LilleBjella Skrevet 19. september 2013 #1 Del Skrevet 19. september 2013 Ja, det lurer jeg altså på i dag. Mann og eldste bror har evakuert og er hjemme alene med toåring og seks uker gammel baby. Litt søvnløs natt i natt. Og er på kaffekopp nummer to, førtifem minutter ut i denne dagen. Og tipper det fort blir fler. Pleier å holde meg til to stykker. Hvor mye kaffe drikker dere i løpet av en dag? Og føler dere at det påvirker baby gjennom morsmelken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Vanillie Skrevet 19. september 2013 #2 Del Skrevet 19. september 2013 Drikker stort sett to kopper, av og til tre. Har ikke merket noe på babyen, hun er drøye fem uker gammel. Litt dårlig natt her også, så blir nok litt kaffe her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. september 2013 #3 Del Skrevet 19. september 2013 Prøver å holde meg til to kopper, men kan bli tre. Tror det går helt fint om du drikker litt mer i dag. Men du kan jo f.eks. passe på å drikke kaffe rett etter amming så det går en stund før du skal amme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 19. september 2013 #4 Del Skrevet 19. september 2013 Drakk utan begrensning, då babyen ikkje reagerte. Held meg på 1-2 i gjennomsnitt i graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 19. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har ikke inntrykk av at mini reagerer på kaffeforbruket mitt. Har vært på et par besøk hvor jeg har bøttet innpå noen kopper, og har ikke merket forskjell. Med første mann drakk jeg myyye kaffe, da han var mr. lakenskrekk og hadde vidåpne øyne fra ti om kvelden til fire om morgenen i to måneder. Hmmm...kanskje det faktisk var pga kaffeforbruket mitt Men lurer litt på hvor vanlig det er at man merker noe. Etter en graviditet hvor jeg til nøds orket en kopp på morgenen, er kaffelysten tilbake for fullt, har massevis av deilige nespressokapsler som bør nytes med en mørk sjokoladebit. Sikkert greit å holde seg til det "anbefalte" sånn til vanlig i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna08 Skrevet 19. september 2013 #6 Del Skrevet 19. september 2013 Alt for lite! Men en som henger på meg store deler av dagen er jeg heldig om jeg får i meg en kopp Men to-tre kopper synes jeg er helt greit (og snart er jeg der hvor jeg rekker å drikke det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 19. september 2013 #7 Del Skrevet 19. september 2013 Drikker ca 2-4 kopper. Sjelden jeg får drukket opp før kaffen blir kald da, så er vel mer et stort krus tilsammen i løpet av en dag Drikker stort sett vanlig svart filtermalt kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 19. september 2013 #8 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har en baby som sover lite, så jeg har ikke rørt kaffe når jeg ammer. Gleder meg til å starte med kaffe igjen om en stund;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaTuMa Skrevet 19. september 2013 #9 Del Skrevet 19. september 2013 En kopp, av og til to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fomle84 Skrevet 19. september 2013 #10 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) 2-2,5, max 3 når jeg full ammet. Den siste uka har jeg økt til 3-4 kopper. Er blitt 5 mnd og full ammer ikke lenger. Kaffe må til for å holde følge med den travle god gutten min Endret 19. september 2013 av Fomle84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 19. september 2013 #11 Del Skrevet 19. september 2013 Drikker 3-4 kopper koffeinfri kaffe hver dag. Om jeg er på besøk hos noen hender det at jeg takker ja til en liten kopp vanlig kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #12 Del Skrevet 27. september 2013 2 kopper Anonymous poster hash: c078a...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 27. september 2013 #13 Del Skrevet 27. september 2013 drikker tre kopper hver dag,blir det flere drikker jeg koffeinfri. men så må jeg passe meg de dagene jeg drikker max da,er jo mye koffein der også... har aldri merkert noe på lille trille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #14 Del Skrevet 27. september 2013 Drikker 3-4 kopper koffeinfri kaffe hver dag. Om jeg er på besøk hos noen hender det at jeg takker ja til en liten kopp vanlig kaffe.Hvorfor drikker man koffeinfri kaffe egentlig ? Anonymous poster hash: b622f...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 27. september 2013 #15 Del Skrevet 27. september 2013 Drikker 3-4 kopper koffeinfri kaffe hver dag. Om jeg er på besøk hos noen hender det at jeg takker ja til en liten kopp vanlig kaffe.Hvorfor drikker man koffeinfri kaffe egentlig ? Anonymous poster hash: b622f...fae Fordi det minnar om kaffi i det minste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarella og froskebarna Skrevet 28. september 2013 #16 Del Skrevet 28. september 2013 1-2 kopper. Hadde nok drukket mer om jeg hadde likt å drikke mer, for jeg har en skikkelig sovebaby både dag og natt. Men blir uggen av mer kaffe enten jeg er gravid, ammende eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 28. september 2013 #17 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Drikker 3-4 kopper koffeinfri kaffe hver dag. Om jeg er på besøk hos noen hender det at jeg takker ja til en liten kopp vanlig kaffe.Hvorfor drikker man koffeinfri kaffe egentlig ? Anonymous poster hash: b622f...fae Fordi det er smaken jeg liker og koser meg med Får ikke den oppkvikkende effekten av vanlig kaffe jeg. Men på enkelte nattevakter hvor det ble MYE kaffe så kunne jeg begynne å skjelve ganske bra på hendene da Endret 28. september 2013 av Madolyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zora-okt10+jun13 Skrevet 29. september 2013 #18 Del Skrevet 29. september 2013 Alt etter behov. Mini reagerer ikke på at jeg drikker kaffe, så da har jeg egentlig ingen begrensninger. Men alltid to kopper om morgenen. Senere enter kaffe med eller uten koffein, eller svart te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LanzaroteJenta Skrevet 7. oktober 2013 #19 Del Skrevet 7. oktober 2013 Godt å høre. Er særdeles zombie i dag, og kjenner at kopp kr to er rett rundt hjørnet (om lillegutt lar meg.). Ahhh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala84 Skrevet 7. oktober 2013 #20 Del Skrevet 7. oktober 2013 Da jeg fullammert, 2-3 kopper vanlig kaffe pr. dag. Det samme nå som ammingen er redusert. Merker ingen forskjell på baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå