Gå til innhold

Hva synes du er en ung mor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner så godt som ingen som har fått barn før 30. Så jeg tenker på det som en vanlig alder å få barn på.

Ung mor: under 26.

For ung: under 20

Anonymous poster hash: 026f8...761

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg stjerna:)

jeg fikk mine da jeg var 20 og 24, jeg synes det er ungt men ikke FOR ungt for meg har d vært passelig:)

men så er ungdommer forskjellige. jeg var veldig klar for barn tidlig. syns det er trist når jenter som kun vil ut og feste får barn.

Skrevet

Er man under 25 så er man ung synes jeg. Men ikke for ung. Jeg mener man er for ung når man er under 20. Jeg var selv 21, og dette var nok litt for ungt meg, men vi har klart oss veldig fint da! :D

Anonymous poster hash: 7528f...975

Skrevet

<18: For ung
<19: Tenåringsmødre
20-25: Unge mødre
25-30: Middels
30-38: Godt voksne
>38: Gamle mødre

Anonymous poster hash: 768cf...d8f
Skrevet

<18: For ung

<19: Tenåringsmødre

20-25: Unge mødre

25-30: Middels

30-38: Godt voksne

>38: Gamle mødre

Anonymous poster hash: 768cf...d8f

jeg er enig med dette. i ale fall hvis det er snakk om førstegangsfødende... :) 

Skrevet

Jeg var 17 da jeg fikk største jenta,noe jeg ser på som ungt. Når du er under 16 synes jeg det er veldig tidlig..men se på Anna Rasmussen (mamma til Michelle) da f.eks,de klarer det jo supert de også! Når du er under 22 synes jeg det er ungt.

Skrevet

Under 20..

Anonymous poster hash: b5e50...492

Skrevet

Syns jeg var ung mor sist, da var jeg 21 som gravid og fylte 22 da jeg ble mamma. Denne gangen er jeg 25 som gravid og 26 som mamma. Syns det passer meg perfekt! :)

Anonymous poster hash: d5ab8...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...