Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Fikk satt inn kobberspiral i går og lurer på hva dine erfaringer er 1. Syns du det gjorde vondt å sette inn? 2. Blødde du mye etter innsetting? 3. Hadde du murringer/vondt rett etter innsetting? 4. Hvor lang tid tok det før du hadde sex, og merket dere noe til den? 5. Fikk du kraftigere blødninger/smerter under mens? 6. Andre ting? Anonymous poster hash: a032d...224
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 1: litt ubehag, men helt ok. 2: spottblødning i ca touker. 3:Noe murringer i to-tre uker. 4: Ca en uke, og ja. Måtte inn og klippe trådene. Nå, rundt en-to dager etter mens, og rundt eggløsning, kan han kjenne ennå. Skal den klippes kortere, må jeg sette inn ny. 5: Ja. 6: Alt i alt er jeg veldig fornøyd. Hormon-tilsatt prevensjon reagerer jeg på, men neste gang skal jeg få klippet den så kort som mulig før innsetting. Anonymous poster hash: 47bb8...7bb
Følelsesvims Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 1. Veldig sær følelse, men ikke direkte vondt 2. Spottet litt, ikke noen stor blødning 3. Ja, i korsryggen. Det har jeg av og på fremdeles. Ikke noe problem 4. Satte den inn mens jeg var singel, så det tok tid Har aldri merket noe til den/fått klager på den 5. Kraftigere blødninger og annet blødningsmønster (noen dager ekstra før og etter med spotting). Blir det for ille eller jeg skal noe så tar jeg Cyklokapron, og hele problemet er borte 6. Jeg er superfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå