ms.Pond Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Er dette noe dere kunne sendt i vei barna deres på? Tenker en utebursdag i skogen, med oppslått lavvo, grille pølser på bål, og en skattejakt i skogen. Blir for barn i 4-5-års alder. Invitasjonen vil selvsagt inneholde hva slags klær barna trenger, og en notis om at foreldrene er hjertelige velkomne til å bli med - kaffe vil bli servert Synes det kunne vært en morsom ting å gjøre nå som det er så fint vær og vi har sjansen til å være ute på bursdagen. Men vet ikke om det kan virke som mas for foreldrene som må frakte barna opp i skogen (det går bilvei dit) og kanskje rote fram varme klær fra loftet... Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Min datter har bursdag i april og vi hadde lavvu-bursdag i fjor. Stor suksess med kakao, varm saft, pinnebrød, kylling, kaker og utelek Anonymous poster hash: 353b2...413
Honningmelon Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å sende barna mine i en sånn bursdag.
ms.Pond Skrevet 19. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2013 Supert, det er godt å høre Da satser jeg på at det kan bli suksess her også Pinnebrød må vi ha ja, det skal jeg huske på.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Jeg hadde hundre ganger heller sendt dem til en lavvo i skogen enn en bursdag på McDonalds eller lekeland! Anonymous poster hash: 8ad2b...afb
3 er nok! Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Det høres supert ut! Men i mitt tilfelle måtte dere (bursdagsbarnets foreldre) muligens ordnet med skyss for mitt barn Til lavvoen da det tidvis ville være vanskelig for meg å ordne dette selv. Jeg er virkelig for slike "alternative" bursdager! Fy til McDonalda bursdager og hurra for skogsbursdager!
ms.Pond Skrevet 19. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2013 Jo, klart vi kan ordne med skyss til de som trenger det. Det går fint an å gå fra der vi bor også, men det kan bli tungt for små føtter da det er stort sett bare oppover. Koselig å høre at det er positiv stemning for dette!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Høres supert ut! Men jeg ville passet på at det ble bursdagsfeiring, ikke bare en tur i skogen. For barn i den alderen er det vel viktig med kake/muffins, bursdagssang og godteposer? Og kanskje noen ballonger? Anonymous poster hash: 5d131...fa7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Å, så fint det høres ut!!! Kan jeg og sønnen min komme? Anonymous poster hash: acea4...0ac
ms.Pond Skrevet 19. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2013 Jo, bursdagsfeiring skal det være Presanger, sang, og skattejakt med godteposer. Tenker det blir muffins, og kanskje boller, fremfor stor kake ettersom det er enklere med ferdige porsjonskaker når vi er ute, men såpass må vi få til
ms.Pond Skrevet 19. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2013 Å, så fint det høres ut!!! Kan jeg og sønnen min komme? Anonymous poster hash: acea4...0ac Kan jo hende dere er blandt de som blir invitert? Vi har ikke sendt ut invitasjoner enda
Gjest Kira Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Tommel opp for det! Høres ut som en super kul bursdag. Mine unger hadde digget det
Rødhette <309+<312 Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Høres supert ut! Hadde absolutt sendt min 4 åring i en sånn burdag :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Jeg digger bursdager i skogen, og det er gøy med en hinderløype Vi pleier feste tau mellom to trær med lastestropper, for da får barna virkelig trent på balanse. Slengdisse er også noe barna liker. Anonymous poster hash: 876bc...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå