Gå til innhold

Kan dere slette brukeren min??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hyacinth Bouquet

Du kan gjøre det selv om nåværende nick er i funksjon. Bare lag ny mailadresse. Alle innleggene dine blir forøvrig stående.

Ja, jeg vet det. Men jeg tenkte at det var enklere å slette brukeren min istedet for at jeg skal opprette nye e-postkontoer med nye passord i hytt og pine. Men det virker ikke som at det var enklere. Det ser faktisk ut til at det er svært så vanskelig.

Du kan gjøre det selv om nåværende nick er i funksjon. Bare lag ny mailadresse. Alle innleggene dine blir forøvrig stående.

Ja, jeg vet det. Men jeg tenkte at det var enklere å slette brukeren min istedet for at jeg skal opprette nye e-postkontoer med nye passord i hytt og pine. Men det virker ikke som at det var enklere. Det ser faktisk ut til at det er svært så vanskelig.

Tar mye lenger tid ihvertfall ;)  Og så er det vel slik at Elin vil ha mail fra deg.

Gjest Hyacinth Bouquet

Tar mye lenger tid ihvertfall ;)  Og så er det vel slik at Elin vil ha mail fra deg.

Det nærmer seg vel to uker siden jeg sendte en melding til Elin her inne hvertfall. Ingen svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...