Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Er det normalt å halshugge insekter, ta på flammen i stearinlyset, o.l. når man er barn? Er det utforsking eller er det noe å bekymre seg for, når det ikke gir seg? Barnet er veldig sjenert og inadvendt, og tar ofte på seg skylden for det andre har gjort ved å ikke svare på et enkelt spørsmål om h*n har gjort det - OG ikke nekte eller noe når barnet får kjeft for det! Anonymous poster hash: 38266...341
mamma_bergen Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Jeg aner ikke, men min 7-åring, samt de andre ungene rundt her holder ikke på sånn..
Honningmelon Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Min 9,5 åring har i allefall utforsket insekter på alle mulige måter. Det gjorde visst også min mann når han var liten og er verdens snilleste i dag 9-åringen kan også finne på å dra fingeren gjennom stearinlyset. Høres ikke unormalt ut spør du meg.
valkyrien Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 En av mine barndomskamerater var veldig opptatt av sånt da vi var små, han er helt normal som voksen
Honningmelon Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Men, min tar overhodet ikke skylden for andre.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Ok, takk for tilbakemeldinger. Det er ikke enkelt, men sier man det til en psykolog blir det vel blåst opp... Anonymous poster hash: 38266...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå