Titti B Skrevet 19. september 2013 #1 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg føler jeg har et kjempeproblem her!! Har hele tiden sagt at jeg skal slutte å amme når lillegutt fyller 1 år. Og det er veldig snart.. Siste tiden har han fått morgen og kveld (i senga) på hver side ( altså 2 x2 pupp dagen). Det største problemet er at det ser ut til at han virkelig elsker puppen! Han gråter fra han våkner om om morningen og til han har fått puppen, og er ikke fornøyd før han har fått begge to. Samme om kvelden, han klamrer seg til meg og det er veldig tydelig hvordan han koser seg med puppen. Aner ikke hvor mye melk der er igjen etterhvert heller, da jeg er gravid igjen og alt, men det er nok kosen som er det som betyr mest for han her. Han er ikke interessert i smokk, koseklut, bamse el.l. Hva kan vi gjøre for at han skal glemme puppen, men samtidig noe som kan være et koselig rituale for han om morningen/ved legging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugl@ ruger... Skrevet 19. september 2013 #2 Del Skrevet 19. september 2013 Må du slutte da? Ammet mellomste til hun var nesten 2år, på slutten kun en liten sup morgen og kveld. Ble forresten gravid da hun var 10mnd, ammet litt hele svangerskapet og ammet begge to. 19 mnd mellom barna. Så hvis du selv synes det er greit å amme litt til, så trenger du ikke stresse pga 1års dagen. Etterhvert vil de fleste miste interessen selv, det gjorde jenta mi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Del Skrevet 19. september 2013 La far ta hånd om ham ei langhelg, så er nok puppen glemt... Anonymous poster hash: 595dc...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugl@ ruger... Skrevet 19. september 2013 #4 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) La far ta hånd om ham ei langhelg, så er nok puppen glemt... Anonymous poster hash: 595dc...83c Jeg var innlagt ei uke på sjukehus med svangerskapskvalme, puppen var aldeles ikke glemt, ikke etter 4-5 døgn etter fødsel og barselavdeling heller, puppen ville hun ha... Endret 19. september 2013 av Ugl@ er innom ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Del Skrevet 19. september 2013 La far ta hånd om ham ei langhelg, så er nok puppen glemt... Anonymous poster hash: 595dc...83c Jeg var innlagt ei uke på sjukehus med svangerskapskvalme, puppen var aldeles ikke glemt, ikke etter 4-5 døgn etter fødsel og barselavdeling heller, puppen ville hun ha... Men for mange vil dette hjelpe. Det er jo verdt et forsøk om hun ikke vil amme lengre. Anonymous poster hash: 595dc...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå