oslofrk Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hei! Er det noen av dere som har tips til hvor jeg får kjøpt god ammebh? Jeg har fått enorme "betong"-pupper og trenger noe som støtter. Vet ikke helt størrelsen, men tipper 90D. Skjønner at jeg må ut og prøve, men bare tre dager siden fødsel og hadde en bomtur til svangerskapet i går..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Change Anonymous poster hash: 7aad0...250
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Jeg har vært veldig fornøyd med Cubus sine. Men vet ikke helt hvor langt de går opp i størrelse. Men du er på de verste dagene nå. Godt mulig at størrelsen går litt ned om noen dager. Når jeg fikk nr 2 kom melka for fullt på 3. dagen og amme-bhene føltes alt for små. Men det gikk en knapp uke så stabiliserte produksjonen seg og jeg ble "normal" størrelse igjen. Anonymous poster hash: 6ee92...b0a
Siamese Hellhound Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg ville gått på Change. Der kan du også be om å bli målt så du er sikker på å få riktig str.
Edelweis Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 jeg kjøpte noen på Lindex som var gode. jeg har 85 D i bh størrelse men har ikke svære betong pupper, så godt mulig du har brukt feil str en stund. gå på change eller butikker som selger triumph bh og få de til å hjelpe deg med å finne riktig str. har selv funnet ut at man må bruke noen kroner på gode bh'er, de bilige duger ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Cubus har ikke større enn Large, og de er aaaltfor små! H&m sine, kjempe små... Selv om det liksom er i den største størrelsen, så føler jeg ikke de omslutter hele puppen, om du skjønner Da føler jeg ikke jeg får noe støtte. Mine pupper bare este ut, gikk på Change og kjøpe amme BH. De målte meg opp for å finne perfekt størrelse, og den jeg fikk er helt vidunderlig... Verdt pengene! (koster vel 400 eller noe) Anonymous poster hash: b523b...07d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Den beste av 5 jeg kjøpte var fra Change. 500kr. Anonymous poster hash: b093c...dcb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Change og det lille under Anonymous poster hash: 73e18...202
oslofrk Skrevet 19. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2013 Tusen takk for svar og gode råd! I morgen blir det definitivt (en) Change..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Veldig fornøyd med Change. Hadde ikke str min i hvit (men prøvde sort), så jeg bestilte på nettet. Cubus har jo ikke spiler (i hvert fall ikke den jeg fant), og det gir ikke noen støtte for oss med litt store bryster (jeg har 70 E/F)
Fomle84 Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Sørbø sine elsker jeg Mamasita sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå