Gå til innhold

Bør jeg ha dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var et innlegg for noen dager siden ang om vi leker mye med barna. De fleste lekte med de mindre barna hver dag.

2-åringen går 60% i bhg. Og på ettermiddagen når søsknene kommer hjem fra skolen, så leker hun og søster på snart 7 år mye sammen. Sånn som i dag så har de lekt oppe (de har rom i andre etasje begge to) i flere timer uten at jeg nesten har sett de.

Så ikke så mye tid sammen med de med andre ord.

Bør jeg leke mer med 2-åringen? Hun syns nok det er mest morsomt å leke med søster.

Anonymous poster hash: fbfa5...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn har godt av å leke med andre barn,

Vi leker ikke veldig mye med barna våre. men vi leser en del for de og spiller spill., Puzzler.

Jeg er ikke flink til å leke. er ikke kreaktiv der. men det er min mann så han leker litt.

men leser hver dag med de.

Anonymous poster hash: 6d8b4...949
Skrevet

Nei jeg synes det høres ut som hun har det helt fint. :) Lurer egentlig mer på om det blir mye for 7-åringen, hvis hun føler hun må dette. Men hvis hun faktisk har lyst til å leke så mye med 2-åringen så er jo det bare kjempeflott. :)

Anonymous poster hash: 75e66...aa3
Skrevet

7-åringen ber med seg søsteren opp på rommet sitt, sådet er ikke noe hun må. Hvorfor hun syns det er så morsomt å leke med søstera på 2,5 år aner jeg ikke ;)

Begynte bare å tenke på det i dag da de lekte og lekte og jeg så dem nesten ikke før kveldsmat.

Anonymous poster hash: fbfa5...59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...