Benedictemamma Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hei! Noen som har disse vognene? Hvilken anbefaler dere? Ulemper og lemper med den? Erfaringer osv? :-)))
Mille & lillegutt Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Har hatt edge duo med sportsunderstell. Veldig romslig og god vogn, men ville valgt et mindre tungt understell. City cross synes jeg blir for lav for meg.. Liker også bedre utseende på edge duo. City cross har også alt for liten bag etter min smak, prøvde en da gutten var 6 mnd, og da fikk han så vidt plass..
Hun med alle ungene Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Egentlig ingen av dem..Edge duo er omtrent som å sku på en traktor! DEN var tung den! City cross ga litt dukkevogn følelse.. Har du sett på mondial duo? Den er knallgod Har litt lyst til å teste den nye emmaljungan med duo s understell,men litt unødvendig for min del da jeg har tvillinger
Mille & lillegutt Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Egentlig ingen av dem..Edge duo er omtrent som å sku på en traktor! DEN var tung den! City cross ga litt dukkevogn følelse.. Har du sett på mondial duo? Den er knallgod Har litt lyst til å teste den nye emmaljungan med duo s understell,men litt unødvendig for min del da jeg har tvillinger Edge duo og mondial er akkurat samme bortsett fra litt annet utseende. Det kommer an på hvilket understell du velger... Sportsunderstellet er tungt! Classic ikke så tungt, og det nye duo S ennå lettere!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 city cross BESTE vognen i hele verden Anonymous poster hash: 9ab97...e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå