Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 hva ha på? Er meldt tørt vær (men har regnet de siste dagene så det er vått i skogen) og 7 grader. Jeg tenkte hun kunne ha parkdress, ev regnbukse og vanlig jakke men da slo hun seg totalt vrang! "Nååååhhh, er jo ingen på skolen som har dress eller regnbukse!!!" Hun skulle ha vanlig bukse eller helst tights! Hva har deres 1. klassinger på seg på tur? Jeg tar en voksen avgjørelse på dette uansett i morgen, men interessant å høre andre Anonymous poster hash: 8963b...b52
smurfis Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Hun har på seg en eller annen bukse og har med en regnbukse i sekken, sånn i tilfelle:) Parkdress er visst helt uaktuelt her i gården!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Vanlig turbukse på og regnbukse i sekken om deter fare for at det blir vått. Anonymous poster hash: a23fe...7eb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Bruker kun goretex på skolebarna, akkurat som vi gjør på oss voksne. Ingen protester på det. Hadde ullunderøy, kjole og goretex på jenta mi på uteskolen denne uka. Anonymous poster hash: 91e06...2e6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Min 1. klassing har hatt regntøy på seg hver gang på uteskolen til nå. Ingen protest, heldigvis. Vet ikke hva de andre går med. Anonymous poster hash: 12b9f...1f7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 1,2,3 klasse må pent kle på seg regntøy når de har uteskole, tur og utegym i dårlig vær på skolen jeg jobber. Har selv en første klassing, ser til at det henger regntøy på skolen så passer læreren på at alle i klassen har på seg det de skal Anonymous poster hash: aa294...f82
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Goretexsko og utebukse, typ allværsdress. Evt regntøy i sekken. Alle hos oss har det, jobber i 2. klasse Anonymous poster hash: 39e7a...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå