Cat_Woman Skrevet 19. september 2013 #26 Skrevet 19. september 2013 Vi voksne spiser middag sammen hver dag. Barnet er 1,5 år, og spiser av og til sammen med oss, og av og til får han middag "alene" (dvs en av oss sitter jo sammen med ham) og så spiser vi voksenmat når han har lagt seg.
Bananahammock Skrevet 19. september 2013 #27 Skrevet 19. september 2013 Ja, vi spiser middag sammen hver dag. En gang etter klokken 16.00 Fineste tiden på dagen, synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #28 Skrevet 19. september 2013 Ja vi spiser middag sammen, som regel mellom 16 og 17. Men jeg kan jo forstå at det er vanskelig å få til hvis man har flere barn som skal på forskjellige fritidsaktiviteter til forskjellige tider osv eller en av foreldrene jobber sent. Selv har vi bare en 3-åring og begge har fleksibel arbeidstid, så her går det veldig greit foreløpig. Anonymous poster hash: 60bc3...84f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #29 Skrevet 19. september 2013 Vi spiser stort sett middag sammen, ca. 18.15. Mannen er ikke alltid med pga sen jobbing eller jobbreiser. En gang i uken ca. spiser Junior før oss og vi har voksen middag. Frokost er litt blandet, som regel spiser far og sønn sammen og jeg spiser senere, men hender vi spiser sammen, evt. jeg spiser med sønnen vår når faren er på reise. 2 voksne og 1 barn på 4,5 år. Vi spiser ikke kvelds. Anonymous poster hash: 280a6...d4a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #31 Skrevet 19. september 2013 Åhh, så fint å se så mange spiser middag sammen! Koselig da Veldig braaa... Anonymous poster hash: 52774...fdc
<3 2G <3 Skrevet 19. september 2013 #32 Skrevet 19. september 2013 Fire dager annenhver uke ca vi ikke får til det pga jobben til far. Eller ja, også minst en middag i uken sammen med søsteren min med familien.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #33 Skrevet 19. september 2013 Som oftest bare i helgene. I hverdagene går mannen min ut og jobber kl 15.30/16 og jeg kommer hjem i den tiden. Hvis han har laget middag og hentet ungene har han spist med dem, hvis jeg henter ungene lager jeg middag og spiser sammen med dem etter at han har gått. Vi kan få det til samtidig men da må jeg være hjemme før 15.30 og middagen må være klar da. Sjelden det klaffer. Anonymous poster hash: 4306d...e81
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #34 Skrevet 19. september 2013 Vi voksne spiser middag sammen hver dag. Barnet er 1,5 år, og spiser av og til sammen med oss, og av og til får han middag "alene" (dvs en av oss sitter jo sammen med ham) og så spiser vi voksenmat når han har lagt seg. Hva er voksenmat som en på 1,5 ikke kan spise?? Anonymous poster hash: 85ad7...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå