Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Alle sier man skal nyte svangerskapet og kose seg med babyen imagen... Jegskjønner ikke at folk klarer dette... Foreløpig ser jeg bare frem til svangerskapet er over og jeg. Har babyen i armene mine... Konstant kvalm, et ork og gjøre alt det huslige.. Vanskelig og komme seg i dusjen fordi jeg nesten svimer av, helt avhengi av andre for og få i meg mat da jeg ikke klarer å gå på kjøkkenet uten å bli dårlig.. *sukk* Anonymous poster hash: ef08f...337
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 TAKK. Har tenkt det samme hele veien, alle sier jo at det blir bedre etter første trimester, men her sitter jeg, snart i tredje trimester, og synes fremdeles at svangerskap er noe herk.. Har fått hemoroider og er så barnslig at jeg ikke tør gå til legen med det, så jeg måtte pent nødt til å fortelle mannen om hemoroidene slik at han kan skaffe krem til meg... Vet selvfølgelig at resultatet av svangerskapet er fantastisk og selvfølgelig veldig verdt det, og jeg er selvfølgelig takknemlig for at jeg i det hele tatt har mulighet til å få oppleve det, men jeg føler meg likevel rett og slett litt lurt. Alle damer prater sååå om hvor fint det er, men det er jo ikke det! Jeg gløder ikke på en plass, ass! Anonymous poster hash: 16147...a29
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 2 trimester er best! da er kvalmen borte (for de fleste), og det er ikke kjempetungt enda. Vet ikke hvor langt du er på vei - men det går jo opp og ned med formen. Det gjorde det iallfall hos meg. Nøt ikke så veldig mye jeg heller, var koselig med spark og sånn - men det er jo ikke akkurat festlig med; - sinnsykt vonde hemorroider - bekkenløsning - konstant magesyre i munnen grunnet graviditeten og så har jeg refluks og slapp lukkemuskel til magen i tillegg Lykke til videre Anonymous poster hash: 5fa70...fbb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Signerer den siste der. Sliter også med hemoroider nå i tredje trimester og i skrivende stund er min mann nede å kjøper salve til meg. Han ringte akkurat og lurte på om det var salve eller stikkpiller jeg skulle ha;) Jeg gruer meg veldig til fødsel om 3 uker pga disse hemoroidene. De gjør vondt :/ Anonymous poster hash: 7c7d9...a65
☆☆☆ Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Gleden med svangerskapet? Det er i alle fall ikkje evigvarande, det er eg glad for..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Haha, godt det er flere! er i uke 25 og gleder meg til dette er over! Invalidiserende bekkenløsning, ryggproblemer og hemoroider fra et visst varmt sted. Og to små barn å ta vare på i tillegg. Denne gangen er det pyton! Og de var utsolgt for hemoridekrem på apoteket... Anonymous poster hash: d943e...e08
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 For noen av oss er svangerskap dessverre bare et slit som må til for at vi skal få de barna vi vil. Jeg gleder meg til jeg får babyen min i armene i desember, familien blir komplett og jeg er ferdig med graviditeter. Anonymous poster hash: 79c65...330
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Noen kan nyte svangerskapet, som foreks jeg. Og noen kan bare ikke nyte deg, pga alle plagene som følger.. Sånn er det bare.. Om ingen har fortalt deg hvordan det "egentlig" er å være gravid, har du vel bare ikke møtt på de som har hatt veldig mange plager da:) Anonymous poster hash: 33243...4d0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Jeg pratet med en venninnde om dette i dag. Jeg tror denne fantastiske gravid gløden det prates om over alt kunn er oppspinn for jeg kjenner den i allefall ikke. Jeg er i 2. trisimester og skal nå være i den beste tiden, det jeg kjenner er null energi og ryggplager. Gleder meg mest til alt er ferdig og jeg kan nyte igjen Anonymous poster hash: 04cd9...fca
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Selvom jeg hadde ett ganske kjipt svangerskap, med alvorlig svangerskapsforgiftning, mye kvalme, vondt, og blodtrykksfall, så SAVNER jeg allerede det å være gravid. De små sparkene i magen,og samhørigheten man har sammen med den lille inni der.. er jo helt fantastisk!! Selvom det såklart er ENDA mer fantastisk når barnet ER her Anonymous poster hash: b7a6a...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå