Gå til innhold

Tror du på gjenferd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 0ddd6...102
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tror fullt på det, det skjer uforklarlige ting i vårt hjem rett som det er. Glass og fat knuses helt uten at noen kommer nær de engang. Det kriker i trapper uten at vi vet hva det er. sønnen. min forteller om en dame som er spøkelseaktig som kommer inn på rommet hans. Ellers skrur radioen og fjernsynet på av seg selv. Jeg har og sett flere skygger i huset uten at det har vært noen andre der. Mannen min forteller og om liknende tilfeller.

Anonymous poster hash: 09845...9ab

Skrevet

Ja, jeg og flere jeg kjenner har opplevd og sett uforklarlige ting. 

Anonymous poster hash: 6f373...c98
Skrevet

Jepp.

Opplevd for mye til å kunne si nei.

Skrevet

Ja, opplevd mye.

Anonymous poster hash: 6cfd4...cf2

Skrevet

Jeg tror på energier, hvite lyder, orber, farger, sanser og at det finnes et rom for tiden etter døden.

Anonymous poster hash: 1013c...413
Skrevet

jaaaa

Anonymous poster hash: 9b86a...dde
Skrevet

Så klart! Anbefaler Ghost Adventures til alle som tviler!

Anonymous poster hash: be01a...d04

Skrevet

Dere som var opplevd slike ting, fortell hva! Jeg blir så nyskjerrig :)

Skrevet

Kort fortalt: sett gjenferd flere ganger fra jeg var lita. Familienskvinner er sanndrømte om døden. Tror på at man har en guide som hjelper med f.eks magefølelser.

Merker energier raskt, det er enkelte hus og leiligheter jeg ikke kan være inni, fordi det er så negativt og slemt at jeg blir fysisk uvel.

Mye sånne ting, og mistenker at datteren min har arvet det også. Mannens familie tror også på sånt, og vokser opp med både hvit og sort magi, hvor man søker hjelp fra åndene osv.

Skrevet

Gjør ikke du???????

Anonymous poster hash: f61ec...b9a
Skrevet

Jeg skrive ofte med avdøde familiemedlemmer. Er sanndrømt om fødsel og død. Kan hjelpe mennesker med å finne sine hjelpere. Drømmer om situasjoner som hører til rundt 1800tallet, og finner stadig vekk ut at det har skjedd. Tror på reinkarnasjon.

Hjemme i mitt eget hus har jeg støtt og stadig besøk fra åndeverdenen. Noen kjente, men kan også bli fulgt etter på vei hjem fra noen andres hjem, butikker, kinobesøk osv.

Noen hjem er fysisk umulig for meg å være i (sjeldent), men det skjer. Det er kanskje da energier som er fryktelige negative som går der. Kanskje har de lenge og intenst prøvd å oppnå kontakt med de som bor der, så energien i seg selv er så sterk, men det som bor der er kanskje ikke så åpne. Dermed blir det ekstra sterktra "pågående" når det kommer noen som føler.

Skrevet

Ja jeg tror på gjenferd.

Skrevet

Ingen så veldig konkrete eksempler her akkurat?

Kort fortalt: sett gjenferd flere ganger fra jeg var lita. Familienskvinner er sanndrømte om døden. Tror på at man har en guide som hjelper med f.eks magefølelser.

Merker energier raskt, det er enkelte hus og leiligheter jeg ikke kan være inni, fordi det er så negativt og slemt at jeg blir fysisk uvel.

Mye sånne ting, og mistenker at datteren min har arvet det også. Mannens familie tror også på sånt, og vokser opp med både hvit og sort magi, hvor man søker hjelp fra åndene osv.

Anonymous poster hash: b6c93...c33

Skrevet

Du skriver med de døde? Hvordan foregår det?

Jeg skrive ofte med avdøde familiemedlemmer. Er sanndrømt om fødsel og død. Kan hjelpe mennesker med å finne sine hjelpere. Drømmer om situasjoner som hører til rundt 1800tallet, og finner stadig vekk ut at det har skjedd. Tror på reinkarnasjon.

Hjemme i mitt eget hus har jeg støtt og stadig besøk fra åndeverdenen. Noen kjente, men kan også bli fulgt etter på vei hjem fra noen andres hjem, butikker, kinobesøk osv.

Noen hjem er fysisk umulig for meg å være i (sjeldent), men det skjer. Det er kanskje da energier som er fryktelige negative som går der. Kanskje har de lenge og intenst prøvd å oppnå kontakt med de som bor der, så energien i seg selv er så sterk, men det som bor der er kanskje ikke så åpne. Dermed blir det ekstra sterktra "pågående" når det kommer noen som føler.

Skrevet

Mye sånne ting, og mistenker at datteren min har arvet det også. Mannens familie tror også på sånt, og vokser opp med både hvit og sort magi, hvor man søker hjelp fra åndene osv.

Skal jeg forklare i detaljer om alleånder jeg har sett, og hver gang jeg merker nærvær? Jeg kom med eksempler på som skjer jevnlig, ikke historier.

Skrevet

Noen hjem er fysisk umulig for meg å være i (sjeldent), men det skjer. Det er kanskje da energier som er fryktelige negative som går der. Kanskje har de lenge og intenst prøvd å oppnå kontakt med de som bor der, så energien i seg selv er så sterk, men det som bor der er kanskje ikke så åpne. Dermed blir det ekstra sterktra "pågående" når det kommer noen som føler.

Skal jeg forklare i detaljer om alleånder jeg har sett, og hver gang jeg merker nærvær? Jeg kom med eksempler på som skjer jevnlig, ikke historier.

Jallow B : Du hadde blitt sittende en hel dag om ikke mer om du skulle beskrevet alt sammen. Korte trekk er helt ok ;) Du vet, man skal ikke røpe for mye heller ;) Du kom kort fortalt med det du opplever, spennende :)

Skrevet

Setter meg ned med penn og papir, holder en "samtale" med de som kommer frem til meg.

Skrevet

Har opplevd enormt mye gjennom hele livet, og tror definitivt det finnes MYE rart mellom himmel og jord..

Anonymous poster hash: b67af...f01

Skrevet

Den skrivinga er en av tingene jeg ikke helt har turt å gjøre ennå. Enkelte ting må man vente med til man er klar, føler jeg.

Men jeg stiller spørsmål med pendel for veiledning i ny og ne.

Skrevet

Den skrivinga er en av tingene jeg ikke helt har turt å gjøre ennå. Enkelte ting må man vente med til man er klar, føler jeg.

Det tok meg mange år før jeg tok det steget. Det blir plutselig veldig personlig når man begynner med det. Jeg har måttet begrense det en god del til min egen fordel og hjelp. Man blir fryktelig utslitt av å skrive for noen andre!

Pendel har jeg ikke så mye erfaring med selv. Men har hørt at det er en enkel måte som ikke "tapper deg for energi".

Skrevet

Det tok meg mange år før jeg tok det steget. Det blir plutselig veldig personlig når man begynner med det. Jeg har måttet begrense det en god del til min egen fordel og hjelp. Man blir fryktelig utslitt av å skrive for noen andre!

Pendel har jeg ikke så mye erfaring med selv. Men har hørt at det er en enkel måte som ikke "tapper deg for energi".

Både og. Jeg ble fullstendig overrasket første gangen jeg gjorde det, muligens mest fordi det var så lett å få kontakt. Men etterpå var jeg...fredfull, er kanskje rette ordet? Det er fint å se bevis på at noen er der for deg, og med deg, selv om de ikke kan sees. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...