Musemorbr / Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 "Hva skal vi lage til lunsj i dag?" -"En banan, en våtserviett og et klistremerke!" Ikke helt det jeg tenkte, men for et kreativt forslag.
Rødhette <309+<312 Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 hehe :-D Jeg og min fireåring hadde vært til legen og han var så flink hos legen at vi skulle en liten tur innom kjøpesenteret sånn at han kunne velge seg en liten leke fordi han var så flink å ta medisin, så han valgte seg en kaptein sabeltann figur. Vi skulle handle før vi reiste hjem og det var midt i lunsj tid, så vi stoppet for å kjøpe en bolle/rundstykke og ta med. Jeg spurte fireåringen hva han ville ha, men nei, han hadde jo fått kaptein sabltann figur, så da ville han ikke ha noe annet.. hehe.. han sa at det var nok med en ting. hehe Eller da vi var på tex free før vi skulle til syden, så gikk fireåringen og så ALT gotteriet de hadde der, men ristet på hodet og gikk rett forbi, jeg spurte han om vi skulle kjøpe noe gotteri, men da sa han at: Men mamma, det er jo ikke lørdag idag! Måtte le litt, og så sa jeg til han: Siden vi skal på ferie er det litt lørdag hver dag: Og da sa han: OI, og hadde store øyne :-D
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 hehe :-D Jeg og min fireåring hadde vært til legen og han var så flink hos legen at vi skulle en liten tur innom kjøpesenteret sånn at han kunne velge seg en liten leke fordi han var så flink å ta medisin, så han valgte seg en kaptein sabeltann figur. Vi skulle handle før vi reiste hjem og det var midt i lunsj tid, så vi stoppet for å kjøpe en bolle/rundstykke og ta med. Jeg spurte fireåringen hva han ville ha, men nei, han hadde jo fått kaptein sabltann figur, så da ville han ikke ha noe annet.. hehe.. han sa at det var nok med en ting. hehe Eller da vi var på tex free før vi skulle til syden, så gikk fireåringen og så ALT gotteriet de hadde der, men ristet på hodet og gikk rett forbi, jeg spurte han om vi skulle kjøpe noe gotteri, men da sa han at: Men mamma, det er jo ikke lørdag idag! Måtte le litt, og så sa jeg til han: Siden vi skal på ferie er det litt lørdag hver dag: Og da sa han: OI, og hadde store øyne :-D Han der er hvertfall ikke bortskjemt. Anonymous poster hash: 2d044...414
Rødhette <309+<312 Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Hehe.. :-D Eller da han kom fra barnehagen en dag som 2 åring og sa med alvorlig stemme.. vet du mamma, at rosiner, det er tørkete druer :-D
Bumblebeee Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 De er så søte disse trolla våre. Jenta mi som da var 4 satt og tenkte voldsomt på noe. Så kom det: "mamma, vet du hva som ikke går an?" Jeg: "Nei, hva er det som ikke går an?" 4åringen: "å savne seg selv"
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Vår mellmste( Gutt som er 8 år) og jeg satt å spiste lunsj her en dag. Jeg: Har du kjæreste nå? Han: Nei, men jeg har slått opp med flere! Jeg: Å? Han: Ja... Eller... De har slått opp litt, og jeg har slått opp litt... Hehe Guttene våre på badet en morgen for 3 år siden: X - Er du forelsket nå? Y - Nei. X - Jo det er du. Du er forelska i Z! Y - Nei det er jeg ikke. Jeg hater jenter jeg! Guttene sitter og ser TV, og der vises det to kaniner som parrer seg: Y - Å, så fint de leker. X - De leker ikke, de puler! Eldstemann sitter på do, da han var litt yngre og studerer tisseluren sin, og sier: Så stor tiss jeg har. Men pappa sin er mye større! Detter var noe av det jeg kom på.. Hehe Anonymous poster hash: 698f2...671
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Hehe.. :-D Eller da han kom fra barnehagen en dag som 2 åring og sa med alvorlig stemme.. vet du mamma, at rosiner, det er tørkete druer :-D Men det er jo riktig. Hvorfor var det morsomt? Anonymous poster hash: 53879...03d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 De er så søte disse trolla våre. Jenta mi som da var 4 satt og tenkte voldsomt på noe. Så kom det: "mamma, vet du hva som ikke går an?" Jeg: "Nei, hva er det som ikke går an?" 4åringen: "å savne seg selv" En liten filosof! Anonymous poster hash: 97b71...fca
monson Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Hehe.. :-D Eller da han kom fra barnehagen en dag som 2 åring og sa med alvorlig stemme.. vet du mamma, at rosiner, det er tørkete druer :-D Men det er jo riktig. Hvorfor var det morsomt? Anonymous poster hash: 53879...03d Sikkert fordi at hun har kaldt det godteri.. Ogsaa fant han ut at det er 'ikke' godteri men torket frukt Hehe
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Min på fem sa i går " mamma... jeg elsker deg... og vet du hva?... Jeg elsker meg også" tenk om vi voksne kunne si det siste litt oftere også Anonymous poster hash: 144e5...b04
Hun med alle ungene Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Kom en bra en fra fireåringen min istand også! Jeg: Hva har dere gjort i barnehagen i dag da? 4 åringen: Vi har hatt om statsministeren å sånn! Jeg: Så gøy da! 11 åringen: Hvem var det som ble statsminister igjen,mamma? Jeg: Erna Solberg. Hun som er leder i høyre. 11 åringen: Åjaaa..Det er hun som er litt tjukk,er det ikke det? Meg: Øhh,ja.. 4 åringen: Det er ikke lov å si at noen er tjukke! Hun er ikke tjukk,hun er bare litt fyldig! Hihi,søte jenta vår!
Hun med alle ungene Skrevet 19. september 2013 #14 Skrevet 19. september 2013 Dette er noen år siden da.. Jenta: Oj,pappa har du to tisser?! Pappa: Nei det har jeg ikke,å det sier du ikke i barnehagen! Det ble sagt ja
Rødhette <309+<312 Skrevet 19. september 2013 #15 Skrevet 19. september 2013 Hehe.. :-D Eller da han kom fra barnehagen en dag som 2 åring og sa med alvorlig stemme.. vet du mamma, at rosiner, det er tørkete druer :-D Men det er jo riktig. Hvorfor var det morsomt? Anonymous poster hash: 53879...03d Sikkert fordi at hun har kaldt det godteri.. Ogsaa fant han ut at det er 'ikke' godteri men torket frukt Hehe :-) Det var morsomt fordi han ikke likte druer som 2 åring, men elsker rosiner.. hehe.. :-D Og ja, rosiner var ofte "lørdaggodtteriet" hans som 2 åring :-D
monson Skrevet 19. september 2013 #16 Skrevet 19. september 2013 Hehe.. :-D Eller da han kom fra barnehagen en dag som 2 åring og sa med alvorlig stemme.. vet du mamma, at rosiner, det er tørkete druer :-D Men det er jo riktig. Hvorfor var det morsomt? Anonymous poster hash: 53879...03d Sikkert fordi at hun har kaldt det godteri.. Ogsaa fant han ut at det er 'ikke' godteri men torket frukt Hehe :-) Det var morsomt fordi han ikke likte druer som 2 åring, men elsker rosiner.. hehe.. :-D Og ja, rosiner var ofte "lørdaggodtteriet" hans som 2 åring :-D Hahah, Saa goy! Folte seg skikkelig lurt han da ;P Virker som om du har en skikkelig soting forresten! Haper min(e) blir det aa!..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 Hehe, jeg spurte to åringen: er xx (lillesøsteren) jente eller gutt? toåringen: xx er en prinsesse! Anonymous poster hash: 8fff1...896
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Hehe.. :-D Eller da han kom fra barnehagen en dag som 2 åring og sa med alvorlig stemme.. vet du mamma, at rosiner, det er tørkete druer :-D Men det er jo riktig. Hvorfor var det morsomt? Anonymous poster hash: 53879...03d Sikkert fordi at hun har kaldt det godteri.. Ogsaa fant han ut at det er 'ikke' godteri men torket frukt Hehe :-) Det var morsomt fordi han ikke likte druer som 2 åring, men elsker rosiner.. hehe.. :-D Og ja, rosiner var ofte "lørdaggodtteriet" hans som 2 åring :-D Så søtt :-) Anonymous poster hash: 53879...03d
Musemorbr / Skrevet 19. september 2013 Forfatter #19 Skrevet 19. september 2013 Det kommer mye rart ut av munnen hans nå om dagen. Vi har lest både om hvir babyer kommer fra ig om evolusjon. I kveld forklarte gan pappaen om at alle babyer egentlig kommer fra dyreparken. I tillegg er han fast bestemt på at babyen i magen min skal hete Oslo.
Magia Skrevet 19. september 2013 #21 Skrevet 19. september 2013 I forrige barnehageår var det et prosjekt gående der, hvor de lærte litt om et u-land og hadde basar hvor de loddet ut og solgte gjenstander laget i dette landet. Tror kanskje det kan ha vært Malawi som var landet. I den forbindelse fikk de klistremerke med bilde av noen afrikanske barn, og de sang sanger om Afrika osv. Hjemme tok han frem klistremerket og pekte på barna på bildet og ropte begeistra: "Dyrene i Afrika!!" HUFF
Rødhette <309+<312 Skrevet 20. september 2013 #22 Skrevet 20. september 2013 Hehehe.. så morsomt! :-D Husker også godt når min gutt kom hjem fra barnehagen en dag i fjor og var helt forferdet, og sa at: XX (en jente på samme alder) hadde to rumper! Hehe
hit og dit Skrevet 20. september 2013 #23 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg kastet opp en morgen, og klarte ikke å skjule det for jentene. Da kom yngste på fire bort til meg, strøk meg over håret og sa: mamma, er du dø? (hun har ikke noe forhold til døden, så hun var ikke redd) Endret 20. september 2013 av hit og dit
Light of my life Skrevet 20. september 2013 #24 Skrevet 20. september 2013 Ah, for en herlig tråd Gleder meg til min blir gammmel nok til å komme med slike gullkorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå