Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 List opp Anonymous poster hash: c0855...46e
me_87 Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 ekstremt kvalme å kastet opp litt i begynnelsen,halsbrann men den fikk alltid over med melk. Hadde så vondt i ryggen at jeg klarte verken sitte eller ligge. Så ekstreme vonde kynnere at vi ved to anledninger trodde fødselen var i gang. Å på slutten kastet jeg opp så mye at jeg ble innlagt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Har vært ganske heldig når det gjelder kvalme, har vært mye småkvalm og hatt dårlig matlyst, men kastet opp relativt lite. Har til gjengjeld slitt med rygg/bekken/isjas siden uke 12... I tillegg er jeg vanvittig trøtt og energiløs, tror jeg kunne sovet hele døgnet om jeg fikk mulighet.. Også hemoroidene da, de jævla hemoroidene... Anonymous poster hash: e4aaa...6d9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg er i uke 33- og jeg kløøøøør ihjel! Ellers bare litt bekken/rygg plager Anonymous poster hash: c0f3d...aba
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Var hemoroidene vonde? Hvordan ble de i tilfelle under/etter fødsel? Hi Anonymous poster hash: c0855...46e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Hyperemisis Ødemer - også nedentil Humørsvingninger Svangerskapsforgiftning bekkenlåsning Trøtt dårli morkake Dette fordelt på 3 graviditeter Anonymous poster hash: 117ee...cdc
Von Hertelhofen Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Litt kvalm - ikke "spy" kvalm, men sånn at jeg har gått rundt å følt meg uggen hele dagen. Kortvarig heldigvis. Sinnsykt trett. Dette har vært grusomt i begge svangerskapene, har såvidt klart å kave meg på jobb. Også kortvarig I dette svangerskapet har jeg også myyyye kynnere. Det er faktisk ganske plagsomt Men alt i alt så har jeg det bra, jeg har (foreløpig) sluppet unna bekkenløsning, ekstrem kvalme, hemorroider, og mye annet "snask" som andre sliter med.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Var hemoroidene vonde? Hvordan ble de i tilfelle under/etter fødsel? Hi Anonymous poster hash: c0855...46e Vet ikke om det var meg du siktet til (som nevnte hemoroider over her), men jeg går utifra det. Er i uke 24, så har ikke født ennå, men hemoroider er søren meg vondt og ekkelt nok i seg selv, så jeg dør hvis jeg ikke er kvitt dem når jeg skal føde... Fikk seriøst ANGST da jeg kjente hemoroidene, holdt på å begynne å gråte. Leser jo så mange skrekkhistorier om gravide damer med hemoroider som må operere og/eller blir stuck med hemoroidene resten av livet... Anonymous poster hash: e4aaa...6d9
Honningmelon Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Bekkenløsning med alle tre, men helt forferdelig med nr. tre. Ellers bare halsbrann utenom det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Var hemoroidene vonde? Hvordan ble de i tilfelle under/etter fødsel? Hi Anonymous poster hash: c0855...46e Vet ikke om det var meg du siktet til (som nevnte hemoroider over her), men jeg går utifra det. Er i uke 24, så har ikke født ennå, men hemoroider er søren meg vondt og ekkelt nok i seg selv, så jeg dør hvis jeg ikke er kvitt dem når jeg skal føde... Fikk seriøst ANGST da jeg kjente hemoroidene, holdt på å begynne å gråte. Leser jo så mange skrekkhistorier om gravide damer med hemoroider som må operere og/eller blir stuck med hemoroidene resten av livet... Anonymous poster hash: e4aaa...6d9 Det var nok ditt innlegg jeg siktet til ja Jeg er i uke 37 og mine hemoroider blir bare verre og verre Jeg må uten tvil føde med de,for jeg blir hvertfall ikke kvitt de Jeg gruer meg veldig- både til fødsel og tiden etter pga det. Hi Anonymous poster hash: c0855...46e
MammantilNurket Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Kvaaaalm hele første trimester. Da det hadde gitt seg kom bekkenløsningen. Jeg var mye trett og hadde litt hovne ben på slutten. Det verste var kynnere fra Helvete Neste gang kommer jeg til å høre på lege/jordmor og la meg sykemelde før - så det så Det var litt styrete å være preggiss, men jeg nøt oppmerksomheten, ble passet godt på av Kjæresten&familien og nå som Nurket har kommet er det jo bare babylykke <3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Konstant kløe over hele kroppen i en del mnd Mye vonde murringer Deprimert Suuulten! Anonymous poster hash: e78fc...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå