Gå til innhold

Hvor mange har dere igjen idag 20.september??! :)

Anbefalte innlegg

Jeg er nå mer enn fornøyd med rugingen min(og alle plagene!!!), og har bare 3 bittesmå dager igjen til mandag da jeg skal ha planlagt keisersnitt :)

Er ekstremt spent, gruer meg mye, men gleder meg vilt også til å se denne lille snuppa som har bodd inne i meg i snart 9 måneder.

Dette er første barnet mitt og hun er mer en kjærkommen, da vi ifjor fikk den triste beskjeden om at vi ikke kunne forvente å få barn på egenhånd!

Men mirakler skjer ;) ;) ;)

Så, hvor mange dager har dere andre igjen da??? :)

Fortsetter under...

Åh du er såå nær ja,heldigen:) 38 dager her med mitt barn nr 3.men jordmor mener hun kan komme når som

Helst.nyt helgen og lykke til på

Mandag!!:)

Tusen hjertelig takk! Speeeeent her nå ja <3

Og lykke til selv, kanskje kommer h*n litt før :) :) :)

Akkurat 1 mnd. Til ul termin. 30 dager... Virker som en evighet...

Har prøvd en del år på å bli gravid så snuppa er etterlengtet, man blir jo ikke akkurat yngre ;)

Håper de dagene suser avgårde og at hun er her før jeg får snudd meg ;)

57 :)

Synes det er ekstra stas å høre om flere slitere som nå venter spent :) Fikk det til omsider etter både operasjon av meg og oppstart på IVF vi også. Jeg ble smellt på tjukka midt i spraying med Synarel :) Lang historie..

Hurra!!!

Annonse

Annonse

47, så bare en uke igjen til jeg kan kalles høygravid (endelig :P)

Er nr 2, håper jeg slipper å gå helt til termin denne gang også, men bare tiden vil vise det ;)

Anonymous poster hash: a3ba1...86c

Jeg skulle jo ikke være anonym her, men men..

Til dere som har hatt litt trøbbel med å bli gravide, gratulerer så mye og gode ønsker for fremtiden. Virkelig dere vel undt :)

57 :)

Synes det er ekstra stas å høre om flere slitere som nå venter spent :) Fikk det til omsider etter både operasjon av meg og oppstart på IVF vi også. Jeg ble smellt på tjukka midt i spraying med Synarel :) Lang historie..

Hurra!!!

Hurraaaaa ja!!! :)

Samme skjedde her, uventet gravid ifm IVF privat og Suprecur-spraying!! Kom som et sjokk ;) positivt sådan!

Ekstra hyggelig ja å høre om alle dere som også har ventet lenge på dette! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

HURRAAA jubel for oss alle sammen som venter i spenning <3

Seks dager....

Lykke til med keisersnitt, HI! Din siste helg med en baby i magen:D Tenk det du og på mandag har du lille nurket i armene dine... Heldige

Lykke til dere andre som har fødsel rett rundt hjørnet:)

Tusen takk for det :) :) :) Ja det er rart å tenke på...og også utrolig koselig! ;)

Veldig snart din tur også da.... :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...