Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 babyen min på 4 mnd har ikke smakt annen mat enn morsmelk i hele sitt liv. Måtte på et møte i dag, og fylte henne opp før jeg dro og tenkte at 2 timer på et møte skulle gå bra,men nei da... Så da jeg kom hjem fortalte pappan hennes at hun hadde våknet opp sulten og han hasse gitt henne nan i en flaske og hun hadde drukket opp alt uten å klage en eneste gang! Og så sovnet igjen mett og god..! Er ikke det utrolig??Trodde faktisk at smaken på mm og mme var stor, og det å suge på flaske versa pupp var en stor overgang. Er det virkelig så enkelt eller fulgte hun bare instinktet sitt som fortalte henne at hun var sulten? (SÅ sulten kunne hun ikke være, var jo bare to timer siden sist hun fikk mat!!) Synes det gikk utrolig greit! Kanskje kan jeg ta meg en tur ut på kveldene da,endelig..? Anonymous poster hash: b0720...aef
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Sånn er min baby å, har godt tatt både pupp og flaske, mm og mme om hverandre Så trenger ikke å være ett problem Anonymous poster hash: fd25f...d67
Honningmelon Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Dette er jo bare positivt Da blir du straks litt friere
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Heldige deg, her er det heeelt omvendt! Han nektet å ta flaske, nektet å ta smokk, og hatet mme og ville heller ikke ha utpumpet morsmelk. Man er jo nesten som i fengsel de første mnd, og må ha med ungen overalt. Det hendte ofte at jeg fikk en sms fra mannen når jeg var på tur med bikkja, om at jeg bare måtte komme meg hjem igjen fordi ungen var hysterisk sulten (helt i starten da, når det gikk sånn ca 40 min mellom hver gang han ville ha pupp..). Nå har han heldigvis begynt å spise fast føde, så nå er det ikke så krise lenger, men han skjønner fremdeles ikke- i en alder av 7 mnd - poenget med å ta flaske, og kan ikke fordra mme. Og puppen er enda hans beste venn på kveld og natt.. Gleeeeder meg til han ikke spiser på natta mer!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Dette er jo bare positivt Da blir du straks litt friere Jo, det er veldig positivt!!trodde bare ikke at det gikk så fort og greit... leste nettopp at de godtar nye ting best når de er nyoppvåkna. Så det skal jeg bruke til min fordel! Ikke akkurat noe party jeg snakker om,men bare å komme seg til venninner uten å måtte ha med babyen HI Anonymous poster hash: b0720...aef
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Nei nå trenger ikke babyen din deg lengre og du trenger egentlig ikke å være hjemme Anonymous poster hash: 7c6d0...b44
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Nei nå trenger ikke babyen din deg lengre og du trenger egentlig ikke å være hjemme Anonymous poster hash: 7c6d0...b44 Nei, nå kan jeg jo bare forlate hele hjemmet mitt ,alle tre barna og mannen min og gå ut på byen å pule rundt døgnet rundt!!!! wæææææ ,here i come!!!!!!! (er du sjalu fordi det gikk så greit med flaske eller??) HI Anonymous poster hash: b0720...aef
Gjest Anybody Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Så deilig! Dra til venninnen din du og kos deg med en voksenkveld med god samvittighet !!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Nei nå trenger ikke babyen din deg lengre og du trenger egentlig ikke å være hjemme Anonymous poster hash: 7c6d0...b44 Nei, nå kan jeg jo bare forlate hele hjemmet mitt ,alle tre barna og mannen min og gå ut på byen å pule rundt døgnet rundt!!!! wæææææ ,here i come!!!!!!! (er du sjalu fordi det gikk så greit med flaske eller??) HI Anonymous poster hash: b0720...aef Jeg fullammet til 6 mnd. Og ammet til 1,5 år. Hun tok flaske når jeg dro i bryllup og var vekke ett par ganger, Men pumpet meg. Jeg er veldig glad jeg kunne amme så lenge, syns det er synd at mange velger det bort fordi det er så enkelt med mme Anonymous poster hash: 7c6d0...b44
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Nei nå trenger ikke babyen din deg lengre og du trenger egentlig ikke å være hjemmeAnonymous poster hash: 7c6d0...b44 Nei, nå kan jeg jo bare forlate hele hjemmet mitt ,alle tre barna og mannen min og gå ut på byen å pule rundt døgnet rundt!!!! wæææææ ,here i come!!!!!!!(er du sjalu fordi det gikk så greit med flaske eller??) HIAnonymous poster hash: b0720...aef Jeg fullammet til 6 mnd. Og ammet til 1,5 år. Hun tok flaske når jeg dro i bryllup og var vekke ett par ganger, Men pumpet meg. Jeg er veldig glad jeg kunne amme så lenge, syns det er synd at mange velger det bort fordi det er så enkelt med mmeAnonymous poster hash: 7c6d0...b44 Ja, tenk så fantastisk du er!! Det er iallefall helt feil å si at folk velger bort MM pga at MME er så enkelt. MME er ikke enkelt. Det er masse styr med flasker, koking og matinnkjøp. Bortsett fra det kan det være riktig så koselig å gi flaske: man får øyekontakt med barnet, og det blir mett. Små barn som stadig må ha små skvetter med melk har trolig en mor med liten produksjon. Det er ingen, jeg gjentar, ingen barn her i Norge som vil lide noe nød av å få MME. Anonymous poster hash: 573ca...edd
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Nei nå trenger ikke babyen din deg lengre og du trenger egentlig ikke å være hjemme Anonymous poster hash: 7c6d0...b44 Nei, nå kan jeg jo bare forlate hele hjemmet mitt ,alle tre barna og mannen min og gå ut på byen å pule rundt døgnet rundt!!!! wæææææ ,here i come!!!!!!! (er du sjalu fordi det gikk så greit med flaske eller??) HI Anonymous poster hash: b0720...aef Jeg fullammet til 6 mnd. Og ammet til 1,5 år. Hun tok flaske når jeg dro i bryllup og var vekke ett par ganger, Men pumpet meg. Jeg er veldig glad jeg kunne amme så lenge, syns det er synd at mange velger det bort fordi det er så enkelt med mme Anonymous poster hash: 7c6d0...b44 nei men herrejesusihimmelensnavnda!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er da for svarte meg ikke snakk om å velge vekk amminga! Den har jeg tenkt å fortsette med helt til hun ikke vil ha mer!! Tror du virkelig jeg velger bort det som er best for både babyen og meg selv?? Nå er det snakk om å faktisk komme seg på et møte eller tre uten å være stressa fordi babyen våkner og må ha mat, NÅ!!. Og så kan jeg kanskje møte ei venninne en gang i halvåret uten å måtte bli ringt hjem kl 21.30 for å amme! Jeg pumper meg ikke fordi jeg klarer ikke tanker på det,var så utrolig stress med det med andremann, også kommer det nesten ingenting når jeg prøver det, så DERFOR må nok min kjære baby ta mme kanskje tre ganger til i livet sitt. Tror nok hun overlever det gitt... HI Anonymous poster hash: b0720...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå