Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Var et innlegg for noen dager siden ang om vi leker mye med barna. De fleste lekte med de mindre barna hver dag. 2-åringen går 60% i bhg. Og på ettermiddagen når søsknene kommer hjem fra skolen, så leker hun og søster på snart 7 år mye sammen. Sånn som i dag så har de lekt oppe (de har rom i andre etasje begge to) i flere timer uten at jeg nesten har sett de. Så ikke så mye tid sammen med de med andre ord. Bør jeg leke mer med 2-åringen? Hun syns nok det er mest morsomt å leke med søster. Anonymous poster hash: fbfa5...59c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Barn har godt av å leke med andre barn, Vi leker ikke veldig mye med barna våre. men vi leser en del for de og spiller spill., Puzzler. Jeg er ikke flink til å leke. er ikke kreaktiv der. men det er min mann så han leker litt. men leser hver dag med de. Anonymous poster hash: 6d8b4...949
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Nei jeg synes det høres ut som hun har det helt fint. Lurer egentlig mer på om det blir mye for 7-åringen, hvis hun føler hun må dette. Men hvis hun faktisk har lyst til å leke så mye med 2-åringen så er jo det bare kjempeflott. Anonymous poster hash: 75e66...aa3
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 7-åringen ber med seg søsteren opp på rommet sitt, sådet er ikke noe hun må. Hvorfor hun syns det er så morsomt å leke med søstera på 2,5 år aner jeg ikke Begynte bare å tenke på det i dag da de lekte og lekte og jeg så dem nesten ikke før kveldsmat. Anonymous poster hash: fbfa5...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå