Gå til innhold

Drømmejobb eller penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmejobben med 18.000 utbetalt

eller

En jobb du mistrives i med 30.000 utbetalt?

Anonymous poster hash: ae12a...bf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før ville jeg sagt drømmejobb, nå penger. Det kommer helt an på økonomien ellers. Man blir ikke lykkelig av drømmejobben hvis man ikke kan betale regninger..

Anonymous poster hash: 9af29...bc0

Skrevet

Hvis jeg sier at jeg har 5000 til overs etter at huslån/regninger og mat er betalt?

Drømmejobben da?

Skrevet

Synes kanskje det sier seg litt selv.. hvis det virkelig er en drømmejobb så hvorfor skal man ikke ta den? Jeg gikk ned 10 000 i lønn fra et sted jeg mistrives til trives.. og jeg kan ikke si jeg angrer.. selv om jeg skulle ønske jeg hadde mer penger tenker jeg heller at jeg kan klatre meg oppover etterhvert :) 

Skrevet

Synes kanskje det sier seg litt selv.. hvis det virkelig er en drømmejobb så hvorfor skal man ikke ta den? Jeg gikk ned 10 000 i lønn fra et sted jeg mistrives til trives.. og jeg kan ikke si jeg angrer.. selv om jeg skulle ønske jeg hadde mer penger tenker jeg heller at jeg kan klatre meg oppover etterhvert :)

Takk, vet det men trengte å høre det ! :)

Skrevet

Kommer jo ann på hvor mye man trenger pengene. Men, jeg hadde nok valgt pengene.

Skrevet

Drømmejobben med 18.000 utbetalt

eller

En jobb du mistrives i med 30.000 utbetalt?

Drømmejobb. Vil helt klart heller spinke og spare enn å være mistilfreds 40 timer i uka!!

Anonymous poster hash: 552c9...e82

Skrevet

Drømmejobben :-)

Anonymous poster hash: 552c9...e82
Skrevet

Hvis du har igjen 5.000 til fornøyelse etter at alt er betalt: Drømmejobben!!

Er det frekt å spørre hvilken drømmejobb som er så dårlig betalt? Hvis det er en 100% stilling er det jo nesten kriminelt..

Anonymous poster hash: 9af29...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...