Gå til innhold

Trening etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har noe erfaring med dette? Jeg har sett reklame for et treningssenter her i Bergen som tilbyr gruppetrening spesifikt for nybakte mammaer, men jeg er litt usikker på om det er noe for meg. 

Har hatt problemer med selv-motivasjon for trening, så tenkte at kanskje å melde meg opp til noe slikt vil dra meg ut av stolen.

Anonymous poster hash: 8a685...604

Anonymous poster hash: 8a685...604
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144081985-trening-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god erfaring med slik trening! Skal begynne selv (på noe lignende et annet sted i landet) i neste uke når poden er seks uker. Det er som oftest trening tilpasset bekken osv. Man trener også opp de indremusklaturen på magen istedet for de ytre som er vanlig. I tillegg er det sosialt! KJØR PÅ! :-)

Anonymous poster hash: 87523...a06

Jeg har god erfaring med slik trening! Skal begynne selv (på noe lignende et annet sted i landet) i neste uke når poden er seks uker. Det er som oftest trening tilpasset bekken osv. Man trener også opp de indremusklaturen på magen istedet for de ytre som er vanlig. I tillegg er det sosialt! KJØR PÅ! :-)

Anonymous poster hash: 87523...a06

Ja tenkte mest for det sosiale. Ser ut som det er drevet av fysioterapeut, så burde jo være trygt og riktig trening dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...