Gå til innhold

Hvor møter dere nye menn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor man kan møte ny mann. Jeg studerer, alenemor, liten tid for meg selv.

Vil ikke ende opp alene så hadde hvert kos med en jeg kan krympe i armen til.

Anonymous poster hash: 2b05e...b77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med datingsider online?

Det var slik jeg traff min ektemann:-)

Anonymous poster hash: e6235...6bc

Skrevet

Det lurer jeg på også :P

Dvs at jeg leter egentlig ikke etter noen kjæreste,men jeg vil vel ikke være alene resten av livet :) Jeg er alenemor på 33 og studerer..Jeg "roter" litt med en i klassen, men av forskjellige grunner kan vi ikke bli et fast par.

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal treffe noen,jeg er på skolen,jobb og hjemme med barnet mitt. Jeg går ut av og til,men der er det ikke noe å finne(tror jeg)

Jeg prøvde meg på en datingside for noen år siden,men det var ikke helt "meg" :)

Anonymous poster hash: 15722...c8e
Skrevet

Jeg traff min på jobben og det er vel svært vanlig?

Tror det kommer litt an på hva slags type mann du er ute etter. På byen treffer du vel stort sett ikke de seriøse gutta, men hvis du er typen som liker å gå på byen så kan det være nettop der du treffer han. Kanskje få deg en hobby som er litt tiltalende for den typen menn du ønsker å treffe så skal du se at den rette kanskje har gjemt seg på et seminar om universet (nerder kanskje), bilmekking, politikk eller annet som menn interesserer seg for.

Ellers finnes det menn over alt og de fleste er faktisk hyggelige og vil deg ikke noe vondt så prat med dem som vanlig og finn ut hvem som er interessant. Husk at det kan ta tid å finne en man trives sammen med så regn med å legge inn litt jobb i det. Tross alt så er det et av de viktigste valgene du gjør for deg selv og barnet/ barna dine.

Anonymous poster hash: 9c7c3...e2f
Skrevet

Dytter denne, jeg, for har lurt på det selv.

Har vært alenemor til tre i nesten to år. Bor på et lite sted, jobber fullt og har veldig liten tid til meg selv og sosialt liv utenom det som barnas fritidsaktiviteter medfører.

Det var mitt valg å gå, så jeg har ingen problemer med å være alene nå. Men tenker en del på framtida. Jeg er jo førti, og har ikke vært på sjekkeren siden jeg var tjue..... ;-)

Veit ikke om jeg tør engang, når eller om den tid kommer ;-)

Var inne på Sukker ei lita stund, men det føltes så kunstig på en måte...

Dere som har truffet ny mann på slike sider, hvordan utviklet deres forhold seg?

Jeg fikk meldinger fra noen menn, men var bare om vær og vind eller rett på "sak".... De fleste som virka seriøse ville jo (som meg) ikke flytte på seg i verden heller....

Rundt her jeg bor er det ingen potensielle kandidater, heller ikke på jobben.......

What to do ? ;-)

Anonymous poster hash: e3a7a...387
Skrevet

på nett

Anonymous poster hash: 7817b...d55
Skrevet

Fritidsaktivitet

Anonymous poster hash: 806b3...6ee
Skrevet

Møttes på nettt. Sukker.no, for å være nøyaktig. Var egentlig bare et tulleeksperiment og tidsfordriv, for jeg hadde ingen tro på nettdating. Men både jeg og venninna mi fant oss mann der, og nå er hun gift og jeg forlovet. Rart hvordan ting kan skje ;) 

Anonymous poster hash: 47569...f3c
Skrevet

Jeg er også alenemamma å har nettopp møtt en helt fantastisk mann :D

Jeg ble kjent med han på sukker.

Vi skal møtes igjen i helgen så det blir spennende,gleder meg allerede! :)

Skrevet

jeg har akkurat møtt en fantastisk mann nå. møttet han på match affinity. 

møttes forrige helg og nå skal vi møtes til neste helg igjen.  Gleder meg så allerede :) Aldri møtt en mann som dette før. 

Anonymous poster hash: 36e69...ed2
Skrevet

Jeg møtte min samboer på byen en sen lørdag natt :) vi har nå vært sammen i snart 6 år og bodd sammen i 4 år :) jeg har et barn på 8 år fra før.

Anonymous poster hash: 640e1...94b

Skrevet

Jeg møtte han hos naboen. De dukker opp der du minst venter det og når du minst venter det. 

Anonymous poster hash: caa9b...c73
Skrevet

Møtte han på sukker. Det var få som skilte seg ut i mengden der, men de få som gjorde det virket virkelig interessante. Kjæresten min er den eneste jeg rakk å møte derfra og det var full klaff med en gang. Og det rare er at det ikke føltes noe merkelig eller kleint verken på første date eller resterende treff. Nå har vi truffet hverandre i 10 mnd :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...