Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Det må nok bli Samsung, har hatt en Galaxy S2 tidligere som jeg var veldig fornøyd med, men jeg glemte den på biltaket her for noen uker siden. Skal jeg velge den nye S4-en? Anonymous poster hash: a376a...94a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Jeg har S4 Active. Det er den nyeste av Samsung sine,men har ikke noe å sammenligne med da jeg aldri har hatt Samsung før. Men god telefon,utenom dårlig batterilevetid. Synes det er elendig,er det slik på alle Samsung telefoner? Anonymous poster hash: 4c874...b5d
stearin Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Batterilevetid er nok dårlig på de fleste smarttelefoner? Jeg har hatt tre htc og to samsung smarttelefoner, ingen har vært bedre enn andre. Nå har jeg en Samsung Galaxy Note 2. Dårlig batterilevetid, men super telefon Elsker at den er så stor!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Batterilevetid er nok dårlig på de fleste smarttelefoner? Jeg har hatt tre htc og to samsung smarttelefoner, ingen har vært bedre enn andre. Nå har jeg en Samsung Galaxy Note 2. Dårlig batterilevetid, men super telefon Elsker at den er så stor! Batterilevetid er vel bare å gi opp med de nye telefonene. S2-en min ladet jeg to ganger om dagen, men det var nok også fordi den var i bruk nesten hele dagen. Jeg eeeelsker å spille og surfe på telefonen Note 2 - er det den med sånn "penn"? Må man bruke den? HI Anonymous poster hash: a376a...94a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Jeg sitter her og venter på Samsung note 3 skal komme for den vil jeg ha nå Anonymous poster hash: 32848...219
stearin Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Batterilevetid er nok dårlig på de fleste smarttelefoner? Jeg har hatt tre htc og to samsung smarttelefoner, ingen har vært bedre enn andre. Nå har jeg en Samsung Galaxy Note 2. Dårlig batterilevetid, men super telefon Elsker at den er så stor! Batterilevetid er vel bare å gi opp med de nye telefonene. S2-en min ladet jeg to ganger om dagen, men det var nok også fordi den var i bruk nesten hele dagen. Jeg eeeelsker å spille og surfe på telefonen Note 2 - er det den med sånn "penn"? Må man bruke den? HI Anonymous poster hash: a376a...94a Ja, den har en penn med. Jeg bruker den sjelden, men den er høvelig når man leser nyheter (kan skrolle nedover uten å være borti skjermen) og når jeg spiller enkelte spill. Jentungen liker også å bruke den når hun bruker noen apper Veldig morsom til f.eks. tegning. Det er forresten overraskende enkelt å skrive med den pennen også. Så fort man lærer teknikken går det ganske raskt. Det er mye moro med note )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå