og heg blir ganske stresset og redd for hver måned jeg ikke blir gravid. Uff, håper det går denne måneden!!

Jeg vet ikke om el og ikm stemmer hos meg, men gjør det det, er det ikke klaff denne mnd. Har vært i begravelse til bestemor på fredag og med familie siden torsdag. Er utrolig lytt der vi har vært, så har ikke lagt inn aksjer siden mandag:-o

er heller ikke så veldig blid på gubben akkurat nå siden han vekte meg kl halv 3 etter ei fyllekule og at han var pratsyk.. han ligger nå å snorker mens jeg er lyyys våken og irritert.. i tillegg er det jeg som må opp med sønnen i huset.. bah.. så forbanna unødvendig at det BESTANDIG blir sånn når jeg skal opp kl halv 7:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...