Gå til innhold

IKM UKE 42

Anbefalte innlegg

Klarte å la vær å teste i dag. Mulig jeg tester i morgen. Troen og håpet går sånn opp og ned. Vet ikke hva som er best. Føler jeg må ha litt håp for å holde meg oppe men da blir det jo enda verre når jeg får mensen. Ligger et håp dypt nede i magen men samtidig er jeg sikker på at jeg skal ha fått mensen hver gang jeg går på do. Har ingen symptomer så burde bare innstille meg på at det ikke skjedde denne måneden. Uff jeg blir gal.

Fortsetter under...

Klarte ikke la være å teste idag, og jammen meg var det POSITIIIIVT! Nå er jeg helt i himmelen :-D Har ikke sagt noe til mannen enda, tenkte å overraske han i ettermiddag med å la vår 20 mnd gamle sønn løpe til han med testen ;-) Krysser fingra for dere andre nå! Satser på at flere blir med meg til 1.semester :-)

post-814723-1332468_thumb.jpg

Tok en test til i natt. Hehe! Våkna 02.10 og måtte virkelig på do. Så da tok jeg en test - aner ikke om det var beste tidspunktet da. 

Men streken var like svak. Kan det være at jeg bare innbiller meg at der er en strek? 

At jeg myser så hardt at jeg ser det jeg vil se? huff..

Kroppen min skriker jo at jeg er gravid, men jeg kjenner nå at jeg er engstelig for at det egentlig ikke er sant likevel... iiiiiik.

Klarte ikke la være å teste idag, og jammen meg var det POSITIIIIVT! Nå er jeg helt i himmelen :-D Har ikke sagt noe til mannen enda, tenkte å overraske han i ettermiddag med å la vår 20 mnd gamle sønn løpe til han med testen ;-) Krysser fingra for dere andre nå! Satser på at flere blir med meg til 1.semester :-)

Får ikke opp bildet, legg det til i galleriet itt på siden din og legg ut linken derfra :)

Gratulerer så mye :))))))

Tok en test til i natt. Hehe! Våkna 02.10 og måtte virkelig på do. Så da tok jeg en test - aner ikke om det var beste tidspunktet da. 

Men streken var like svak. Kan det være at jeg bare innbiller meg at der er en strek? 

Kroppen min skriker jo at jeg er gravid, men jeg kjenner nå at jeg er engstelig for at det egentlig ikke er sant likevel... iiiiiik.

Da sier vi veldig forsiktig gratulerer :) Jeg og har svake streker så håper bare på at de blir sterkere :)

Klarte å la vær å teste i dag. Mulig jeg tester i morgen. Troen og håpet går sånn opp og ned. Vet ikke hva som er best. Føler jeg må ha litt håp for å holde meg oppe men da blir det jo enda verre når jeg får mensen. Ligger et håp dypt nede i magen men samtidig er jeg sikker på at jeg skal ha fått mensen hver gang jeg går på do. Har ingen symptomer så burde bare innstille meg på at det ikke skjedde denne måneden. Uff jeg blir gal.

Jeg har hatt mindre symptomer denne måneden enn alle de andre men har fått svake streker. Kanskje det er et bra tegn? Håper ihvertfall det. Jeg hadde aldri klart å vente så lenge med testingen så synes du er sterk jeg :)

Annonse

Da sier vi veldig forsiktig gratulerer :) Jeg og har svake streker så håper bare på at de blir sterkere :)

Ja, det får vi virkelig håpe :) Forsiktig gratulerer til deg også!

Ååå jeg vil også være med til første trimester. Nå blir jo alle gravid her. Jeg tør ikke teste for jeg er sikker på at den er negativ. Uff jeg orker ikke dette mer. Jeg blir helt utslitt.

Har du sånne billigtester du kan bruke? For om du har så kunne du jo ha prøvd en av dem.

Ååå jeg vil også være med til første trimester. Nå blir jo alle gravid her. Jeg tør ikke teste for jeg er sikker på at den er negativ. Uff jeg orker ikke dette mer. Jeg blir helt utslitt.

Prøv å ikke stress med det, selv om det er lettere sagt enn gjort! Plutselig skjer det, og da vil lykken bli stor :-) Jeg holdt på i nestn to år forrige gang, og ga nesten opp, mens plutselig en måned når jeg hadde mye annet å tenke på klaffet det! Jeg har nesten ingen symptomer nå, så trenger ikke bety noe det :-) Krysser fingra for deg!!!

Annonse

Får ikke opp bildet, legg det til i galleriet itt på siden din og legg ut linken derfra :)

Gratulerer så mye :))))))

Gjør det etter jobb da! Tar ikke sjansen her ;-)

Jeg testa i dag og den var hvit... Er jo ennå litt tidlig, men i og med jeg testa positivt tidlig forrige gang, tenker jeg ganske sikkert at jeg ikke er gravid nå heller. Men men - vi får prøve igjen. Sokkedyret: vi får holde motet oppe. Sånn i den store sammenhengen er jo ikke 6 mnd så lenge!

Vil bare tipse dere andre som har fått TR på besøk...

Den perioden her kjøpte jeg inn Rooibos te, etter tips fra ei venninne som hadde blitt gravid etter to års prøving. Hun hadde prøvd dette, og akkurat dn måneden hun gjorde det klaffet det! Samme skjedde med meg nå, på pp.6 :-) Drakk tre-fire kopper om dagen! Vet ikke om det er tilfeldig, men er vel verdt et forsøk ;-) Skal vistnok øke blodgjennomstrømningen i kroppen, og dermed gjøre det lettere å bli gravid! I tillegg tok både jeg og mannen vitaminer og mineraler ;-)

Jeg har vært hos legen og fått bekreftet graviditeten, og i dag tidlig kastet jeg opp for første gang :-p Flytter inn til 1.trimester, håper flere følger etter! Lykke til!!!!!:-D

Gratulerer Solline! :) 

Tok ny test idag. Fortsatt svak svak positiv. 

Sjekka også testen rett før det hadde gått 30 minutt, og da var den MYE sterkere enn før 5 min. Noen som har erfaring med slikt? 

Såg noen som hadde lagt ut bilder av testene sine, merket med dato. Og der ble strekene mer og mer tydelig mot IKM. Så da tenkte jeg at jeg kunne sjekke min ca 30 min gammel. hehe. Blir gal av å vente på IKM, og den er jo i morgen ;) 

PS. Puppene er fortsatt ømme, tunge og fæle. Har mest lyst til å amputere... ;)

Gratulerer Solline! :)

Tok ny test idag. Fortsatt svak svak positiv.

Sjekka også testen rett før det hadde gått 30 minutt, og da var den MYE sterkere enn før 5 min. Noen som har erfaring med slikt?

Såg noen som hadde lagt ut bilder av testene sine, merket med dato. Og der ble strekene mer og mer tydelig mot IKM. Så da tenkte jeg at jeg kunne sjekke min ca 30 min gammel. hehe. Blir gal av å vente på IKM, og den er jo i morgen ;)

PS. Puppene er fortsatt ømme, tunge og fæle. Har mest lyst til å amputere... ;)

Takk :-)

Svakt positivt er da positivt det! Hvisker et stille gratulerer foreløpig :-D På mine tester hadde jeg svakt på billigstrimmel, sterkere kryss på vanlig clearblue, og så lyste det gravid på clearblue digital! Kan hende du får sterkere imorgen på IKM :-) Spennende!

Har dessverre ingen erfaring med det! Helt sikkert andre som har det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...