Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Anonymous poster hash: 762b1...ef9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Nei, det hadde jeg aldri i verden gjort... Men nå er jeg ikke førstegangsfødende heller da Anonymous poster hash: d8996...c93
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Selvfølgelig. Tøy er ofte fulle av kjemikalier og farge, og skal ALLTID vaskes før bruk. Anonymous poster hash: 66489...d2e
Tingenes Herre Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Seff. For å få bort kjemikaliene fra produksjonen. Er ikke førstegangs. Vasker mitt eget tøy før jeg bruker det også.
Tordensky Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Krabbeteppet vårt ble gnurt og gnagd mye på så jeg er glad jeg vasket det først. Jeg har nok ikke vært verdens flinkeste til å vaske alt nytt men...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Da jeg fikk mitt første barn vasket jeg ALT. Dvs. Ikke bare klær (noe jeg fremdeles gjør... ) men alle leker, bamser og myke ting. Til og med babybjørnen fikk en tur i maskinen før bruk! Dette resulterte i falmede og stygge ting. Jeg kommer ikke til å vaske krabbeteppet denne gangen for å si det sånn. Kravene til hvilke kjemikalier en har lov til å putte i barneleker og utstyr er utrolig strenge og det er ikke meningen en skal vaske de før bruk! Klær blir noe helt annet Anonymous poster hash: 5f4b0...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå