Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg har vært så misfornøyd med hun barnelegen som datteren min gikk til. Hun var rett og slett ubrukelig. Hun var så ilter og hun var hardhendt og. Det kom seg faktisk av at hun hadde veldig liten tålmodighet med barn. Hun ville ikke høre på hva jeg sa til henne heller. Hun bare gjorde alt for og få ting gjort unna så raskt som muligt. Nå har jeg fått en kjempekjekk ny barnelege. Hun er veldig bli og hyggelig mot datteren min og er den beste legen du kan du kan tenke deg. Anonymous poster hash: 6daaf...3fd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Barnelege? Finnes det så mange barneleger å velge mellom? Anonymous poster hash: 91612...e07
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Jeg byttet fastlege en gang.. Hadde en litt eldre utenlandsk mann, han gjorde aldri noen undersøkelser, brukte 20min på å taste litt på pcn.. En gang sa han at jeg var så mye syk for norske kvinner gikk for tynnkledd..!! Ungdommer var da verst.. Vi kunne takke oss selv.. Endte med at jeg byttet fastlege til en som er mye bedre og flinkere.. Ble tatt på alvor og har snart henvisning til å ta mandlene.. Noe som kunne blitt gjort for mange år siden... Barnelegen her er og utrolig flink. Glad jeg byttet legekontor og lege! Anonymous poster hash: df402...7c0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Barnelege? Finnes det så mange barneleger å velge mellom?Anonymous poster hash: 91612...e07 På Ullevål er det flere barnelegen og velge. Anonymous poster hash: 6daaf...3fd
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Barnelege? Her forholder vi oss kun til fastlegen, og han ble byttet ut etter første svangerskapet mitt, siden han var en av mange som nektet å tro at jeg hadde vannavgang i uke 21...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå