Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 til designglade mennesker? Har ikke peiling selv. budsjett 500 kr. Anonymous poster hash: 9990d...7f8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg ville kjøpt noen Lene bjerre lys jeg. De er veldig fine, og har ennå ikke møtt noen som ikke liker dem. Hadde blitt veldig glad for det selv. . Anonymous poster hash: c91e7...1e5
Mamma&skatt Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Eva solo har utrolig mye fint. Typiske gave varer med vaser, skåler osv i moderne minimalistisk design. Finnes hos tilbords og lignende butikker :-)
Soon to be mum Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Philippe Starck sitruspresse fra Alessi. Googlet nå nettopp og fant den til 521 kr på Royaldesign.no.
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Casa interiør har mye fine ting, men de må bestilles da. Ellers har Eva Solo mye fint, som hun over her nevnte .. Ellers er det koselig å få ting fra Green Gate! Et par lattekopper, med en himmelsk god kaffe! Hvem kaffeelskere setter ikke pris på det Sett at de drikker kaffe da vel og merke..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Eva solo har utrolig mye fint. Typiske gave varer med vaser, skåler osv i moderne minimalistisk design. Finnes hos tilbords og lignende butikker :-) Takk, men er ikke Eva Solo litt harry? Det er ikke noe for de som setter virkelig pris på design eller er det det? Anonymous poster hash: 56b09...107
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Philippe Starck sitruspresse fra Alessi. Googlet nå nettopp og fant den til 521 kr på Royaldesign.no. Alessi het det ja... Husker at det har blitt nevnt av dem tidligere Takk, skal se hva jeg finner! Anonymous poster hash: 56b09...107
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Skal sjekke ut Casa Interiør! Anonymous poster hash: 56b09...107
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Jeg ville kjøpt noen Lene bjerre lys jeg. De er veldig fine, og har ennå ikke møtt noen som ikke liker dem. Hadde blitt veldig glad for det selv. . Anonymous poster hash: c91e7...1e5 Vet du hvor de har dem? Jeg har ikke mulighet til å dra til butikken nemlig. Takk for tips Anonymous poster hash: 56b09...107
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Finn noe i Mugtail eller Kæhler. Myyye fint. Anonymous poster hash: e92fa...bb5
Soon to be mum Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Philippe Starck sitruspresse fra Alessi. Googlet nå nettopp og fant den til 521 kr på Royaldesign.no. Alessi het det ja... Husker at det har blitt nevnt av dem tidligere Takk, skal se hva jeg finner! Anonymous poster hash: 56b09...107 De har noen skikkelig kule brødskiver også, men aner ikke hva de koster. Vi har to i forskjellige størrelser og bruker dem hele tiden. Jeg sikler veldig på den sitruspressa. Den er en designklassiker rett og slett. Vurderer å bare kjøpe den til meg selv for bursdagspengene jeg fikk av svigers. Hvis de liker retrodesign vil jeg også anbefale de nye porselensbollene fra Lucie Kaas. Remake av det klassiske mønsteret fra emaljebollene og -kjelenr fra 60-tallet. Dritfine de også. Spesielt de aller nyeste med hvit bunn og farget mønster.
Flettfrid og lilleprins Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Tenker at Lene Bjerre, Eva Solo og Green gate er ikke til "designglade". Hva med Hay pute? Hay eller Ferm koppehåndkle? Wood hand fra Hay? Kopper med Arne Jacobsen designletters? Skål fra Ferm? Lucie Kaas bolle?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Finn noe i Mugtail eller Kæhler. Myyye fint. Anonymous poster hash: e92fa...bb5 Takk for gode tips! Skal sjekkes Anonymous poster hash: 56b09...107
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Philippe Starck sitruspresse fra Alessi. Googlet nå nettopp og fant den til 521 kr på Royaldesign.no.Alessi het det ja... Husker at det har blitt nevnt av dem tidligere Takk, skal se hva jeg finner! Anonymous poster hash: 56b09...107 De har noen skikkelig kule brødskiver også, men aner ikke hva de koster. Vi har to i forskjellige størrelser og bruker dem hele tiden. Jeg sikler veldig på den sitruspressa. Den er en designklassiker rett og slett. Vurderer å bare kjøpe den til meg selv for bursdagspengene jeg fikk av svigers. Hvis de liker retrodesign vil jeg også anbefale de nye porselensbollene fra Lucie Kaas. Remake av det klassiske mønsteret fra emaljebollene og -kjelenr fra 60-tallet. Dritfine de også. Spesielt de aller nyeste med hvit bunn og farget mønster. Takk igjen! Den sitruspressen ser ut til å være midt i blinken Ellers er det siste tipset også et veldig bra tips, men retro er ikke deres stil så det tør jeg ikke gå for Anonymous poster hash: 56b09...107
Soon to be mum Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Philippe Starck sitruspresse fra Alessi. Googlet nå nettopp og fant den til 521 kr på Royaldesign.no. Alessi het det ja... Husker at det har blitt nevnt av dem tidligere Takk, skal se hva jeg finner! Anonymous poster hash: 56b09...107 De har noen skikkelig kule brødskiver også, men aner ikke hva de koster. Vi har to i forskjellige størrelser og bruker dem hele tiden. Jeg sikler veldig på den sitruspressa. Den er en designklassiker rett og slett. Vurderer å bare kjøpe den til meg selv for bursdagspengene jeg fikk av svigers. Hvis de liker retrodesign vil jeg også anbefale de nye porselensbollene fra Lucie Kaas. Remake av det klassiske mønsteret fra emaljebollene og -kjelenr fra 60-tallet. Dritfine de også. Spesielt de aller nyeste med hvit bunn og farget mønster. HAHAHAHAHAHA... Brødskiver du liksom. Jeg mente brødKURVER. Autokorrektur ass.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Tenker at Lene Bjerre, Eva Solo og Green gate er ikke til "designglade". Hva med Hay pute? Hay eller Ferm koppehåndkle? Wood hand fra Hay? Kopper med Arne Jacobsen designletters? Skål fra Ferm? Lucie Kaas bolle? Takk for gode tips og jo jeg er enig med at det kanskje ikke er helt i deres gate. Skal absolutt sjekke ut dine forslag Anonymous poster hash: 56b09...107
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 Philippe Starck sitruspresse fra Alessi. Googlet nå nettopp og fant den til 521 kr på Royaldesign.no.Alessi het det ja... Husker at det har blitt nevnt av dem tidligere Takk, skal se hva jeg finner! Anonymous poster hash: 56b09...107 De har noen skikkelig kule brødskiver også, men aner ikke hva de koster. Vi har to i forskjellige størrelser og bruker dem hele tiden. Jeg sikler veldig på den sitruspressa. Den er en designklassiker rett og slett. Vurderer å bare kjøpe den til meg selv for bursdagspengene jeg fikk av svigers. Hvis de liker retrodesign vil jeg også anbefale de nye porselensbollene fra Lucie Kaas. Remake av det klassiske mønsteret fra emaljebollene og -kjelenr fra 60-tallet. Dritfine de også. Spesielt de aller nyeste med hvit bunn og farget mønster. HAHAHAHAHAHA... Brødskiver du liksom. Jeg mente brødKURVER. Autokorrektur ass. Hehehe Designbrødskiver finner man kanskje hos bakeren? Smaker nok ikke så godt da Anonymous poster hash: 56b09...107
Soon to be mum Skrevet 20. september 2013 #18 Skrevet 20. september 2013 Philippe Starck sitruspresse fra Alessi. Googlet nå nettopp og fant den til 521 kr på Royaldesign.no.Alessi het det ja... Husker at det har blitt nevnt av dem tidligere Takk, skal se hva jeg finner! Anonymous poster hash: 56b09...107 De har noen skikkelig kule brødskiver også, men aner ikke hva de koster. Vi har to i forskjellige størrelser og bruker dem hele tiden. Jeg sikler veldig på den sitruspressa. Den er en designklassiker rett og slett. Vurderer å bare kjøpe den til meg selv for bursdagspengene jeg fikk av svigers. Hvis de liker retrodesign vil jeg også anbefale de nye porselensbollene fra Lucie Kaas. Remake av det klassiske mønsteret fra emaljebollene og -kjelenr fra 60-tallet. Dritfine de også. Spesielt de aller nyeste med hvit bunn og farget mønster. HAHAHAHAHAHA... Brødskiver du liksom. Jeg mente brødKURVER. Autokorrektur ass. Hehehe Designbrødskiver finner man kanskje hos bakeren? Smaker nok ikke så godt da Anonymous poster hash: 56b09...107 [/quote Sannsynligvis ikke. Men tenk for en estetisk nytelse. Hihihi...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #19 Skrevet 20. september 2013 Durance lys, de lukter himmelsk. Eller noe fra Riviera Maison, de har mye fint. De har også nettbutikk: rmnorge.no Anonymous poster hash: d7b76...364
Følelsesvims Skrevet 20. september 2013 #20 Skrevet 20. september 2013 Det er litt skummelt å kjøpe interiørting til designinteresserte, så ikke bli fornærmet om de velger å bytte Hvis de har litt grønne fingre er Eva Solo sine urtepotter fine og praktiske, https://www.kitchn.no/nettbutikk/interior/vaser-potter/568103/ Noe helt annet, men som jeg synes er et stilig konsept, er ei postsecret-bok: http://www.adlibris.com/no/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=postsecret&title=postsecret&fromproduct=False Samling av anonyme postkort som er sendt inn til et kunstprosjekt, hvor folk forteller og illustrerer hemmelighetene sine http://www.postsecret.com/ Noen av dem er triste, noen er provoserende, noen er utrolig herlige
Fruen i huset Skrevet 20. september 2013 #21 Skrevet 20. september 2013 (endret) Min designfrelste søster hadde IKKE blitt glad for green gate, Lene Bjerre, osv (jeg derimot hadde blitt glad for det:) Til henne ville jeg kjøpt Hay, the dots osv. Gå innom en eksklusiv interiør/-møbelbutikk og få noen tips Endret 20. september 2013 av Fruen i huset
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #22 Skrevet 20. september 2013 Kjenner det er godt det ikke er jeg som skal kjøpe denne gava, hahah Jeg hadde blitt superfornøyd med både lene bjerre, eva solo og GG!! Designerting til kun 500 kroner - jaja lykke til! Anonymous poster hash: 2d12f...d82
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #23 Skrevet 20. september 2013 Kjenner det er godt det ikke er jeg som skal kjøpe denne gava, hahah Jeg hadde blitt superfornøyd med både lene bjerre, eva solo og GG!! Designerting til kun 500 kroner - jaja lykke til! Anonymous poster hash: 2d12f...d82 Ja, det kan du si.Derfor jeg spør om hjelp her - fordi det ikke var så lett Skjønner at 500 kr er litt lite, men ved å gå opp til 600 er det faktisk ikke noe problem å finne en liten ting Så det skal gå fint. Anonymous poster hash: 56b09...107
bIomstre Skrevet 20. september 2013 #24 Skrevet 20. september 2013 Gå inn på www.ting.no og velg "Finn Ting". Kryss av for pris 300-600 og få 334 forslag! Ellers synes jeg et hvert møblert hjem trenger en øllefant
Fruen i huset Skrevet 20. september 2013 #25 Skrevet 20. september 2013 Kjenner det er godt det ikke er jeg som skal kjøpe denne gava, hahah Jeg hadde blitt superfornøyd med både lene bjerre, eva solo og GG!! Designerting til kun 500 kroner - jaja lykke til! Anonymous poster hash: 2d12f...d82 Det er vel ikke vanskelig å finne noe til 500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå