Gå til innhold

Ekstreme ligamentsmerter i livmor i siste trimester! Uke 36.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere andre som plages med dette? Hadde det endel av dette i første trimester og nå er smertene tilbake! :( Fyy søren, det er så vondt! Ikke bare hugger smertene som kniver midt i og på sidene av livmora, men jeg får enda mer kynnere av det i tillegg ! Har jo en passelig stor baby inni der som i tillegg presser på alt! Får ikke sove pga dette...!! Er så sliten nå fordi jeg ikke har sovet en hel natt siste uka. Våkner hver gang jeg beveger/snur meg i senga... Og det blir bare verre og verre. Har nå vært våken i to timer. Har i tillegg blitt forkjølet og fått en grusom hoste. Er ikke til å holde ut lenger! :( Sitter oppreist i senga for å minske hosten men det er vanskelig å sove sånn... Når hosteanfallet kommer føles det som at livmora skal spjæres!!! :(

Noen som har konkrete råd å komme med?? Hjelper ikke å krøke seg sammen/bøye seg framover ved hoste lenger da babyen tar opp all plassen foran!

SLIIITEN!!! :(

Anonymous poster hash: 90da0...cea

Skrevet

.

Skrevet

Er det ingen andre som har dette..? Bare meg? Har googlet litt men finner egentlig lite om dette fenomenet sent i svangerskapet. ..

Skrevet

...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...