Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg har tidligere skrevet innlegg her, da min tidligere så suksessfulle vektnedgang plutselig stagnerte fullstendig i ukesvis - tilsynelatende uten grunn! Etter drøye 20 kg ned, iløpet av trefjerfedels år, stod altså vekten bom stille i nesten 2 måneder, - selv om jeg fulgte nøyaktig samme oppskrift som før; kaloriunderskudd og trening ca hver annen dag. Jeg fikk flere tips og råd - og beroligende ord - her på dinbaby, men valgte å forsøke følgende råd; spise litt FLERE kalorier en stund, før jeg igjen reduserte kaloriinntaket - for slik å se om jeg dermed kunne få fart på forbrenningen igjen! Og det har funket fullstendig! I løpet av de siste 5 ukene har jeg gått ned ca 3 kg igjen - og kunne i morges ENDELIG se 66-tallet lyse opp til meg fra vekta. Hurra!!! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget ..er bare så sjuuukt fornøyd med at dette endelig går rette veien igjen at jeg følte for å fortelle det til noen som forhåpentligvis IKKE blir irriterte!!:-D Anonymous poster hash: 077fd...d3c
Gjest yrild Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Hipp hurra for deg :-) Er nå selv på 65 og skal ned til 60... spent på hvor fort det går ;-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Så gøy! Det er kjempe kjekt når vekta går nedover og man ser resultater av en innsats man gjør Tipper du går rundt med et glis er om dagen
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Tusen takk for kjempehyggelige tilbakemeldinger! :-D Jeg går absolutt rundt som et digert glis om dagen, og det gode humøret gir seg utslag i energinivået også - så jeg føler meg rett og slett helt fantastisk!! :-D Lykke til med vektnedgangen du over her. Vær suuuperflink, så går det sikkert lekende lett :-D HI Anonymous poster hash: 077fd...d3c
ms.Pond Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Knallbra! Du er råflink! Jeg har gått ned 10 kg på en litt annen oppskrift enn den du har brukt, men det er godt når man ser vekta beveger seg den veien man ønsker Har vært sjukmeldt en uke nå, så merker at det gode kostholdet har gått fyken i disse dagene, men fra mandag av er det full skjerpings igjen. Har enda 2-3 kg igjen til drømmevekta, og de skal vekk! Stå på! Og vær stolt av deg selv, det er veldig viktig! Vis verden at du er fornøyd med deg selv og det du har oppnådd, det har du all grunn til!
Nettie+jentungen Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Så bra, gratulerer! Selv kjenner jeg byksa sitter løsere rundt livet, hurra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå