Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Flere andre som plages med dette? Hadde det endel av dette i første trimester og nå er smertene tilbake! Fyy søren, det er så vondt! Ikke bare hugger smertene som kniver midt i og på sidene av livmora, men jeg får enda mer kynnere av det i tillegg ! Har jo en passelig stor baby inni der som i tillegg presser på alt! Får ikke sove pga dette...!! Er så sliten nå fordi jeg ikke har sovet en hel natt siste uka. Våkner hver gang jeg beveger/snur meg i senga... Og det blir bare verre og verre. Har nå vært våken i to timer. Har i tillegg blitt forkjølet og fått en grusom hoste. Er ikke til å holde ut lenger! Sitter oppreist i senga for å minske hosten men det er vanskelig å sove sånn... Når hosteanfallet kommer føles det som at livmora skal spjæres!!! Noen som har konkrete råd å komme med?? Hjelper ikke å krøke seg sammen/bøye seg framover ved hoste lenger da babyen tar opp all plassen foran! SLIIITEN!!! Anonymous poster hash: 90da0...cea
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 . Anonymous poster hash: 90da0...cea
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Er det ingen andre som har dette..? Bare meg? Har googlet litt men finner egentlig lite om dette fenomenet sent i svangerskapet. .. Anonymous poster hash: 90da0...cea
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 ... Anonymous poster hash: 90da0...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå