Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Er innkalt til 2 års kontroll men datteren min kan kun ca 30-35 ord... Hun snakker ikke mye. Sønnen min gjorde heller ikke det på samme alder men han forsto alt og det gjør hun og. Huff gruer meg til slik skjekking og prestering og at de skal lage noe oppstyr rundt det. På det året fra 2 til 3 kom mye på plass for eldste og jeg er sikker på det blir slik nå og. Skjønner ikke grunnen , må være biologisk bestemt for vi er en bokfamilie så leser masse for dem. Huff ass så teit grue for noe sånn.... Fortell hvor teit jeg er pls og at jeg ikke skal stresse og tenke på det. Anonymous poster hash: 51d8e...c0c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Unger er ulike og vokser i utakt. Jeg er sikker på at jenta di kan mange andre ting selv om språket ikke er helt på plass Stress ned og ta det som det kommer. En helsesøster vet (burde vite) at språket ikke alltid er der det skal på 2-åringer. Anonymous poster hash: 067d5...7ec
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Prøv å utsette ktr i et par mnd? Om jenta di kan 30-40 ord så har det garantert løsnet mye mer om et par mnd :-) Vet om flere som ikke var til 2 årskontroll før de var nesten 2 1/2 år. Anonymous poster hash: 9426d...ada
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Det var ikke mye " testing " på 2 års kontrollen her. Vanlig at det ikke har løsnet med språket. Jenta mi var mer opptatt med lekene og hørte ikke etter på legen overhodet. Fikk spm om hun hørte ellers, og kommentaren om at hun var en helt normal toåring med selektiv hørsel Anonymous poster hash: 28e3a...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå