Gå til innhold

tips til sjekketriks man kan bruke som fungerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger sårt hjelp til det da jeg er ny på dette etter mange år i ekteskap så har dette falt litt ut av meg.

Anonymous poster hash: 82770...4f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv! :) 
Funker det ikke, så tar de deg ikke for den du er :)

Skrevet

Hei, pleier og være en god start :)

Skrevet

Komplimenter :) Kommenter f.eks. datens frisyre eller noe slikt, eller kommenter hvor kjekk han er, hvor tøft det var at han gjorde slik og slik. 

Og nei, jeg snakker ikke om masse facebook-kommentarer. Si det til han face to face :)

Anonymous poster hash: 63b1d...eda
Skrevet

På en som er mentalt tilstede, over sytten og under sytti? Vanskelig å forestille seg.

Anonymous poster hash: 2c11f...a9a
Skrevet

Er vel enig med de andre - vær deg selv.

Sier jeg som møtte en fyr helt tilfeldig for tre uker siden, han kom bort til meg, pratet lenge selv om han egentlig jobbet og stadig måtte avbryte, men bortsett fra at vi presenterte oss med fornavn og hvor vi jobbet så ble det ikke sagt noe mer. Jeg har greid å spore ham opp på facebook, men er for feig (og gammel??) til å prøve å sjekke ham opp der. Om han var interessert så har han nok info til å finne meg, men det har han ikke gjort.

Men i morgen skal jeg "tilfeldig" innfinne meg der vi møttes første gang og håpe på at han også tilfeldig er der....

ha-ha-ha.... føler meg ganske despo ;)

Mitt problem er å møte noen i utgangspunktet. Har jeg først møtt dem er jeg bare meg selv, det får være nok.

Anonymous poster hash: 029d4...988
Skrevet

Er vel enig med de andre - vær deg selv.

Sier jeg som møtte en fyr helt tilfeldig for tre uker siden, han kom bort til meg, pratet lenge selv om han egentlig jobbet og stadig måtte avbryte, men bortsett fra at vi presenterte oss med fornavn og hvor vi jobbet så ble det ikke sagt noe mer. Jeg har greid å spore ham opp på facebook, men er for feig (og gammel??) til å prøve å sjekke ham opp der. Om han var interessert så har han nok info til å finne meg, men det har han ikke gjort.

Men i morgen skal jeg "tilfeldig" innfinne meg der vi møttes første gang og håpe på at han også tilfeldig er der....

ha-ha-ha.... føler meg ganske despo ;)

Mitt problem er å møte noen i utgangspunktet. Har jeg først møtt dem er jeg bare meg selv, det får være nok.

Anonymous poster hash: 029d4...988

Så spennende. Håper du treffer han igjen og at han også er interessert i deg :wub:

Anonymous poster hash: 57ea1...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...