Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg lurer på hvor tidlig det er mulig å merke at man er gravid? Og hva var de tidlige symptomene? Jeg føler meg oppblåst, jeg er kjempesulten og fysen, og føler på meg at noe er på gang... I såfall er jeg bare to uker på vei. Er det mulig, eller er det psyken som spiller meg ett puss? Anonymous poster hash: add8b...dc3
Gjest Anybody Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Etter to uker sa x til meg "du er sikkert gravid" jeg tenkte ikke tanken, men han hadde rett, jeg klarte plutselig ikke parfymerte hans og ble lynings for at han hadde byttet merke til en jeg hatet .. Stakkars mann! Je hadde også ømme pupper og ville vare ha kokt kål.. Så han sa je sikkert var preggis, jeg sa han sikkert tok feil. Han hadde rett fat jeg ut samme dag jeg skulle hatt mensen. Da hadde jeg mistanke og var 5 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 med førstemann ble puppene omtrent momentant superømme og vonde, samtidig som jeg hadde en merkelig følelse i kroppen jeg aldri hadde kjent før. Tenkte ikke med gang gravid, da det ikke var planlagt - men jeg visste det før jeg tok test 1 uke etter forventet mens.. med andremann merket jeg ingenting, og skulle bare ta en test "for sikkerhets skyld" fordi jeg skulle på fest. Jeg var 3-4 dager etter forventet mens, men det skjedde stadig at den "flyttet" litt på seg. Så helt forskjellig fra første gangen. Anonymous poster hash: e946f...d16
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 når mensen ikke kom.. Anonymous poster hash: 90d92...bc5
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Ca en uke før jeg skulle ha mens. Masse mensmurringer. Det har jeg tidligst 1-2 dager før mens, så skjønte at noe var på gang, enda det ikke planlagt. Tok en test dagen etter ikm og den var uten tvil positiv ;-) Anonymous poster hash: 0d204...968
Popelko Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Med nr to var jeg bombesikker da jeg ble fysen på salami. Er ikke så glad i det. Det var en uke før ikm.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Har skjønt det en uke før mens med alle mine 5. Var egentlig ikke noe spesiell grunn. Var bare den følelsen Anonymous poster hash: d7108...01c
Gjest cd0da Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Skjønte det et par- tre dager før jeg skulle ha mensen så tok test dagen mensen skulle komme for jeg visste at den ikke kom
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Fikk symptomer (akutt ulcerøs colitt) veldig tidlig, men fant ut det først da ei venninne nekta meg vin fordi hun påsto at jeg var gravid - det gikk nok noen uker... Hadde jeg skjønt kroppens signal så hadde jeg nok visst det etter 2-3 uker. Anonymous poster hash: 0f27b...cc0
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Etter ul i uke 8 begynte det å gå opp for meg, min andre ul etter pos test. Skjønte at jeg hadde baby i magen på oul. Vantro etter å egentlig være infertil.. Anonymous poster hash: 04d75...11c
Nichotine Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 1.gang skjønte jeg det ikke før jeg begynte på p-pillene igjen. 2.gang skjønte jeg det etter 2. testen og 8 uker på vei. Det var ikke noe som var i tankene mine siden jeg brukte pillene.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 ikm? Anonymous poster hash: add8b...dc3
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 første gang: hadde ikke aning før jeg var mange uker på vei . selv ikke da gravitest var pos, følte jg meg gravid. gutt andre gang: en uke etter befruktning, tissa konstant, og frøs hele tiden. jente Anonymous poster hash: af4d6...e7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå