Bustetroll Skrevet 19. september 2013 #1 Del Skrevet 19. september 2013 Er det mulig?Jeg har nevnt det tullete opplegget mitt her inne tidligere.Får ikke dagpenger fordi jeg har krav på lønn i oppsigelsestid fra tidligere arbeidsgiver, men dette nekter han å betale. (Har søkt fri rettshjelp og satt advokat på saken)Dermed står jeg jo uten inntekt.Så da søkte jeg full overgangsstønad på grunn av dette, og fikk i alle fall det godkjent. Samtidig fikk jeg beskjed om å søke på stønad til livsopphold, som en kriseløsning i mellomtiden. (sittet i 3 x 1 times møter på nav og forklart og de forstår og er kjempehyggelige, de som behandler sakene derimot...) Fikk svar i dag, og den søknaden ble avslått, fordi leiligheten jeg bor i ikke er registrert som godkjent utleieenhet.Så fra og med nå, har jeg 12.500 kr utbetalt fra nav i mnd. (inkl barnetrygd og barnetilsyn)- 9000 husleie , 2600 bhg, 630 mndkort, har jeg 270 kr igjen å leve for... Dette mener nav er nok? Skal snakke med huseier etterpå, men herregud.. Det står jo også i vedtaket at det kan gjøres unntak til særlige tilfeller til personer som trenger det for ¨overvinne eller tilpasse seg en vanskelig livssituasjon.Men det gjaldt visst ikke meg?MØKK!Sånn appåtil nå, så har bikkja epilepsianfall på fanget mitt, og ungen skriker av full hals uti gangen. *HJELP* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Del Skrevet 19. september 2013 Får du ikke barnebidrag fra bf? De 12500 er det da 2 barnetrygd, stønad til barnetilsyn og overgangsstønad? Da får du endre skattekortet ditt slik at de trekker deg mindre i skatt av os. Også må du få barnebidrag fra barnefaren. Anonymous poster hash: 4ac20...197 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Del Skrevet 19. september 2013 Også må du klage på vedtaket fra NAV. Skriv at du ha penger til å dekke husleie, bhg, busskort men at du sitter igjen med 270kr som da skal dekke mat for deg og ditt barn i 1 mnd. Dette går selvfølgelig ikke! De kan da ikke la dere sulte heller!! Er det noe fremgang i saken med arbeidsgiver? Huff forferdelig å ha det slik. Sender deg en klem. Anonymous poster hash: 4ac20...197 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Del Skrevet 19. september 2013 Med ulovlige utleieenheter er det noe helvete å forholde seg til NAV, snakk med huseier, få h*n til å skrive bekreftelse på at du ikke viste det var ulovlig utleieenhet, send med dette i en klage på vedtaket, og at du akter å se deg om etter lovlig utleieenhet med det samme. Min søster gjorde det samme for å få tildelt livsopphold, hun bodde fortsatt i leiligheten i nesten 2 år etter klage på vedtaket deres. Det må bare bevitnes at du ikke viste dette når du undertegnet leieforholdet. Anonymous poster hash: a9ca0...d39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma_til_2 Skrevet 19. september 2013 #5 Del Skrevet 19. september 2013 gå på sosialen etter alt er betalt og ta med kvittering på alt og søk om livsopphold fra de som en nødløsning, det har du krav på! ikke gi deg! Nav kan være firkanta og jeg kjenner igjen den med at de man sitter i samtale med er forståelsesfull og vill hjelpe men saksbehandler er stikk motsatt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. september 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 19. september 2013 Også må du klage på vedtaket fra NAV. Skriv at du ha penger til å dekke husleie, bhg, busskort men at du sitter igjen med 270kr som da skal dekke mat for deg og ditt barn i 1 mnd. Dette går selvfølgelig ikke! De kan da ikke la dere sulte heller!! Er det noe fremgang i saken med arbeidsgiver? Huff forferdelig å ha det slik. Sender deg en klem. Anonymous poster hash: 4ac20...197 Har vært hos advokat, han skulle sende utkast av krav han skal sende arb.giver, men først må han vel få godkjent søknaden om fri rettshjelp. Forundrer meg ikke om den blir avslått! Glemte jo å si, jeg klagde på vedtaken om dagpenger, fikk brev nå der står det "Saken vil få sitt endelige svar om 3 mnd". OK. Om 3 mnd har jeg jo krav på dagpenger uansett for da har oppsigelsestiden løpt ut. Får høre med huseier etterpå, Det hjelper jo ikke klage. De vet jeg har husleie på 9000, men de tar visst ikke hensyn til det, så lenge ikke boligen står som godkjent utleieenhet... Jeg tviler på at huseierne her leier ut ulovlig , så håper de kan registrere boligen... :S Skal på nav å klage i morgen igjen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. september 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 19. september 2013 gå på sosialen etter alt er betalt og ta med kvittering på alt og søk om livsopphold fra de som en nødløsning, det har du krav på! ikke gi deg! Nav kan være firkanta og jeg kjenner igjen den med at de man sitter i samtale med er forståelsesfull og vill hjelpe men saksbehandler er stikk motsatt. Jeg sendte jo med alle husleiekvitteringene siden jeg flyttet inn i oktober i fjor Samt husleiekontrakt og alt.. Det hjalp jo ikke. Har jo tidligere fått bostøtte, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får fra nav da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. september 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 19. september 2013 Får du ikke barnebidrag fra bf? De 12500 er det da 2 barnetrygd, stønad til barnetilsyn og overgangsstønad? Da får du endre skattekortet ditt slik at de trekker deg mindre i skatt av os. Også må du få barnebidrag fra barnefaren. Anonymous poster hash: 4ac20...197 Har søkt nav om bidrag, men det har ikke gått 2 mnd siden jeg søkte. Det er jo 2-6 mnd behandlingstid..... Og det er uansett ikke på mer enn 1080 kr i mnd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma_til_2 Skrevet 19. september 2013 #9 Del Skrevet 19. september 2013 gå på sosialen etter alt er betalt og ta med kvittering på alt og søk om livsopphold fra de som en nødløsning, det har du krav på! ikke gi deg! Nav kan være firkanta og jeg kjenner igjen den med at de man sitter i samtale med er forståelsesfull og vill hjelpe men saksbehandler er stikk motsatt. Jeg sendte jo med alle husleiekvitteringene siden jeg flyttet inn i oktober i fjor Samt husleiekontrakt og alt.. Det hjalp jo ikke. Har jo tidligere fått bostøtte, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får fra nav da Jeg mener ta det med når du skal søke om livsopphold (nødpenger) du trenger oppdatert kontoinfo så derfor sier jeg etter alt er betalt slik at de ser hvor mye / lite du har igjen, dette er noe som de pleier og bruke 24 timer på! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. september 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 19. september 2013 gå på sosialen etter alt er betalt og ta med kvittering på alt og søk om livsopphold fra de som en nødløsning, det har du krav på! ikke gi deg! Nav kan være firkanta og jeg kjenner igjen den med at de man sitter i samtale med er forståelsesfull og vill hjelpe men saksbehandler er stikk motsatt. Jeg sendte jo med alle husleiekvitteringene siden jeg flyttet inn i oktober i fjor Samt husleiekontrakt og alt.. Det hjalp jo ikke. Har jo tidligere fått bostøtte, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får fra nav da Jeg mener ta det med når du skal søke om livsopphold (nødpenger) du trenger oppdatert kontoinfo så derfor sier jeg etter alt er betalt slik at de ser hvor mye / lite du har igjen, dette er noe som de pleier og bruke 24 timer på! Det er jo livsopphold jeg har søkt... Og levert alt.. Så de har alt av papirer. Faktisk, i vedtaket jeg fikk, står det at inntekten min er 7921. Dermed har jeg 321 kr OVER norm, og får ikke innvilget nødpenger... 7921 kr er det jeg får denne mnd.... Det dekker ikke husleia engang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. september 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 19. september 2013 gå på sosialen etter alt er betalt og ta med kvittering på alt og søk om livsopphold fra de som en nødløsning, det har du krav på! ikke gi deg! Nav kan være firkanta og jeg kjenner igjen den med at de man sitter i samtale med er forståelsesfull og vill hjelpe men saksbehandler er stikk motsatt. Jeg sendte jo med alle husleiekvitteringene siden jeg flyttet inn i oktober i fjor Samt husleiekontrakt og alt.. Det hjalp jo ikke. Har jo tidligere fått bostøtte, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får fra nav da Jeg mener ta det med når du skal søke om livsopphold (nødpenger) du trenger oppdatert kontoinfo så derfor sier jeg etter alt er betalt slik at de ser hvor mye / lite du har igjen, dette er noe som de pleier og bruke 24 timer på! Det er jo livsopphold jeg har søkt... Og levert alt.. Så de har alt av papirer. Faktisk, i vedtaket jeg fikk, står det at inntekten min er 7921. Dermed har jeg 321 kr OVER norm, og får ikke innvilget nødpenger... 7921 kr er det jeg får denne mnd.... Det dekker ikke husleia engang. Men nav har jo bare satt det slik at jeg har 7921 kr å rutte med, fordi jeg har jo ikke "godkjent" husleie!! GRRR Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #12 Del Skrevet 19. september 2013 Får du ikke barnebidrag fra bf? De 12500 er det da 2 barnetrygd, stønad til barnetilsyn og overgangsstønad? Da får du endre skattekortet ditt slik at de trekker deg mindre i skatt av os. Også må du få barnebidrag fra barnefaren. Anonymous poster hash: 4ac20...197 Har søkt nav om bidrag, men det har ikke gått 2 mnd siden jeg søkte. Det er jo 2-6 mnd behandlingstid..... Og det er uansett ikke på mer enn 1080 kr i mnd Nå fikk jeg virkelig vondt av deg:(Hadde jeg ikke vært en fattig student alenemor så skulle jeg søren meg gitt deg penger til mat. Dette her går bare ikke! NAV kan ikke behandle deg slik! Vi bor i Norge og ingen, absolutt ingen barn skal måtte risikerer å gå sulten til sengs! Jeg hadde troppet opp på NAV imorgen tidlig også hadde jeg ikke gått før jeg hadde fått innvilget nødhjelp eller hva det heter. Forklar de med teskje at du har ett barn å forsørge og for 270kr så rekker det ikke til mat i en hel måned. De kan da ikke være så blåst at de ikke forstår det? Stå på søte deg, håper det ordner seg<3 Anonymous poster hash: 4ac20...197 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma_til_2 Skrevet 19. september 2013 #13 Del Skrevet 19. september 2013 Det er bare helt feil feil feil, de skal innvilge nødhjelp så lenge du kan dokumentere at du ikke har penger på konto! jeg kjenner en med shoppemani og hun og samboer er i full jobb begge to men hun går på sosialen når hun blir tom for penger og sier "jeg har ikke penger til mat" dere må hjelpe meg, og hun får så derfor skal du og få det!! tror nav du bor under en bro?? be om en annen saksbehandler men ikke gi deg, jeg vet at det krever mye og gå ned dit har selv sittet i møter og i tlf og følt jeg prater til en sten men ikke gi deg! de må forstå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #14 Del Skrevet 19. september 2013 Har du søkt på det som finnes av jobber? Ta turen til barnehager og hør om du kan være ringevikar. Møt opp personlig, enklere å få jobb da! Takk ja til hver time du kan få, gjørdu en god jobb baller det på seg! Butikker, assistent på sykehjem? Vet ikke hvilken utdannelse du har? Kan du være dagmamma? Mange har problem å få barnehagekabalen til å gå opp så mange trenger dagmamma for korte perioder. Nå før jul trengs ofte ekstrahjelp på lager, butikker osv. Anonymous poster hash: cdf0f...f49 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. september 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 19. september 2013 Har du søkt på det som finnes av jobber? Ta turen til barnehager og hør om du kan være ringevikar. Møt opp personlig, enklere å få jobb da! Takk ja til hver time du kan få, gjørdu en god jobb baller det på seg! Butikker, assistent på sykehjem? Vet ikke hvilken utdannelse du har? Kan du være dagmamma? Mange har problem å få barnehagekabalen til å gå opp så mange trenger dagmamma for korte perioder. Nå før jul trengs ofte ekstrahjelp på lager, butikker osv. Anonymous poster hash: cdf0f...f49 søker ja,, skal på vikarbyråer til uka Null utdanning og bhg er åpen fra 7.30 til 16.00 så må ha noe redusert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #16 Del Skrevet 19. september 2013 Er det mulig? Jeg har nevnt det tullete opplegget mitt her inne tidligere. Får ikke dagpenger fordi jeg har krav på lønn i oppsigelsestid fra tidligere arbeidsgiver, men dette nekter han å betale. (Har søkt fri rettshjelp og satt advokat på saken) Dermed står jeg jo uten inntekt. Så da søkte jeg full overgangsstønad på grunn av dette, og fikk i alle fall det godkjent. Samtidig fikk jeg beskjed om å søke på stønad til livsopphold, som en kriseløsning i mellomtiden. (sittet i 3 x 1 times møter på nav og forklart og de forstår og er kjempehyggelige, de som behandler sakene derimot...) Fikk svar i dag, og den søknaden ble avslått, fordi leiligheten jeg bor i ikke er registrert som godkjent utleieenhet. Så fra og med nå, har jeg 12.500 kr utbetalt fra nav i mnd. (inkl barnetrygd og barnetilsyn) - 9000 husleie , 2600 bhg, 630 mndkort, har jeg 270 kr igjen å leve for... Dette mener nav er nok? Skal snakke med huseier etterpå, men herregud.. Det står jo også i vedtaket at det kan gjøres unntak til særlige tilfeller til personer som trenger det for ¨overvinne eller tilpasse seg en vanskelig livssituasjon. Men det gjaldt visst ikke meg? MØKK! Sånn appåtil nå, så har bikkja epilepsianfall på fanget mitt, og ungen skriker av full hals uti gangen. *HJELP* NAV kan selvfølgelig ikke betale ut dagpenger for en perioed hvor arbeidsgiver er ansvarlig for å betale deg lønn. Det er desverre ikke NAV sitt ansvar at din arbeidsgiver ikke tuabelaer deg lønn. Ref tidligere innlegg her så har du også fått veiledning om hvordan du skal gå fram for å kreve inn lønnen. NAV kan selvfølgelig ikke utbelae stønad til betaling av husleie for en leilighet som ikke er godkjent for utleie. En offentlig etat vil naturlignok ikke medvirke til at utleier får inntekt for noe han ikke har lov til å leie ut! Kipt at det rammer deg selvfølgelig, men allikevel helt naturlig. Enten må du finne en ny leilighet eller så må du ta fatt i huseieren og så han til å sørge for at leiligheten er godkjent for utleie. Så elnge den ikke er godkjent for utleie, så regner jeg med at dette har noe med selve boligen å gjøre, f.eks brannskille, rømningsveier, lufting etc. Anonymous poster hash: ac7e0...446 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145699933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. september 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 19. september 2013 Er det mulig? Jeg har nevnt det tullete opplegget mitt her inne tidligere. Får ikke dagpenger fordi jeg har krav på lønn i oppsigelsestid fra tidligere arbeidsgiver, men dette nekter han å betale. (Har søkt fri rettshjelp og satt advokat på saken) Dermed står jeg jo uten inntekt. Så da søkte jeg full overgangsstønad på grunn av dette, og fikk i alle fall det godkjent. Samtidig fikk jeg beskjed om å søke på stønad til livsopphold, som en kriseløsning i mellomtiden. (sittet i 3 x 1 times møter på nav og forklart og de forstår og er kjempehyggelige, de som behandler sakene derimot...) Fikk svar i dag, og den søknaden ble avslått, fordi leiligheten jeg bor i ikke er registrert som godkjent utleieenhet. Så fra og med nå, har jeg 12.500 kr utbetalt fra nav i mnd. (inkl barnetrygd og barnetilsyn) - 9000 husleie , 2600 bhg, 630 mndkort, har jeg 270 kr igjen å leve for... Dette mener nav er nok? Skal snakke med huseier etterpå, men herregud.. Det står jo også i vedtaket at det kan gjøres unntak til særlige tilfeller til personer som trenger det for ¨overvinne eller tilpasse seg en vanskelig livssituasjon. Men det gjaldt visst ikke meg? MØKK! Sånn appåtil nå, så har bikkja epilepsianfall på fanget mitt, og ungen skriker av full hals uti gangen. *HJELP* NAV kan selvfølgelig ikke betale ut dagpenger for en perioed hvor arbeidsgiver er ansvarlig for å betale deg lønn. Det er desverre ikke NAV sitt ansvar at din arbeidsgiver ikke tuabelaer deg lønn. Ref tidligere innlegg her så har du også fått veiledning om hvordan du skal gå fram for å kreve inn lønnen. NAV kan selvfølgelig ikke utbelae stønad til betaling av husleie for en leilighet som ikke er godkjent for utleie. En offentlig etat vil naturlignok ikke medvirke til at utleier får inntekt for noe han ikke har lov til å leie ut! Kipt at det rammer deg selvfølgelig, men allikevel helt naturlig. Enten må du finne en ny leilighet eller så må du ta fatt i huseieren og så han til å sørge for at leiligheten er godkjent for utleie. Så elnge den ikke er godkjent for utleie, så regner jeg med at dette har noe med selve boligen å gjøre, f.eks brannskille, rømningsveier, lufting etc. Anonymous poster hash: ac7e0...446 Det koster ca 15.000 å få den godkjent tydligvis.. Huseier hadde sagt nei til forrige som bodde der (hun skylder visst også 38.000 i husleie så ikke helt god hun ), men sa hun kunne gjøre det nå hvis jeg tenkte å bo der videre. Eventuelt sa hun at hvis ikke vi gjorde det, skulle vi finne en annen ordning. senke husleie disse 3 mnd f.eks. Så det ordner seg uansett Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145700098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. september 2013 #18 Del Skrevet 19. september 2013 Men kjære deg, sånn kan du ikke ha det, du har jo barn! Er det noe du trenger, er det noen måte jeg kan hjelpe deg på? Isåfall, send meg gjerne en PM! For sånn som dette kan man ikke ha det når man har barn, du kan jo ikke ha 270 kr igjen, dere kan jo ikke sulte! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145700107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #19 Del Skrevet 19. september 2013 Vurdert å få deg utdannelse nå som du får overgangsstønad? Anonymous poster hash: be195...f86 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145700445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeeGee Skrevet 19. september 2013 #20 Del Skrevet 19. september 2013 Huff, det var da voldsomt så mye som skulle gå deg imot! Har dessverre ikke gode forslag til løsning, annet enn det du allerede er på vei til å gjøre. Sier de virkelig at du ikke får nødhjelp hvis du viser at du ikke har penger til mat og bleier til jenta di? Hvis jeg får lov å gjelde deg kan du sende meg en pm. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145700483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
crème brulèe Skrevet 20. september 2013 #21 Del Skrevet 20. september 2013 men du,kan de kreve deg for husleie når den ikke er godkjent da? døvt å skulle lage dårlig stemning, men om de ikke ordner det så har ikke du penger til å betale husleie, enkelt og greit! forøvrig synes jeg skrekkelig synd på dere, nok et eksempel på at velferdssamfunnet kun fungerer helt til man faktisk trenger hjelp selv=( masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145703142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Yuna* Skrevet 20. september 2013 #22 Del Skrevet 20. september 2013 Uff, så trasig! Kan ikke noe om rettigheter, vil bare gi deg en klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082030-leiligheten-jeg-bor-i-er-ikke-godkjent-som-utleieenhet-derfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-penger-fra-nav/#findComment-145703155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå