Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Veldig glad for det! Har større barn som faktisk hadde TVfavoritter og fått film i denne alderen, men yngste nå viser ikke det snev av interesse, annet enn å prøve å stå i veien for eller slå den av når storesøskene ser på TV Men burde ikke lyder og bevegelser egentlig fenge de små? Yngste har ALDRI gitt noe positiv respons i forhold til TV'en, så begynner jo egentlig å stusse litt? Veldig glad i lydleke da, så kanskje det blir mer enn nok lydstimuli fra dem? Anonymous poster hash: 5c7ff...d76
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Mine barn har vært opptatt av tv tidlig. Men kjenner flere barn hvor tv ikke har fenget dem før de er 2-3 år, alle barn er forskjellig :-) Anonymous poster hash: 12137...9b4
☆☆☆ Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Eg var ikkje oppteken av TV før i skulealder. Lisja er 1 1/2 no, og har begynt å interessere seg. I stad ville ho ikkje på do og tisse (vanligvis eit høgdepunkt i morgonrutina) fordi ho var oppteken av pingu på TV.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 min lille på 7mnd elsker tven og det er jo greit. synes du skryter og er urealtisk hi. Anonymous poster hash: 260bc...294
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Eldste begynte vel å like film rundt 1,5 år. Barnetv ved 3 års alder. Minste har blitt 2 og er fortsatt helt uinteressert i hele greia. Anonymous poster hash: c50ce...20f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Har en av hver. Eldstemann var tidlig opphengt i tv og kunne sitte lenge i ro og se filmerpå 30-60 min) fra han 15-16 mnd. Han var ikke særlig rolig sånn ellers, så skal innrømme det var godt med den pausen innimellom. Yngste er nå 2 1/2 år og fortsatt ikke særlig interessert. Kan se korte filmsnutter på 10-15 min, men har ikke full fokus hele tiden. Anonymous poster hash: 90fd8...665
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Ungene her bryr seg ikke med å se på tv'n, men de er som meg, de liker den som bakgrunns lyd, har aldri tid til å se på den nesten da, men er den ikke på, så blir det vist for stille, da klager de :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå