Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jobber skift mens mannen jobber dagtid i samme bedrift. Fungerer kjempe fint. Jeg har mye fri midt i uka, og de minste ungene slipper å dras tidlig opp. Når jeg har sen vakt ha vi rolige morgener, og lever rundt 09.30. Når de to eldste var små jobbet jeg dagtid, og leverte de 06.45 hver dag. Skjønner dette er hverdagen for mange, men er så glad vi slipper det. Nå skal jeg bytte avdeling, og er mulig jeg må på dagtid en periode. Hadde ikke sagt noe om det var nødvendig, men detter er bare p.g.a. dårlig tilrettelegging av bedriften. Noe flere også har sagt. Tanken på å dra opp to trøtte små kl.06.00 hver dag er ikke fristende. Og får ikke hentet de før 15.30. I tillegg har vi en 7 åring, og han har ikke SFO. Føler det går utover barna siden bedriften ikke tilrettelegger bedre. Men, har man noe man skulle sagt? Anonymous poster hash: e9377...e0a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Du kan nekte om det strider med arbeidsavtalen din. Skift innebærer jo normalt sett dagvakter også. Anonymous poster hash: 8dcc1...4db
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Du kan nekte om det strider med arbeidsavtalen din. Skift innebærer jo normalt sett dagvakter også. Anonymous poster hash: 8dcc1...4db Tror ikke det står noe i avtalen om det.. Jobber 5 uker turnus, og iløpet av den perioden har jeg 4 formiddag. De 4 dagene kommer far 1 time senere på jobb. Da leverer han de to minste i bhg. og sønnen vår på skolen. Anonymous poster hash: e9377...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå