Gå til innhold

Bursdagsfest i lavvo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe dere kunne sendt i vei barna deres på? Tenker en utebursdag i skogen, med oppslått lavvo, grille pølser på bål, og en skattejakt i skogen. 

Blir for barn i 4-5-års alder.

Invitasjonen vil selvsagt inneholde hva slags klær barna trenger, og en notis om at foreldrene er hjertelige velkomne til å bli med - kaffe vil bli servert ;) 

Synes det kunne vært en morsom ting å gjøre nå som det er så fint vær og vi har sjansen til å være ute på bursdagen. Men vet ikke om det kan virke som mas for foreldrene som må frakte barna opp i skogen (det går bilvei dit) og kanskje rote fram varme klær fra loftet... Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter har bursdag i april og vi hadde lavvu-bursdag i fjor. Stor suksess med kakao, varm saft, pinnebrød, kylling, kaker og utelek :)

Anonymous poster hash: 353b2...413
Skrevet

Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å sende barna mine i en sånn bursdag.

Skrevet

Supert, det er godt å høre :) Da satser jeg på at det kan bli suksess her også :) 

Pinnebrød må vi ha ja, det skal jeg huske på. 

Skrevet

Jeg hadde hundre ganger heller sendt dem til en lavvo i skogen enn en bursdag på McDonalds eller lekeland!

Anonymous poster hash: 8ad2b...afb
Skrevet

Det høres supert ut! Men i mitt tilfelle måtte dere (bursdagsbarnets foreldre) muligens ordnet med skyss for mitt barn Til lavvoen da det tidvis ville være vanskelig for meg å ordne dette selv.

Jeg er virkelig for slike "alternative" bursdager! Fy til McDonalda bursdager og hurra for skogsbursdager!

Skrevet

Jo, klart vi kan ordne med skyss til de som trenger det. Det går fint an å gå fra der vi bor også, men det kan bli tungt for små føtter da det er stort sett bare oppover.

Koselig å høre at det er positiv stemning for dette! 

Skrevet

Høres supert ut! Men jeg ville passet på at det ble bursdagsfeiring, ikke bare en tur i skogen. For barn i den alderen er det vel viktig med kake/muffins, bursdagssang og godteposer? Og kanskje noen ballonger?

Anonymous poster hash: 5d131...fa7

Skrevet

Å, så fint det høres ut!!! Kan jeg og sønnen min komme?  ;)

Anonymous poster hash: acea4...0ac
Skrevet

Jo, bursdagsfeiring skal det være :) Presanger, sang, og skattejakt med godteposer. Tenker det blir muffins, og kanskje boller, fremfor stor kake ettersom det er enklere med ferdige porsjonskaker når vi er ute, men såpass må vi få til :) 

Skrevet

Å, så fint det høres ut!!! Kan jeg og sønnen min komme?  ;)

Anonymous poster hash: acea4...0ac

Kan jo hende dere er blandt de som blir invitert? Vi har ikke sendt ut invitasjoner enda ;) 

Skrevet

Tommel opp for det! Høres ut som en super kul bursdag. Mine unger hadde digget det :)

Skrevet

Høres supert ut! Hadde absolutt sendt min 4 åring i en sånn burdag :-)

Skrevet

Jeg digger bursdager i skogen, og det er gøy med en hinderløype :)

Vi pleier feste tau mellom to trær med lastestropper, for da får barna virkelig trent på balanse.

Slengdisse er også noe barna liker.

Anonymous poster hash: 876bc...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...