Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Min samboer kan lyve om diverse ting, tidligere vet jeg han kunne servere små løgner i situasjoner hvor han ville redde seg selv. Før var det bare til andre, men i kveld løy han til meg på en meget utspekulert måte. Jeg har influensa i dag og er full av feber. Samboer sa til meg i først i telefonen i dag at han måtte jobbe overtid i kveld. Jeg sa at jeg var syk og at jeg skulle ønske at han kunne passe de fire barna våre i kveld slik at jeg kunne få gått og lagt meg. Så ble det ikke mer snakk om det før vi satt ved middagsbordet og han sa at han måtte på jobben et par timer. Jeg ba han være så snill å være hjemme i kveld siden han også i morgen skal bort, da skal han på korøving. Han sa at det går nok ikke jobben krevde at han jobbet i kveld fordi de måtte tette et tak. Egentlig stusset jeg på dette for de hadde jo allerede dratt fra dette taket for dagen. Så fikk han en mld på telefonen, han sa bare kort at det var jobben. Så tok han på seg arbeidsklærne og dro. Jeg skulle bare sjekke noe på FB og der lå det ute en melding om at min samboer var på bandøving.... da ble jeg skikkelig sint. Snakk om å være både utspekulert i løgnen og også slem som ikke bryr seg om at jeg er syk og nesten ikke orker stå på beina. NÅ skal det også sies at jeg nesten aldri er så så dårlig at jeg må legge meg, er sikkert flere år siden nå. Kan egentlig aldri stole på han mer føler jeg :-( Egentlig orker jeg ikke sitte å skriver her, men jeg er både sint, skuffet og lei meg på en gang, gjør faktisk mye vondere enn influensaen.... Anonymous poster hash: 7ab37...749
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Hva du skal gjøre med lyvingen vet jeg ikke... Men god bedring Anonymous poster hash: ff8e2...16e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 For en ekstremt egoistisk mann du har. Jeg hadde sendt han en melding og sagt at jeg visste han ikke jobbet og jugde for meg. Ikke mer og ikke mindre. Så hadde jeg nok kraftig revurdert hele forholdet. Har litt vondt for å se at en mann som oppfører seg slik elsker partneren sin og barna sine slik en skal. Han trenger ihvertfall en kraftig oppvåkning. Anonymous poster hash: c3305...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå