Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hun sier ofte nå at det er blod i doen etter hun har bæsja. Det ser jo veldig mye ut når det kommer i vann, men det er såpass at vannet i doen blir rødt. Hun smører med cyloproct eller alcos anal. Men hjelper ikke. Har vært hos legen, han mener det er en hemoride. Hva kan jeg evt gjøre? Hun er hos pappaen sin 50% og han gidder ikke følge opp å passe på at hun smører. Så er kun hos meg hun gjør det.(har til og med sendt med henne salve) Anonymous poster hash: b169a...0b7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Hun sier ofte nå at det er blod i doen etter hun har bæsja. Det ser jo veldig mye ut når det kommer i vann, men det er såpass at vannet i doen blir rødt. Hun smører med cyloproct eller alcos anal. Men hjelper ikke. Har vært hos legen, han mener det er en hemoride. Hva kan jeg evt gjøre? Hun er hos pappaen sin 50% og han gidder ikke følge opp å passe på at hun smører. Så er kun hos meg hun gjør det.(har til og med sendt med henne salve) Anonymous poster hash: b169a...0b7 Kan hun ikke smøre selv? Ellers er det vel viktig å være nøye på kostholdet slik at hun ikke blir for hard i magen? Anonymous poster hash: 5b94d...52c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Hun smører selv, men må minnes på det et lite surrehue Er det mye fiber som skulle være bra? Prøver her hjemme å ha en del grønnsaker og grovt brød, hvordan det er hos faren aner jeg ikke(selv om mistankene mine er sterke) Anonymous poster hash: b169a...0b7
Gjest Morn du Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Drikk masse vann, spis grovt brød. Grønnsaker og frukt er bra. Masse aktivitet skal hjelpe.
☆☆☆ Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Hør med legen om de bør prøve med laktulose (duphalac) ei periode for å gjere avføringa mjukare og avlaste hemoroiden. Ellers; fiberrik mat i kombinasjon med godt med vatn (fiber og lite drikke har motsatt effekt av det de ønskar).
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Takk må pøse på med vann med andre ord. Hun er ikke så flink til å drikke utover dagen Anonymous poster hash: b169a...0b7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Ang. det med påminnelse hos faren, hvorfor ikke avtale å ringe henne til et fast tidspunkt hver dag hun er hos ham? Så minner du henne på det. Jeg vil jo si det er såpass viktig, en hemoride kan vel begynne å gjøre vondt, så er jo best å unngå dette... Anonymous poster hash: b2463...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå