Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Dere som er/ har vært nybakte foreldre. .. Hvordan var dere som kjærester de 3 første mnd? Her har det vært litt trått på kjærestefronten. Feks så kommer samboeren og setter seg ved siden av meg når han vil jeh skal stryke han på ryggen. Ham stryker meg som regel etterpå og da kan jeg sitte i armkroken etterpå.. men utenom d er det lite nærhet for tiden. Tror kanskje jeg har fått et lite kyss idag..... litt oppgitt her og trenger bekreftelse fra ham Og ja jeg vet..KOMMUNIKASJON er viktig. Men han sier lite..... Anonymous poster hash: e518e...eea
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Her var det ikke noe problem, tross mye våkentid og vi var trøtte og slitene, så var vi ganske så nyforelsket de første 3-4 mnd vi.. Var alltid å tok på hverandre, klemte og nusset... Føler at vi var super heldig som hadde det slik.. Har du gitt klar beskjed om dette, at du faktisk trenger nærhet, enda det kanskje ikke leder til eller gir han goder først. Om du har gjort det, så hadde jeg forlangt parterapi, bare for å nå frem til han!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Tror dette er veldig vanlig! Nå går ting generelt trått i mitt forhold, men andre rundt meg forteller om lite nærhet med mennene sine de også. Det går seg nok til hvis dere jobber litt Anonymous poster hash: bf08c...979
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg blir alltid nyforelsket når jeg er gravid og i nyfødt perioden og det tror jeg han også blir. Synes det var tøffest med første barnet og da følte jeg forholdet hang i en tynn tråd. Man må bare kommunisere hva man ønsker! Lykke til! Anonymous poster hash: 73da8...cd0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Er første barnet her.. ;-) tenker jeg skal ta det opp under middagen. .. da er tvn avslått. . Anonymous poster hash: e518e...eea
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Det går seg til, tenker det er naturlig at litt andre ting kommer i fokus... Nemlig at en har blitt foreldre. Skal ikke glemme å være kjærester så klart, men helt naturlig at intensiteten i dette varierer i småbarnstiden. Da mener jeg ikke bare månedene etter fødsel, men også de første årene av barnets liv... Anonymous poster hash: ec5fd...268
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Tja, med en nyfødt som våkner ørten ganger for mat, såre brystvorter, samsoving og baby som bare vil ligge inntil mamma osv, så sier det seg selv at de store tjohoiene i sengehalmen blir lagt på vent en periode. Men vi har likevel vært bevisst på å være nær hverandre og å være flinke til å kysse, stryke, klemme og holde hånda der vi kan. Med det mister man ikke samhørigheten selv om andre ting må vente litt. Og så har vi benyttet sjansen til sengekos straks vi har hatt muligheten. Så lenge begge vet at det bare er for en kort periode, og at vi begge _har lyst_, men at praktiske årsaker gjør at det ikke blir så ofte som man ønsker, så går det helt fint. Det roer seg jo som regel etter de første ukene, etterhvert sover babyen lengre strekk, tåler å ligge mer alene og man får inn rutiner slik at man selv blir mer oppegående. Litt tørke tåler man så lenge man kan holde fokus på at det går over, og ellers er flinke til å vise hverandre og fortelle hverandre at man elsker hverandre.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Vi var veldig forberedte på at det skulle bli lenge til vi fikk kjærestetid igjen. Men for oss var det faktisk helt omvendt. Vi ble stormende "nyforelsket", hadde sex oftere enn før vi fikk unge, og livet bare duvet Men nå er ungen 6 mndr, og spedbarnstid har fått en helt annen mening... Jeg er konstant sliten (ungen er veldig plaget med tenner, og har vært det i over 2 mnd nå), mannen jobber mye og studerer ved siden av. Så kjærestetid? Eeeehhh... Det er klart vi har muligheten, ungen sovner kl 19, men som oftest blir jeg å styre rundt med husarbeid jeg ikke har fått gjort tidligere på dagen, mens han studerer eller ser på tv. Når jeg endelig kan sette meg ned, er en varm armkrok det siste jeg vil inn i. Jeg vil slenge meg ned på sofaen med beina over sofaryggen, og ellers ligge nøyaktig slik som jeg vil uten å tenke på at han også skal ligge godt... Sex har vi 1-2 ganger uken, og det er helt okey, synes jeg. Det er ikke mye, men vi har det i hvert fall. Og det er god sex. Anonymous poster hash: b6962...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå