Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Det er ei som jeg kjenner som hater menn. Hun har bare venninner og hun sier at hun liker ikke og jobbe sammen med menn og ikke har hun familie heller. Hun sier at den enste mannen som hun er glad i er faren hennes, ellers unngår hun alle andre menn. Hva synest dere om en slik holdning? Helt greit at hun har den holdningen, men hun dømmer jo alle menn. Jeg har sagt til henne at finest mange hyggelige menn og. Da sier hennar hun aldri vil omgås med en mann og at hun er glad for at hun bare har kvinnelige kollegaer og at hun ikke har ektemann osv. Anonymous poster hash: 453b0...bb1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Syns ikkje det er greit med ei slik haldning. Eg meinar en ikkje skal dømme nokon menneske utan å kjenne personen det gjeld. Blir på linje med å seie at ein ikkje vil jobbe ilag med folk med ein annan hudfarge/ religion osb. Når det er sagt er det heilt sikkert henne denne haldninga går ut over. At ho ikkje vil omgåast og jobbe ilag med menn begrensar livsutfaldinga hennar. Men eg tenkjer at ho må no ha ein grunn til ei slik haldning, har ho blitt misbrukt, eller mishandla av ein eller fleire menn? Anonymous poster hash: 9c2ed...49f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Syns ikkje det er greit med ei slik haldning. Eg meinar en ikkje skal dømme nokon menneske utan å kjenne personen det gjeld. Blir på linje med å seie at ein ikkje vil jobbe ilag med folk med ein annan hudfarge/ religion osb. Når det er sagt er det heilt sikkert henne denne haldninga går ut over. At ho ikkje vil omgåast og jobbe ilag med menn begrensar livsutfaldinga hennar. Men eg tenkjer at ho må no ha ein grunn til ei slik haldning, har ho blitt misbrukt, eller mishandla av ein eller fleire menn? Anonymous poster hash: 9c2ed...49f Nei hun har aldri fortalt at ho har blitt misbrukt. Jeg tror at hun bare har denne holdningen. Anonymous poster hash: 453b0...bb1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Syns ikkje det er greit med ei slik haldning. Eg meinar en ikkje skal dømme nokon menneske utan å kjenne personen det gjeld. Blir på linje med å seie at ein ikkje vil jobbe ilag med folk med ein annan hudfarge/ religion osb. Når det er sagt er det heilt sikkert henne denne haldninga går ut over. At ho ikkje vil omgåast og jobbe ilag med menn begrensar livsutfaldinga hennar. Men eg tenkjer at ho må no ha ein grunn til ei slik haldning, har ho blitt misbrukt, eller mishandla av ein eller fleire menn? Anonymous poster hash: 9c2ed...49f Nei hun har aldri fortalt at ho har blitt misbrukt. Jeg tror at hun bare har denne holdningen. Merkjeleg, seier ho noko meir om kvifor? Anonymous poster hash: 453b0...bb1 Anonymous poster hash: 9c2ed...49f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Syns ikkje det er greit med ei slik haldning. Eg meinar en ikkje skal dømme nokon menneske utan å kjenne personen det gjeld. Blir på linje med å seie at ein ikkje vil jobbe ilag med folk med ein annan hudfarge/ religion osb. Når det er sagt er det heilt sikkert henne denne haldninga går ut over. At ho ikkje vil omgåast og jobbe ilag med menn begrensar livsutfaldinga hennar. Men eg tenkjer at ho må no ha ein grunn til ei slik haldning, har ho blitt misbrukt, eller mishandla av ein eller fleire menn? Anonymous poster hash: 9c2ed...49f Nei hun har aldri fortalt at ho har blitt misbrukt. Jeg tror at hun bare har denne holdningen. Merkjeleg, seier ho noko meir om kvifor?Anonymous poster hash: 453b0...bb1 Anonymous poster hash: 9c2ed...49f Hun sier at hun føler seg undertrykt når hun er i lag med en mann. Hun føler seg sterkere når hun bare er i lag med kvinner. Anonymous poster hash: 453b0...bb1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Jeg tror nok at enten har hun blitt misbrukt eller fått et annet veldig stort svik i livet fra en mann, enten som barn, ungdom eller voksen. Det betyr selvsagt ikke at hun trenger å snakke med deg om det Anonymous poster hash: e0671...2b7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Jeg er enig med venninden din :-) Anonymous poster hash: c58e2...0e8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Eg synes ikkje det kan samanliknast med rasisme/religionsskeptisisme eller andre liknande fordommar - for det gjeld om lag halve befolkninga, og det er dermed ikkje ein minoritet. La dama få ha meiningane sine i fred;) Anonymous poster hash: 4631d...b96
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Eg synes ikkje det kan samanliknast med rasisme/religionsskeptisisme eller andre liknande fordommar - for det gjeld om lag halve befolkninga, og det er dermed ikkje ein minoritet. La dama få ha meiningane sine i fred;) Anonymous poster hash: 4631d...b96 Kan godt få ha meinigane sine i fred for min del. Men meinar du då at ein kan seie generelt at ei ikkje likar etniske nordmenn og at det ikkje er rasistisk/diskriminerande fordi etniske nordmenn ikkje er ein minoritet i Noreg? Eller at ein mann kan seie at han ikkje vil jobbe ilag med damer, hadde det vore greit? Anonymous poster hash: 9c2ed...49f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Det er ei som jeg kjenner som hater menn. Hun har bare venninner og hun sier at hun liker ikke og jobbe sammen med menn og ikke har hun familie heller. Hun sier at den enste mannen som hun er glad i er faren hennes, ellers unngår hun alle andre menn. Hva synest dere om en slik holdning? Helt greit at hun har den holdningen, men hun dømmer jo alle menn. Jeg har sagt til henne at finest mange hyggelige menn og. Da sier hennar hun aldri vil omgås med en mann og at hun er glad for at hun bare har kvinnelige kollegaer og at hun ikke har ektemann osv. Anonymous poster hash: 453b0...bb1 Synes det er veldig fordomsfullt. Anonymous poster hash: 5a85f...d20
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Eg synes ikkje det kan samanliknast med rasisme/religionsskeptisisme eller andre liknande fordommar - for det gjeld om lag halve befolkninga, og det er dermed ikkje ein minoritet. La dama få ha meiningane sine i fred;) Anonymous poster hash: 4631d...b96 For noe tull. Det er like fullt diskriminering. Mener du at det dermed hadde vært greit om noen hadde en holdning om at de bare ville ansette menn, for kvinner var så jålete og dårlige til å jobbe? Anonymous poster hash: 5a85f...d20
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Det er da virkelig ikke noe du trenger legge deg opp i. Anonymous poster hash: 4b6b3...717
Rivjernet Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Jeg er ikke spesielt glad i menn selv, så jeg forstår henne godt..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Det er vel ganske vanlig at kjønnene føler seg mer "hjemme" blant andre av samme kjønn. Mannen min liker kvinner og er en sosialt oppegående fyr, men han trives best sammen med gutta. Jeg kan også til en viss grad, si det samme for min del. Sikkert noe med at det er enklere å kommunisere siden kvinner og menn ikke alltid forstår hverandre fullt ut. Takk for den lille forskjellen Hvis hun hater menn så blir det noe annet da. Der må det ligge noe mer under tror jeg. Anonymous poster hash: 29911...8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå