Gå til innhold

Antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 3 og er utrolig glad for at jeg ikke har hatt flere. Har kun hatt sex med menn jeg har vært i seriøse forhold med.

-Har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det heller.

- Gift i 10 år nå.

- Angrer ikke på noe. Alt ble slik jeg selv valgte det.

Anonymous poster hash: f53ff...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt litt over 100 i løpet av mine 22 år som seksuell aktiv. Hadde kun en de første 7 årene og deretter "tok det av". Hadde et elendig sexliv med denne første kjæresten (følte meg som en daglig tømmekasse) og fikk en oppvåkning på min egen seksualitet. 

Har hatt 4 kjærester, noen veldig kortvarige romanser og mange ONS. Angrer på flere ligg for å si det sånn. Har opplevd voldtekt to ganger da jeg sovnet på nachspiel og har hatt mange "fylla-har-skylda" episoder. I tillegg har jeg i vanskelige perioder i livet mitt hatt dårlig filter på hvem jeg har blitt med hjem og hatt sex med. Flere av de jeg angrer mest på skjedde rett før jeg møtte mannen min som jeg har vært sammen med i 6 år nå. Ingen fare for at jeg forlater han fordi jeg ikke føler at jeg har opplevd nok...

Har aldri vært utro mot noen av kjærestene mine og kommer heller aldri til å være det. 

Anonymous poster hash: d3104...7af
Skrevet

Jeg blir alltid like fasinert av trådene om antall partnere, utroskap og så videre.

1. Av dere som har hatt flere partnere (3+). Hvor mange og angrer du på det eller er det noe du ikke ville vært foruten?

1. Og dere som har hatt få partnere (3 eller mindre). Hvor mange og skulle du ønske du hadde hatt flere?

2. Har du vært utro mot tidligere eller nåværende kjæreste?

3. Hvor lenge har du vært sammen med nåværende kjæreste?

4. Til slutt: Hvorfor valgte du å ha mange eller få partnere?

Jeg er klar over at endel av de som har hatt mange partnere vil synes at 3 stk er veldig lite, men mange har bare hatt 1 eller 2 partnere og jeg er nysgjerrig på grunnen til hvorfor man velger å ha få eller mange partnere.

Og dere: Prøv å ikke slenge dritt til de som svarer annerledes enn deg :)

PS. Flott om de som vanligvis ikke svarer på slike emner også gir lyd fra seg.

1) Rundt 25-30 stykker. Det kommer Ann på om du regner med oral sex. Jeg kan ikke komme på noen jeg angrer på.

2) kronisk utro mot eksen,

3) 2 år. Kunne ikke fallt meg inn og være utro mot han.

Anonymous poster hash: 8f617...739

Skrevet

Jeg har hatt 30 partnere, og kunne nok vært noen av dem foruten da de ikke var noen seksuell høydare. Utover det angrer jeg kun på en, han var far og samboer, og det var unødvendig av meg å bli med på det.

Har ellers hatt flere elskere, mange ONS og to kjærester (inkludert nåværende).

Har aldri vært utro og ser ingen grunner for at jeg skulle være det heller.

Har vært sammen med min nåværende kjæreste (mann) i fem år.

Etter å ha vært svært overvektig i mange år og til slutt slanket meg over 40 kilo nøt jeg oppmerksomheten fra det motsatte kjønn, og syns det var moro og interessant å utforske min seksualitet. Var aldri en plan å nå så mange partnere, men kunne sikkert hatt flere også hadde det ikke vært for at jeg møtte min mann.

Skrevet

Jeg blir alltid like fasinert av trådene om antall partnere, utroskap og så videre.

1. Av dere som har hatt flere partnere (3+). Hvor mange og angrer du på det eller er det noe du ikke ville vært foruten?

1. Og dere som har hatt få partnere (3 eller mindre). Hvor mange og skulle du ønske du hadde hatt flere?

Jeg er klar over at endel av de som har hatt mange partnere vil synes at 3 stk er veldig lite, men mange har bare hatt 1 eller 2 partnere og jeg er nysgjerrig på grunnen til hvorfor man velger å ha få eller mange partnere.

1) Rundt 25-30 stykker. Det kommer Ann på om du regner med oral sex. Jeg kan ikke komme på noen jeg angrer på.

2) kronisk utro mot eksen,

3) 2 år. Kunne ikke fallt meg inn og være utro mot han.

4) Fordi jeg elsker deilige menn!

Skrevet

Har hatt litt over 100 i løpet av mine 22 år som seksuell aktiv. Hadde kun en de første 7 årene og deretter "tok det av". Hadde et elendig sexliv med denne første kjæresten (følte meg som en daglig tømmekasse) og fikk en oppvåkning på min egen seksualitet. 

Har hatt 4 kjærester, noen veldig kortvarige romanser og mange ONS. Angrer på flere ligg for å si det sånn. Har opplevd voldtekt to ganger da jeg sovnet på nachspiel og har hatt mange "fylla-har-skylda" episoder. I tillegg har jeg i vanskelige perioder i livet mitt hatt dårlig filter på hvem jeg har blitt med hjem og hatt sex med. Flere av de jeg angrer mest på skjedde rett før jeg møtte mannen min som jeg har vært sammen med i 6 år nå. Ingen fare for at jeg forlater han fordi jeg ikke føler at jeg har opplevd nok...

Har aldri vært utro mot noen av kjærestene mine og kommer heller aldri til å være det. 

Anonymous poster hash: d3104...7af

Wow, 100 er veldig mange synes jeg. Flott at du endelig har funnet den rette da.

Jeg har bare hatt mannen min og er veldig fornøyd med at jeg ikke har noen lang liste elskere fra før. Synes det virker ordentlig kleint når noen endelig har kommet i et seriøst forhold og treffer gamle flammer stadig vekk.

Ei venninne har hatt ganske mange (10-15 tror jeg) og mannen hennes har bare hatt 2 i seriøse forhold. Jeg vet at han synes det er kjipt når de er ute sammen og de treffer på hennes tidligere elskere både her og der. Vanskelig for han å forholde seg til dette da han har et annet syn på intimitet enn henne. Men jeg synes han er flink til å takle det selvom han har det litt tungt i perioder. Hun liker å flørte så han får stadig vekk en liten stikker når de har vært ute på byen.

Jeg tror jeg også hadde syntes det var kjipt om mannen min hadde hatt mange elskerinner og ons før han traff meg som jeg måtte forholde meg til.

Anonymous poster hash: 87de4...7cd

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hører til gruppe 1.. Jeg angrer på de fleste av de, er kun en av de fra fortiden min jeg ikke ville vært foruten, enda det ikke var ekte kjærlighet i bildet der heller..

Aldri vært utro.

Vært sammen med min kjære i litt over 4 år nå..

Jeg slet psykisk, sex ble en del av selvskadingen, enkelt og greit.. Kom meg etter hvert gjennom det, og la det bak meg. Men kommer nok aldri til å fortelle noen, eller innrømme for meg selv hvor mange det er snakk om.

Skrevet

80 stk. Aldri vært utro.
Levd livet, hatt det gøy, angrer ikke 

Anonymous poster hash: b7675...2a8
Skrevet

Hører til gruppe 1.. Jeg angrer på de fleste av de, er kun en av de fra fortiden min jeg ikke ville vært foruten, enda det ikke var ekte kjærlighet i bildet der heller..

Aldri vært utro.

Vært sammen med min kjære i litt over 4 år nå..

Jeg slet psykisk, sex ble en del av selvskadingen, enkelt og greit.. Kom meg etter hvert gjennom det, og la det bak meg. Men kommer nok aldri til å fortelle noen, eller innrømme for meg selv hvor mange det er snakk om.

Huff, stakkars deg. Bra du har blitt frisk igjen. Det må være vondt å ha slikt å angre på, men som du sier, du har lagt det bak deg. Håper du får et godt og langt liv med din kjære.

Anonymous poster hash: 87de4...7cd

Skrevet

21, angrer vel ikke direkte på noen av de. Men ser i ettertid at noen kunne jeg godt holdt meg for god for. Alle har gjort meg noen erfaringer rikere og jeg har lært mye om meg selv. Ingen av de var ONS.

Var utro mot faren til mine to eldste barn mot slutten av forholdet. Vi holdt i utgangspunktet sammen kun for barna og fordi at jeg følte at det var forventet av familien at vi skulle holde ut når vi hadde barn sammen.

5år 

Når man har vært seksuelt aktiv i noen år og er glad i sex så blir det vel sånn da. Tok aldri noe valg på at jeg skulle ha mange istede for få. Men nå satser jeg på at jeg er på siste mann.

Skrevet

Angrer ikke. Har vel vært med ca.14-15. Sikkert et par dårlige one night stands inni der, men det er en del av min erfaring. Angrer derfor ikke.

Kyssa en annen gutt da jeg hadde min første kjæreste som 16åring. Mtp hva han etter hvert gjorde mot meg, så angrer jeg ikke på det kysset heller. :)

3. Hvor lenge har du vært sammen med nåværende kjæreste? 5 år. Et barn, en til på vei.

4. Til slutt: Hvorfor valgte du å ha mange eller få partnere? Synes det er akkurat passe. Var singel i ti år fra 17 til 27 og da synes jeg egentlig tallet er lavt.

Anonymous poster hash: d4b2e...c61

Skrevet

Jeg har hatt endel sexpartnere etterhvert,sikkert mellom 40-50 stk. Angrer bare på et par stk :P

Har ikke vært utro.

Er singel.

Jeg elsker sex ;)

Anonymous poster hash: 008cc...89f
Skrevet

Hatt langt over 100... Levd singel livet fullt ut.... Gift nå, aldri vært utro. Men mange kunne jeg ha vært foruten...

Anonymous poster hash: d4f28...eec

Skrevet

1. Jeg har hatt 6 partnere og jeg angrer på 4 av dem. Da gjenstår mannen min og en eks som var for god i senga til å angres på :P

2. Ja, jeg har vært utro en gang da jeg var ung og dum.  

3. Jeg har vært sammen med nåværende kjæreste i 9 år

4. Av de 6 partnerne så er det kun en ONS. De andre er kjærester, men jeg kunne vært foruten de fleste av dem egentlig. 

Anonymous poster hash: 4f1e8...beb

Skrevet

1. Jeg har kun hatt min mann, og angrer ikke et sekund. Jeg er veldig glad for å ikke å ha falt for fristelsen.

2. Nei

3. ca. 10 år

4. For meg er det det eneste riktige. Jeg har kun sex med den jeg er gift med. For meg hører sex til ekteskapet. Sex bør kun skje i forpliktende forhold. Jeg er kristen og prøver å følge god moral ifølge Bibelens lære.

Skrevet

Jeg har også hatt rundt 100. Kanskje noen som var mindre attraktive osv... Men jeg angerer ikke noe på de årene jeg var litt smågalen:) ville aldri vært foruten.

Har vært sammen med min mann i 8 år, men jeg har kysset en annen mann en gang. Det var min ex som jeg aldri kom over.. Er definitivt over han nå etter det, for det var absolutt ingen følelser der.

Har hatt mange sexpartnere for man lever bare en gang og jeg hadde en helt fantastisk tid tidlig i 20-årene. Nå er jeg lykkelig gift og har en vidunderlig datter.

Anonymous poster hash: 7d872...4db

Skrevet

4. Alle har vært forhold, men angrer på 1-2 av dem. Dårlige

forhold.

Var dessverre utro mot en tidligere kjæreste. Aldri igjen! Verste følelsen i verden.

Vi har vært sammen i 4 år, gift i 1.

Har kun sex med dem jeg elsker.

Anonymous poster hash: 0e4a8...ad6
Skrevet

1. 8 stk, var 14 første gangen og ble da voldtatt av en på 19. Han presset på og overså at jeg sa nei mange ganger. Jeg var for feig til å gjøre noe annet enn å si nei. Angrer også på 2-3 til da de var i fylla. 

2. Nei. 

3. 5 år. 

4. Svarte vel egentlig på det i nr 1. Angrer på at de var så mange partnere før jeg ble sammen med samboer da jeg var 18. 

Anonymous poster hash: d65ff...e17
Skrevet

Hatt alt for mange, har ikke tellingen, var i en dårlig og skummel periode fra 19-21 ca, det kunne endt skikkelig ille men kom ut av det, heldigvis!

Angrer på de fleste...

Jeg var per def utro mot en eks. Omstendighetene vil jeg ikke si.

Vi har vært sammen i 9 år og har det topp, trodde ikke jeg fortjente en som han. :)

Anonymous poster hash: 679c8...403

Skrevet

Ok. Slik ser det ut:

Av de som har svart er det:

1-2 sexpartnere: 5 stk. Ingen ønsker de hadde flere, 0% utro.

3-10 sexpartnere: 3 stk. 1 angrer ikke, 1 er glad det ikke er fler og 1 angrer. 33% utro.

11-30 sexpartnere: 7 stk. 2 angrer, resten angrer ikke. 43% utro.

over 30 sexpartnere: 15 stk. 5 angrer 10 angrer ikke. 2 har vært utro 3 svarer ikke og 9 har ikke vært utro.

Halvparten av de som svarte har hatt svært mange partnere (over 30), men kun 3 (20%) angrer på at det ble så mange.

I "mellomklassen" 3-30 partnere angrer 40% på at det ble så mange.

Av de som har hatt 1-2 partnere er det ingen som ønsker det var fler.

Dette var morro. Skulle gjerne hatt flere svar så skriv inn og gjerne med antall: xx, utro: J/N, antall år med nåværende partner: xx og begrunn gjerne valget dere har gjort.

Skrevet

Mellom 15 og 20. Angrer på et par, men ellers har det vært gode erfaringer ;) 

Nei.

7,5 år

Jeg var veldig nysgjerrig og seksuell av meg da jeg var ung, og tok det jeg hadde lyst på. Noen one night stands, et par forhold, og en del "lekekamerater" over tid ;) Greit å ha en fast å forholde seg til når man ønsket sex, men ikke nødvendigvis forhold eller ons... :) 

Anonymous poster hash: 75f14...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...