Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Har snakket med flere healere, synske, en som driver med hypnose og tankefeltterapi og alle sier at de ikke tror på alle slags sånne psykiske diagnoser. De mener at det er hendelser i livet som har gjort folk syke og den indre uroen sitter i. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: d2208...bcb
Himmel og hav Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 At du blir grundig lurt, og at de blir rikere.
Cat.68 Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jeg både healer og har AD/HD. Så den teorien kan ikke komme fra helt seriøse folk. Per dags dato er det vel heller ikke noe tvil om at AD/HD er en virkelig diagnose siden det kan lokaliseres signalforstyrrelser i frontallappen hos personer med denne diagnosen.
Nichotine Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Da skal jeg aldri gå til noe sånt. Da takker jeg heller for at det finnes ordentlige leger! Jeg tenker at dette er noe som er reelle diagnoser, men alle mennesker er forskjellige likevel og blir formet gjennom livet.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Jeg både healer og har AD/HD. Så den teorien kan ikke komme fra helt seriøse folk. Per dags dato er det vel heller ikke noe tvil om at AD/HD er en virkelig diagnose siden det kan lokaliseres signalforstyrrelser i frontallappen hos personer med denne diagnosen. Betyr det at frontallappen blir undersøkt for å stille denne diagnosen? Anonymous poster hash: 1c497...73a
Cat.68 Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Da skal jeg aldri gå til noe sånt. Da takker jeg heller for at det finnes ordentlige leger! Jeg tenker at dette er noe som er reelle diagnoser, men alle mennesker er forskjellige likevel og blir formet gjennom livet. Å gå til alternative behandlere trenger ikke å være negativt, men man bør gjøre litt resarch først. Gå til de som har et stort og godt omdømme på folkemunne. Og de som ser på seg selv som et supplement til skolemedisinen og ikke en erstatter.
Cat.68 Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Jeg både healer og har AD/HD. Så den teorien kan ikke komme fra helt seriøse folk. Per dags dato er det vel heller ikke noe tvil om at AD/HD er en virkelig diagnose siden det kan lokaliseres signalforstyrrelser i frontallappen hos personer med denne diagnosen. Betyr det at frontallappen blir undersøkt for å stille denne diagnosen?Anonymous poster hash: 1c497...73a Nei det trur jeg ikke er vanlig, siden de tester man bruker idag er gode nok pekepinnene på om man har diagnosen eller ikke. Men det er blitt forsket på gjennom den måten og blitt funnet slike funn i hjernen til de med diagnosen. Nå er ikke jeg hverken medisiner eller ekspert på emnet så derfor kan jeg risikere å ikke få terminologien riktig, men det er bare å Google så finner man ut rette faktaene rundt dette.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Ja. Det samme gjelder for Facebook, Cubus og tannleger. Anonymous poster hash: 13c0a...632
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Er det ikke bare dårlige alenemødre som har unger med ADHD, da? Anonymous poster hash: 66951...017
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Er det ikke bare dårlige alenemødre som har unger med ADHD, da? Anonymous poster hash: 66951...017 Nei, det er ikke det. Kjenner flere fra familier med ressurssterke foreldre, inkl min mann, hvor moren hans er spesial pedagog å leder en avd for barn med autisme og faren har lederstilling i en Oljebedrift. Anonymous poster hash: 2ec9b...408
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 adhd og add er to høyst reelle diagnoser som ikke blir tatt på alvor blant folk flest. tro meg, man ser forskjell på et barn som om seg og et barn med diagnose. har en søster som ikke klarer lukke munnen igjen og stadig finner på noe, og jeg har et barn med add diagnosen. forskjellen er enorm om man bare vil se etter! som det blir sagt over her, det er big bisniss å narre godtroende folk. på lik linje med at de for få år siden skulle heale døve, for det gikk jo på viljen, gjorde det ikke ? Anonymous poster hash: fdba3...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå