Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 det e jo ren dissing av dagens musikk med intetsigende tekster og litt "catchy" refrenger. så bra det er en mening bak. what the fuck say Anonymous poster hash: 960f9...b10
Soon to be mum Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Hehehe... Velkommen etter. Det er jo et element i alle videoene til Ylvis dah.. Anonymous poster hash: 4ab7b...613 Anonymous poster hash: 4ab7b...613
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Hehe, trodde du at du visste noe ingen andre har skjønt? Den var nå litt søt da Anonymous poster hash: 7aa61...b11
Soon to be mum Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Hehehe... Velkommen etter. Det er jo et element i alle videoene til Ylvis dah.. Anonymous poster hash: 4ab7b...613 Anonymous poster hash: 4ab7b...613 Hmmm? Hvorfor får jeg anonymkoder under en post med nicket mitt? Merkelig. Det var forresten ikke meningen at det svaret skulle bli så ironisk som jeg selv synes det ble. Sorry.
Tabitha Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Men det var en som kommenterte under videoen, at dette var faktisk akkurat de lydene som reven lager. Ylvis har jo en trend med å være uhyre vitenskapelige også! Det kan være en kombinasjon av vitenskapelig research og latterliggjøring av dance music.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Men det var en som kommenterte under videoen, at dette var faktisk akkurat de lydene som reven lager. Ylvis har jo en trend med å være uhyre vitenskapelige også! Det kan være en kombinasjon av vitenskapelig research og latterliggjøring av dance music. Den beste humoren er den som også er intelligent. Synes jeg. Anonymous poster hash: 4ab7b...613
Soon to be mum Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Men det var en som kommenterte under videoen, at dette var faktisk akkurat de lydene som reven lager. Ylvis har jo en trend med å være uhyre vitenskapelige også! Det kan være en kombinasjon av vitenskapelig research og latterliggjøring av dance music. Den beste humoren er den som også er intelligent. Synes jeg. Anonymous poster hash: 4ab7b...613 Og nå ble jeg anonym uten at beg ba om det. Tror denne siden et imot meg i dag...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Men det var en som kommenterte under videoen, at dette var faktisk akkurat de lydene som reven lager. Ylvis har jo en trend med å være uhyre vitenskapelige også! Det kan være en kombinasjon av vitenskapelig research og latterliggjøring av dance music. Den beste humoren er den som også er intelligent. Synes jeg. Anonymous poster hash: 4ab7b...613 Og nå ble jeg anonym uten at beg ba om det. Tror denne siden et imot meg i dag... Jeg har sleiket bjellene til en av dem. Vil du gjette hvem? Lukta så surt av penis, så måtte ta det som han og slang under der Anonymous poster hash: 960f9...b10
Soon to be mum Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Men det var en som kommenterte under videoen, at dette var faktisk akkurat de lydene som reven lager. Ylvis har jo en trend med å være uhyre vitenskapelige også! Det kan være en kombinasjon av vitenskapelig research og latterliggjøring av dance music. Den beste humoren er den som også er intelligent. Synes jeg. Anonymous poster hash: 4ab7b...613 Og nå ble jeg anonym uten at beg ba om det. Tror denne siden et imot meg i dag... Jeg har sleiket bjellene til en av dem. Vil du gjette hvem? Lukta så surt av penis, så måtte ta det som han og slang under der Anonymous poster hash: 960f9...b10 Æsj! Det gav uønskede bilder på netthinnen du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå