Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Er 24 uker på vei og har kjent aktivitet daglig siden uke 18, til vanlig er det MYE aktivitet og kraftige spark, men de to siste dagene har jeg kjent en del mindre aktivitet og ingen ordentlige karatespark. Var på legevakten igår og fikk sett på ultralyd at alt stod bra til, men fikk beskjed om å ta kontakt med sykehuset hvis bønna fortsatte å bevege seg mindre enn vanlig. Jeg kjenner jo helt klart at det er liv der inne, men blir jo bekymret når det er så lite i forhold til hva det har vært. Noen som vet hva det kan være, evt. om det kan være et symptom på noe som er galt? Anonymous poster hash: 42b48...c7a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Har det likt her, men er i uke 27. Jeg har innfunnet meg med at babyen har funnet et søvnmønster som er roligere enn tidligere, og at søvnmønsteret er snudd i forhold til mitt, for jeg kjenner at jeg sover dårlig siden babyen turner MYE på natta SÅ lenge du kjenner bevegelse, så er ting som regel bra Babyen utvikler seg jo mye fremover nå, så kan hende den er roligere og "trøttere" enn før Gjør som legen sier og dra på sjekk hvis du blir urolig, men ikke la det gnage for mye Anonymous poster hash: afedb...228
hønemor0408 Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 sånn har jeg det også....irriterer og skremmer vettet av meg...jeg har egentlig kjent "lite" liv i forhold til hva jeg trodde var vanlig og forventet. i dag har jeg kun kjent svaaake bevegelser igjen....nesten ikke beveget seg i det hele tatt og humøret mitt har vært på bånn. men nå nettopp så hadde hun en skikkelig raptus slik at magen spratt både opp og ned! hun har perioder der hu er aktiv og så kan hun ha opp ti ett par-tre dager der jeg ikke kjenner noen ting nesten til min store frustrasjon! tror også hvordan babyene ligger har mye og si! jeg kan merke innimellom at hu har snudd seg og da kjenner jeg gjerne mer eller mindre bevegelser. jeg merker for eksempel at hun ligger med armer og bein innover for da er det gjerne mindre liv og noen ganger ingen ting faktisk. men det jeg da kan merke er at magen "blåser" seg opp og da regner jeg med at hun "skyter rygg" selv om jeg ikke direkte kjenner spark og bevegelser. jeg veit hvordan du har det! gleder meg til hun kommer ut så jeg slipper å leve i evig spenning over hva som foregår der inne!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Ah, takk for gode svar, begge to. :-) Krysser fingrene for at alt er i orden da, siden jeg kjenner regelmessig tegn til liv. Men ja, gleder meg veldig til jeg har henne på utsiden! Litt lettere å ha kontroll på hva som skjer da, blir jo helt hysterisk av denne graviditeten. Anonymous poster hash: 42b48...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå