Gå til innhold

Lage slagbenk, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg har aldri gjort det før, men for å få den slik som jeg vil ha den må den altså lages selv, også blir det nok mye billigere.

Jeg vil altså ha en sofa, toseter med rom som vi kan fungere som et slags skap.

Sofaen skal sittes i mye og ofte, den må altså være myk, ha puter i ryggen og madrass til å sitte på.

Vi kan nok klare å lage slagbenken selv, men så er det puter og madrass. 

Er det noen steder vi kan kjøpe løse sofaputer? Som er stor nok til å erstatte ryggen i sofaen? 

Også er det madrassen da, jeg ser for meg at vi må kjøpe løs skumgummi som vi må kle med stoff. 

Håper noen kan svare meg på dette. 

Anonymous poster hash: 6c727...8b3
Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kjøp en eller to billige skumgummi madrasser på jysk, og kjær de i riktig str for slagbenken, best er det nok å legge på trekk (kjøp metervare og stiftemaskin) Puter kan dere eventuelt få til å lage om dere eller noen dere kjenner har noen dyner dere ikke trenger lenger, bare å dele de opp og brette de dobbelt, legg på trekk, så har dere puter.

Om dere vil gjøre det enda lettere, så sjekk finn.no om det gis bort noen sofa der, be om å få målene på sofaene, finn en som passer godt, så kan dere ta putene fra den og bruke på slagbenken, er bare å legge på nytt trekk :) (om dere går for dette, så ville jeg fortsatt brukt en skumgummi madrass fra jysk som underlag, for å gjøre sofaen så myk som mulig :)

Skrevet

Takk, jeg har faktisk allerede vært på finn og sett etter en gammel sofa. :-)

Det med gamle dyner var ikke dumt, det kan nok være en bra løsning, tror nok vi går for det, hvis ikke vi får tak i gamle brukte sofaputer. :-) 

Skumgummi skal jeg kjøpe på Jysk, da vet jeg hvor jeg kan få tak i det.  

Anonymous poster hash: 6c727...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...