Gå til innhold

Da prøver jeg igjen :-) Til dere som har ventet/venter til uke 12 med og si det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slapp dere nyheten i uke 12 (11+0-11+6) eller uke 13 (12+0-12+6)? Jeg syns det er så vanskelig med disse tallene, og jeg DØØR etter å slippe nyheten jeg er 11+2 i dag, altså i uke 12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker å vente til du starter 2.trimester, så er det 12+0 og utover. Personlig venter jeg så lenge som mulig, bare noen få vet det enda, mine og hans foreldre får først vite det senere, ca uke 12..

Skrevet

Hei. Jeg er snart 7 uker på vei og fortalte sjefen min det igår pga planlegging av neste år og arbeidsoppgaver. Foreldre og søsken får vite det til helgen (vil uansett at de skal vite det om det går galt også). De resterende av de rundt meg får vi ta når den tid kommer! (evnt. når det synes eller man rett og slett ikke har en veldig god unnskylding lenger til hvorfor man ikke nyter alkohol i lystige lag.. ;) )

Skrevet

Vi fortalte det når jeg var 12+0 :) Etter vi hadde vært på tidlig ultralyd, så hadde vi bilde å vise frem :) utrolig koselig måte å gjøre det på syns jeg :D 

Anonymous poster hash: 486c3...1ba
Skrevet

Vil fortelle det nå, er 11+6. 

Men ser at vi egentlig ikke hører til på 2.trimester her på BIM før vi er 14 uker. Litt forvirrende!

Skrevet

Vi i 2. Trimester hoppet over da vi var 12 uker på vei...hvertfall marsboerne :)

Skrevet

Ja, har alltid hørt at 12 uker = 2. termin, men det ser altså ut til at det er feil. At det er når fosteret er 12 uker som teller, da vi er 14 uker. Æsj, pytt sann. Vil fortelle det nå uansett!  :P

Skrevet

Nesj... er når vi er 12 uker ;) er mange meninger om alt egentli... men jm og leger sier vel oftest at når vi er 12 uker...

Skrevet

Det er kun denne siden her som sier at det er i uke 14.. Det som står alle andre steder og som leger og jordmørde sier er 12+1 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...