Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hvofor skriver dere stygge ting til folk som dere ikke vet bakgrunnen til her inne?. Til og med jeg har blitt uthengt av og til her inne. Men det verste tilfellet var da dere kritiserte Tvillingmamma, Sandine og Fia73. De fortalte jo bare sin historie også blir det uthengt. Jeg lurer på om dere som dømmer andre her inne er voksne mødre?. Visst man kritiserer noen så kan man si det på en fin måte isteden for og slenge ut mange sørenden kommentarer. Og til slutt så kan man velge hva man vil svare på her inne og. Det er helt frivilligt Hilsen ei mor som er aktiv her og som bruker sunn fornuft. Anonymous poster hash: 6de89...60e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 "Til og med jeg....." Hvem er du da?? Anonymous poster hash: 0c5a9...271
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 "Til og med jeg....." Hvem er du da?? Anonymous poster hash: 0c5a9...271 Hvem HI er, er ikke relevant! Det som er relevant er budskapet hennes. Hvorfor har enkelte behov for å trakassere andre? Hva er det med deres liv som er så dysfunksjonelt at de føler behov for å rakke ned på andre og å såre andre? Det er spørsmålet..... Anonymous poster hash: 455aa...655
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg blir trakassert og hetsa her inne pga skrivefeil. Anonymous poster hash: d514f...63d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Det er moro!! Nå kjenner ikke jeg de trådene hun refererer til, men jeg er typisk "flink pike", snill, pliktoppfyllende og alltid sosial og gjestfri. Her inne kan jeg vise gi f.... Og hvis folk blir såret her inne burde de komme seg bort Anonymous poster hash: 0c5a9...271
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Det er moro!! Nå kjenner ikke jeg de trådene hun refererer til, men jeg er typisk "flink pike", snill, pliktoppfyllende og alltid sosial og gjestfri. Her inne kan jeg vise gi f.... Og hvis folk blir såret her inne burde de komme seg bortAnonymous poster hash: 0c5a9...271 Er du seriøs nå? Anonymous poster hash: 6de89...60e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Det er moro!! Nå kjenner ikke jeg de trådene hun refererer til, men jeg er typisk "flink pike", snill, pliktoppfyllende og alltid sosial og gjestfri. Her inne kan jeg vise gi f.... Og hvis folk blir såret her inne burde de komme seg bort Anonymous poster hash: 0c5a9...271 Men da er det jo du som har et problem. Du velger å ikke vise folk dine ekte sider, sier ikke fra til andre, setter ikke grenser for deg selv. Du ender opp å være falsk og gå på akkord med deg selv - og hvorfor? Fordi du som "flink pike" er redd for å vise hvem du egentlig er? Redd for at de rundt deg ikke skal akseptere deg om du plutselig sier nei en gang eller setter grenser for deg selv? Ser du ikke selv hvor patetisk det er å ta ut sin egen misnøye over andre som aldri har gjort deg noe? Ser du ikke hvor feigt det er å trakassere andre anonymt? Ser du ikke hvilken løgn du lever på når du hele tiden skal opprettholde "flink pike"-fasaden? I steden for å "ta det ut" her inne så er det kanskje en ide å gjøre noe med ditt eget liv slik at du ikke har behov for å får ut f...skap her inne?! Gjør heller noe med årsaken i ditt eget liv i steden for å more deg på å såre andre eller å tråkke på andre! Anonymous poster hash: 455aa...655
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Det er moro!! Nå kjenner ikke jeg de trådene hun refererer til, men jeg er typisk "flink pike", snill, pliktoppfyllende og alltid sosial og gjestfri. Her inne kan jeg vise gi f.... Og hvis folk blir såret her inne burde de komme seg bort Anonymous poster hash: 0c5a9...271 Jeg kjenner meg litt igjen. Det rykker i hvert fall noen ganger i jævelen i meg og jeg får lyst til å være kjip sånn helt uoppdaget og uavslørt. Klarer å holde meg da, men noen ganger er det vanskelig. Var vanskelig å ikke tulle med skrivefeilene i HI også... Anonymous poster hash: 32b06...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå