Gå til innhold

Gravid og rester etter abort

Anbefalte innlegg

Veldig ny på det her, så håper noen her kanskje kan hjelpe meg og muligens har vært borti noe lignende?

Hadde en MA for ca 8 uker siden og fant ut av at det var en liten bit igjen som ikke kom ut.. Så lurer vel på om det er noen som vet om det er mulig å bli gravid igjen selvom man rester igjen etter en abort?

Begynner å bli litt bekymret ettersom flere av gravid syptomene er kommet tilbake nå, men er vel også mulig at kroppen reagerer på et visst hcg- nivå etter hva jeg har hørt og lest..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082218-gravid-og-rester-etter-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ikkje fjerna restene? Dei må vekk, du kan få ein infeksjon viss ikkje, trur eg. Viss kroppen trur du er gravid kan du ikkje bli gravid igjen oppå det. men er jo veldig lenge sidan aborten. Vanskeleg å svara pga manglande info om restane- har du vore på ultralyd, kva seier legen osv, kva ligg hcg på osv.

Så trist at du mista.

Har selvfølgelig fått fjernet de, men de ble ikke oppdaget før 6 uker etter aborten. Vet alt om riskioene angående infeksjoner osv.. Var kun en liten bit igjen, men de så også noe væske i livmoren som de ikke var sikre på hva var, men hadde ingen infeksjon. De sa ikke noe om hcg nivået, men de var ikke 100% sikre angående ny graviditet.

Ja, var veldig trist.. men flere sjanser kommer nok! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...