Gå til innhold

Følger du drømmen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bestemt meg for å gjøre nettopp det :) Det tok meg 18 år å finne motet, og i dag har jeg tatt første skritt :)

Jeg kjenner at blodet bruser i hele kroppen og jeg er så lettet! ENDELIG er det min tur :)

Har du en drøm? Følger du den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er drømmen din da?

Og gratulerer forresten:D

Jeg følger drømmen min.. Eller jeg er under utdanning og om mange, mange år når barna blir store, så kan jeg endelig gjøre det jeg alltid har drømt om:)

Skrevet

Jeg trodde jeg gjorde det. Men det synes som om det glipper uansett hvor mye jeg jobber for å nå den. Så for egen del er jeg bare desillusjonert nå. Men finner ikke noe annet heller som kan erstatte tidligere drømmer.

Men synes det er fantastisk at andre følger drømmene sine! :D

Blir også nysgjerrig på hva som er drømmen din, HI :)

Anonymous poster hash: 8d1e0...905
Skrevet

Jeg er begynt på å følge den hvertfall.

Min drøm er å få en utdannelse men pga lærevansker og konsentrasjonsproblemer så har jeg gitt opp å droppet ut av vidergående før.

Nå er det ti år siden jeg gikk på vgs sist å jeg merker jeg er mye mer motivert nå.

Det er fortsatt beinhardt for det utrolig mye teori og prøver,men jeg gjør hvertfall mitt beste.

Anonymous poster hash: aab6c...91e
Skrevet

Så fint å lese at flere følger drømmen! Jeg tror det er viktig, hvis man har muligheten til å bruke noe tid på seg selv for å oppnå drømmen, så blir man lykkeligere :) Jeg merker ihvertfall at jeg stråler, er så glad at jeg bare har lyst til å hoppe og danse av glede :)

Jeg skriver musikk. Og nå er jeg i samtaler med et innspillingsstudio :D HURRA!

Skrevet

Jeg gjorde det, men så ofret jeg det bort for familien. Jeg angrer ikke et sekund på familien min, men jeg kunne gjort både drømmen og familien samtidig hvis jeg ikke hadde godtatt hva mannen mener. Håper jeg ikke ender opp som en bitter gammel dame ettersom han "nektet" meg det. Men man er sin egen lykkens smed så jeg tror jeg skal ta tak i drømmen snart igjen :)

Anonymous poster hash: a02b7...628
Skrevet

Så fint å lese at flere følger drømmen! Jeg tror det er viktig, hvis man har muligheten til å bruke noe tid på seg selv for å oppnå drømmen, så blir man lykkeligere :) Jeg merker ihvertfall at jeg stråler, er så glad at jeg bare har lyst til å hoppe og danse av glede :)

Så spennende!!! :)

Masse lykke til!!!! :D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har jo en drøm, men følger den ikke :(

Vi har rett og slett ikke økonomi til at jeg blir lærling nå, samtidig så har ungene nå måtte blitt tatt ut av bhg, siden vi flytter 1 mil unna og jeg ikke har førerkort, og er ingen bhg å oppdrive nå.. Jeg vil bli tatovør, men enn så lenge er det nok en fjern drøm, siden lærlingplassen var ledig nå, og jeg ikke kan ta den, lærlings tiden er på 2 år.. Vel, vil bli tatovør eller en form for kunstner... Men umulig slik det er nå :-(

Skrevet

Jeg gjorde det, men så ofret jeg det bort for familien. Jeg angrer ikke et sekund på familien min, men jeg kunne gjort både drømmen og familien samtidig hvis jeg ikke hadde godtatt hva mannen mener. Håper jeg ikke ender opp som en bitter gammel dame ettersom han "nektet" meg det. Men man er sin egen lykkens smed så jeg tror jeg skal ta tak i drømmen snart igjen :)

Anonymous poster hash: a02b7...628

Det er langt i fra bare enkelt å skulle følge drømmene, men ut i fra det du skriver så syns jeg at du skal ta tak i dem igjen :) Jeg heier på deg!

Skrevet

Vi har rett og slett ikke økonomi til at jeg blir lærling nå, samtidig så har ungene nå måtte blitt tatt ut av bhg, siden vi flytter 1 mil unna og jeg ikke har førerkort, og er ingen bhg å oppdrive nå.. Jeg vil bli tatovør, men enn så lenge er det nok en fjern drøm, siden lærlingplassen var ledig nå, og jeg ikke kan ta den, lærlings tiden er på 2 år.. Vel, vil bli tatovør eller en form for kunstner... Men umulig slik det er nå :-(

Vet du hva? Som jeg skrev så tok det meg 18 år. Og jeg tror det er en grunn til det, for akkurat nå passer det helt perfekt.

Istedenfor å være lei deg for å ikke kunne følge drømmen akkurat nå, så syns jeg du skal snu tankene om og være takknemlig for at du er så heldig at du faktisk har en drøm. Det er det ikke alle som har.

Det er deilig å drømme, og jeg er helt sikker på at når timingen er riktig så dukker læreplassen opp igjen på nytt. Og da er det du som får den :)

Skrevet

Så spennende!!! :)

Masse lykke til!!!! :D

Tusen, tusen takk :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vet du hva? Som jeg skrev så tok det meg 18 år. Og jeg tror det er en grunn til det, for akkurat nå passer det helt perfekt.

Istedenfor å være lei deg for å ikke kunne følge drømmen akkurat nå, så syns jeg du skal snu tankene om og være takknemlig for at du er så heldig at du faktisk har en drøm. Det er det ikke alle som har.

Det er deilig å drømme, og jeg er helt sikker på at når timingen er riktig så dukker læreplassen opp igjen på nytt. Og da er det du som får den :)

Vel, hadde jeg vært litt mindre skolelei før jeg kom på videregående, så hadde jeg nok vært nærmere drømmen, da hadde jeg gått tegning, form og farge, så kunsthistorie og teknisk design, for å få grunnleggende kunnskap de fleste kunstnere har.. Men med en kropp som svikter mer og mer for hvert år, så prøver jeg å belage meg på at jeg antagelig aldri vil kunne utføre drømmen, siden problemene ligger størst i hendene/armene.. Kjenner meg selv nok til å vite at jeg bør ta all sorg på forskudd, og heller la meg bli gledelig overrasket om det jeg ønsker/drømmer om blir oppfylt...

Jeg ønsket meg egne barn tidlig av, men fikk vite jeg var steril fra to forskjellige eksperter, lot meg selv bli så og si knust av det, bare for å oppleve verdens største glede når jeg først ble gravid.. Jeg har godt av å bearbeide det negative med det samme, fremfor å bevare håpet og la meg selv falle sammen om håpet rakner "på topp" :)

Så enda jeg vedkjenner at drømmen antageligvis aldri vil bli utført, så er den like sterk og levende :)

Lykke til med utførelsen av din drøm ;)

Skrevet

Vel, hadde jeg vært litt mindre skolelei før jeg kom på videregående, så hadde jeg nok vært nærmere drømmen, da hadde jeg gått tegning, form og farge, så kunsthistorie og teknisk design, for å få grunnleggende kunnskap de fleste kunstnere har.. Men med en kropp som svikter mer og mer for hvert år, så prøver jeg å belage meg på at jeg antagelig aldri vil kunne utføre drømmen, siden problemene ligger størst i hendene/armene.. Kjenner meg selv nok til å vite at jeg bør ta all sorg på forskudd, og heller la meg bli gledelig overrasket om det jeg ønsker/drømmer om blir oppfylt...

Jeg ønsket meg egne barn tidlig av, men fikk vite jeg var steril fra to forskjellige eksperter, lot meg selv bli så og si knust av det, bare for å oppleve verdens største glede når jeg først ble gravid.. Jeg har godt av å bearbeide det negative med det samme, fremfor å bevare håpet og la meg selv falle sammen om håpet rakner "på topp" :)

Så enda jeg vedkjenner at drømmen antageligvis aldri vil bli utført, så er den like sterk og levende :)

Lykke til med utførelsen av din drøm ;)

Jeg forstår at du har hatt det tøft, noen får helt klart mer motgang enn andre.

Men lov meg én ting - aldri gi opp håpet!

God natt til deg :)

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Drømmen min er å reise! Jeg vil se alt! Me jeg har en mann som trives best hjemme. Pluss at vi fikk barn tidlig :) Har reist litt, (på egen hånd) men selv om mannen sier at han synes det er greit, så merker jeg at han ikke er så glad for det.

Anonymous poster hash: de7ad...968

Skrevet

Drømmen min var å ta utdanning og det har jeg gjort :) men har en annen drøm også og det er å bo i utlandet noen år. Den drømmen må jeg nok legge fra meg desverre.

Anonymous poster hash: 352dd...edb

Skrevet

Min drøm er det livet jeg har nå, har alltid ønsket og prøvd å legge til rette for denne typen familieliv. Jeg føler meg veldig heldig. Men jeg har andre drømmer også, men de kommer forhåpentligvis senere i livet. Den ene drømmen kan ikke skje samtidig med den andre drømmen.

Skrevet

Ja, er i ferd med å begynne nå :)

Anonymous poster hash: 75b0a...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...