Gå til innhold

Antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid like fasinert av trådene om antall partnere, utroskap og så videre.

1. Av dere som har hatt flere partnere (3+). Hvor mange og angrer du på det eller er det noe du ikke ville vært foruten?

1. Og dere som har hatt få partnere (3 eller mindre). Hvor mange og skulle du ønske du hadde hatt flere?

2. Har du vært utro mot tidligere eller nåværende kjæreste?

3. Hvor lenge har du vært sammen med nåværende kjæreste?

4. Til slutt: Hvorfor valgte du å ha mange eller få partnere?

Jeg er klar over at endel av de som har hatt mange partnere vil synes at 3 stk er veldig lite, men mange har bare hatt 1 eller 2 partnere og jeg er nysgjerrig på grunnen til hvorfor man velger å ha få eller mange partnere.

Og dere: Prøv å ikke slenge dritt til de som svarer annerledes enn deg :)

PS. Flott om de som vanligvis ikke svarer på slike emner også gir lyd fra seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i gruppe en, men antall er min sak. Angrer kun på en av de, men det er kun fordi det var en latterlig og drita og dårlig ONS.

Alt det andre er en del av fortiden, og man lærer så lenge man lever:)

Skrevet

Er i kategori 1, og angrer ikke på noe.

Var utro mot eksen, etter å ha blitt beskyldt for å være det hver eneste gang han var på fylla. Til slutt gikk det en faen i meg, så jeg konkluderte med at jeg like gjerne kunne gjøre det når jeg likevel fikk skylden for det.

Har vært sammen med mannen min i 8 eller 9 år, har gått litt i surr :P

Kombinasjonen av singel og veldig glad i sex gir ofte mange partnere, har aldri tenkt over antall.

Skrevet

privat

Anonymous poster hash: 3a8aa...7e9
Skrevet

Jeg har hatt ca 30 partere. Noen lange forhold men helt klart hovedvekt av ONS på fylla da jeg var student. I løpet av en tre års periode økte antallet betraktelig.

Jeg angrer dessverre på veldig mange. De fleste egentlig.

Først når jeg møtte min nåværende samboer at jeg forsto hvor mye mer sex er enn selve akten. Jeg kunne ønske jeg kun hadde delt den siden av meg selv med mennesker som betø noe for meg :)

Anonymous poster hash: f6e3c...445

Skrevet

privat

Anonymous poster hash: 3a8aa...7e9

Hva i alle dager får du ut av å skrive privat i denne tråden, til og med signert anonymt? Fantastisk :D

Anonymous poster hash: 0d705...300

Skrevet

1 Har kun hatt sex med min mann. Har ikke noe ønske om at det skulle vært fler.

2 Har aldri vært utro

3 Vi har vært sammen i 15 år. Ble kjærester når jeg var 20 og vi har et godt og spennende sexliv.

4 Har alltid hatt et konservativt syn på sex. Er ikke kristen, men synes at sex er forbeholdt den man vil tilbringe livet sammen med. Derfor har jeg ikke villet gå til sengs med noen før jeg er sikker på at forholdet er seriøst. Min mann deler mitt syn fullt ut og har også kun vært sammen med meg

Anonymous poster hash: 87de4...7cd
Skrevet

1. Av dere som har hatt flere partnere (3+). Hvor mange og angrer du på det eller er det noe du ikke ville vært foruten?

over 10. Hadde en ganske frigjort periode en sommer for 3 år siden da jeg ga blanke i alt. 

Var flere ONS, tre stk som det skjedde med mer enn en gang, og en som jeg ikke har sluttet med enda (samboer). 

Angrer kanskje på et par av de, men livet går videre. Min aller første gang ville jeg vært foruten da det var voldtekt.. 

2. Har du vært utro mot tidligere eller nåværende kjæreste?

Nei, aldri. Hvorfor ikke slå opp om man absoutt vil ha seg med andre..

3. Hvor lenge har du vært sammen med nåværende kjæreste?

3 år

4. Til slutt: Hvorfor valgte du å ha mange eller få partnere?

Som sagt hadde jeg en frigjort periode der jeg tilfeldigvis traff min samboer mot slutten av sommeren. Kunne være det hadde blitt flere om vi ikke ble sammen. Men det vet jeg ikke. Syns det er greit å prøve litt forskjellig. Har hatt min del av små pikker og klumsete hender, så jeg vet hva jeg vil ha om ikke annet ;) 

Anonymous poster hash: 5473d...c44
Skrevet

Svarer aldri med nick på slike tråder ;)

Skrevet

Jeg har hatt ca 30 partere. Noen lange forhold men helt klart hovedvekt av ONS på fylla da jeg var student. I løpet av en tre års periode økte antallet betraktelig.

Jeg angrer dessverre på veldig mange. De fleste egentlig.

Først når jeg møtte min nåværende samboer at jeg forsto hvor mye mer sex er enn selve akten. Jeg kunne ønske jeg kun hadde delt den siden av meg selv med mennesker som betø noe for meg :)

Anonymous poster hash: f6e3c...445

Signerer denne. Men ikke akkurat noe jeg går og irriterer meg over i hverdagen da :P

Anonymous poster hash: 6261d...5c3

Skrevet

Har hatt en. Aldri ønsket fler, for det er så bra og tilfredsstillende med han jeg har.

Det var ikke noe jeg bestemte meg for på forhånd, men ventet med sex til jeg var i mitt første forhold (17) og virkelig ville det selv, og vi har vært sammen siden.

Når sex med han er så bra er det helt unaturlig for meg å ønske andre.

Men dømmer ingen som utforsker på noen måte:)

Anonymous poster hash: 9a02d...67e

Skrevet

Og nei, ikke vært utro. Vært sammen 8 år.

Anonymous poster hash: 9a02d...67e

Skrevet

30. Mange jeg kunne vært uten, men angrer ikke heller..... Gjort er gjort, og jeg har jo fått noen erfaringer på godt og vondt. Hvorfor? Tja, usikker selv egentlig.... Hadde vel en periode hvor jeg var mye på byen og sånn. Har vært sammen med mannen min i 6 år, og jeg har aldri vært utro. Vi har det veldig bra sammen, og jeg tror kanskje at jeg ikke har noe behov for å være utro fordi jeg har hatt "mitt" av sexpartnere.... :P

Anonymous poster hash: d85ba...207
Skrevet

Noen og 20. Vært altfor mye singel i livet :/  Kunne godt vært foruten et 2-3-4 av de jeg har hatt sex med, men angrer forsåvidt ikke heller.

Trodde en gang at jeg kom til å bare ha én, han jeg skulle gifte meg med og dele livet med. Ble ikke slik.

Har vært helt uten sex i 2-3 år noen ganger, tre lengre forhold, en del ons, to som jeg har hatt som uregelmessige sexpartnere over tid. Har dypt og inderlig elsket tre av de jeg har hatt sex med.

Nettopp dumpet av han jeg ville dele livet med.

Aldri vært utro eller holdt på med flere på samme tid.

Anonymous poster hash: 547d9...c35
Skrevet

slutta å telle rundt 30 ca ? aner ikke over 40 hvertfall...

For å si det sånn så kunne jeg unnvært 90% av dem, fordi det bare var tull.. og ikke ga så mye!

Men angrer? det gjør jeg ikke! mine "feil" er en del av meg og jeg tenker ikke på det i hverdagen.--er kanskje litt forsiktig med hvem jeg nevner det for og når jeg evt forteller det til kjærester !

aldri vært utro da, utenom å kline med en på fylla en gang.. ikke sex..

er singel for tiden.

Og "valget" - bare ble sånn, men akter å tro jeg har skjerpa meg MYE de siste 7 årene =)

Anonymous poster hash: 43b6c...89e
Skrevet

1. Ha hatt sex med ca.13. Angrer kun på en. (min første, og han utnyttet meg i beruset tilstand.) Eller gidder    jeg ikke angre på ting jeg gjør. Ser på det som erfaringer.

2. Var utro mot min eks. Har aldri vert utro mot mannen min.

3. Jeg og mannen har offisielt vert et par over 10 år. Var elskere 2 år før vi valgte å satse.

4. Synes ikke 13 er mange sexpartnere. Kunne godt hatt flere, men har kun vert singel 2 år siden jeg var 16 år. Deilig med sex da! Og da jeg var yngre var det jo spennende å reise ut å flørte og sjekke. Men, ofte er jo "jakten" det mest spennende ;) Så lenge man beskytter seg er alt bra!

Anonymous poster hash: 5fb60...d79
Skrevet

1. Har hatt 15 partnere. Kunne vært to foruten. En var et kompisligg, som ikke bare var dårlig sex, men en dårlig idé. En var en ferieflørt. Jeg var ung og ville egentligbikke, men følte at jeg måtte... Følte meg voldtatt, men sa ikke nei så det var langt fra en voldtekt!

Ellers har jeg hatt flere lange forhold, kompisssex, flørter og en ONS som alle var tipp topp :-) det eneste jeg moralsk angrer på var at jeg var elskerinnen til en samboende mann... Men jeg var såååå forelsket før jeg fant ut at han var opptatt og klarte ikke å la være og angrer ikke på forholdet i seg selv!

2. Har to ganger kysset en annen mann. I løpet av det samme unge forholdet. Er veldig imot utroskap!

3. 7år.

4. Tja... Jeg elsker sex og har hatt sex både i forhold og i singelperiode. I løpet av 19 år hadde jeg 15 partnere. Sex er ikke syndig :-) det eneste viktige er at begge har lyst og lv (ikke har en annen uvitende partner).

Anonymous poster hash: 79ddd...aa6

Skrevet

HUSK ANONYMKNAPPEN!!

Sikkert over 70 stk.
Angrer ikke.
Kunne unnvært en god del ja.
Ikke utro mot mannen min.
Vært sammen i 7 år.

Anonymous poster hash: dcb4f...4b5
Skrevet

OG: Jeg er glad i sex, enten jeg er singel eller i et forhold. er som sagt ikke av den utro typen, så mannen min nyter godt av mine behov nå. Selv om jeg fint innser at antallet ser skrekkelig ut!
Hilsen 18

Anonymous poster hash: dcb4f...4b5
Skrevet

Jeg har hatt to. Angrer på første. Er gift med andre. Aldri vært utro.

Og det har ikke vært et valg å ha få partnere. Ingen andre ville ha meg, jeg har alltid vært svært upopulær.

Anonymous poster hash: a34c5...21f
Skrevet

Og vi har vært sammen i 8 år. Hilsen nr 20

Anonymous poster hash: a34c5...21f
Skrevet

Mellom 40-50 et sted, angrer ikke. Vill ungdomstid som jeg trengte for å være der jeg er i dag. Utro ja men ikke etter jeg gikk "ut "av denne perioden. Hatt kjæreste i 5 år ikke utro og har det fantastisk.

Anonymous poster hash: aea3d...2e4

Skrevet

Har hatt syv. Ingen rene ONS, men et par som nesten faller i denne kategorien. Kunne vært for uten et par, men de er en del av min historie så kan ikke si jeg angrer. 

Aldri vært (i nærheten av) utro mot min mann som jeg har vært sammen med i 8 år. 

Jeg var singel og mye ute på byen en periode på ca fire år. Kunne vært en MYE høyere antall. Vokste opp med et konservativt syn på sex og tror dette er grunnen til at jeg "holdt igjen"såpass som jeg gjorde. 

Anonymous poster hash: 67e0c...dc7
Skrevet

Har hatt 13 tror jeg og angrer ikke på noen. Ville ikke vært foruten noen av de.

Utro var jeg en gang, han fikk jeg etter flere år barn med. Så angrer igrunn ikke når jeg ser hvor gerlige barna mine er. Men angrer veldig, for kjæresten min var herlig (desverre mye rart som skjedde på en gang, men står for det jeg gjorde. Har ett supert forhold til han jeg var utro mot idag. )

Anonymous poster hash: c6f71...cf7

Skrevet

1) Har hatt 1, og skulle ikke ønske at jeg hadde hatt flere.

2) Har aldri vært utro nei.

3) 10 år.

4) Jeg var heldig og traff den store kjærligheten tidlig, var 16 år. Jeg er ikke kristen eller har noe spesielt konservativt syn på sex, men har aldri hatt noe ønske om å ligge rundt heller. Mannen min er den første ordentlige kjæresten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...